• Ik heb net de meest fantastische anime gevonden.
    Het overtreft echt alles wat ik al heb gezien en ik kan niet meer stoppen met kijken (slecht voor mijn huiswerk, maargoed)
    Het is het verhaal van Romeo en Juliet in anime-stijl.
    Er zit niet alleen romantiek in, maar het is ook humoristisch en zit vol actie.
    Ik kan niet geloven dat ik deze anime niet eerder heb ontdekt (cat)


    Wie heeft hem gezien?
    Zo ja, wat vonden jullie ervan?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik ben nooit aan die anime begonnen omdat ik dacht dat er veel romantiek in zou zitten en dat is een van mijn minst favoriete genres.
    Maar in de trailer zit meer actie dan romantiek, is dat in de anime zelf ook zo?
    Want in dat geval zou ik hem wel eens willen zien (als ik er de tijd voor kan vinden...).


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Is dat Romeo x Juliet? Die wil ik al heeeel lang een keer kijken, maar ik kom er nooit aan toe. ;x Maar ik ga hem ooit een keer kijken. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Airashii schreef:
    Ik ben nooit aan die anime begonnen omdat ik dacht dat er veel romantiek in zou zitten en dat is een van mijn minst favoriete genres.
    Maar in de trailer zit meer actie dan romantiek, is dat in de anime zelf ook zo?
    Want in dat geval zou ik hem wel eens willen zien (als ik er de tijd voor kan vinden...).

    Het gaat natuurlijk wel om de liefde tussen Romeo en Juliet, maar er zijn heel veel dingen eromheen waardoor er genoeg actie is. (Ik ga niet spoilen :x)
    Dus inderdaad, als je houdt van actie is deze anime ook aan te raden.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik heb hem gezien. Hele mooie en leuke anime, alleen zodra ik doorhad hoe het zou gaan eindigen ben ik afgehaakt.

    Ik hoopte namelijk op een goed einde, maar het lijkt toch wel erg op het verhaal waar het op gebaseerd is :x


    From these ashes, I will rise

    Hmm, ik zal eens even kijken..


    Tijd voor koffie.

    ik ben nieuwsgierig!
    ik ga wel eens een kijkje nemen (:


    Hell is empty..al the devils are here

    ik heb hem gezien (: ik vond hem erg leuk (: het geeft een hele andere kijk op de officele versie van romeoxjuliet. Ik heb het op schaal van 1 tot 10 een 8 gegeven :3


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Even offtopic, is iemand hier bekent met Cowboy Bebop?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Even offtopic, is iemand hier bekent met Cowboy Bebop?

    Ik heb die film gezien toen hij eens op televisie was, maar dat is ondertussen al wel een tijdje geleden.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik ben nooit zo weg van het middeleeuwse thema en Romeo en Juliet en shit. Maar ik zet 'm toch op mijn to-watch list waar ik nooit aan toe kom. :') Ooit.