• Op stardoll.com of .nl kun je over 3 dagen en 10 uur met tokio hotel chatten staat er.

    :D

    :D:D:D:D:D:D:D:D JEEEEEEEEEEEEEEJ

    waar staat dat

    op stardoll.com en dan rechts

    *Countdown to Tokio Hotel chat
    3 days 8 hrs
    staat erop
    maar wat moet je doen voor ermee te chatten?

    ah nee ze bedoelen zeker dat er een chatroom is en dat je over tokio hotel chat en met andre TH-fans/lovers chat. denk ik want ze zeggen niet countdown to chat with Tokio Hotel maar countdown to Tokio Hotel chat.

    we zullen het allemaal wel zien =D

    nja wist ik al... maar euh,
    het is wel op amerikaans uur gerekend e :/
    dus... wij zitten allemaal op sgool dan denk ik :(
    en waarsgijnlk zal de site het (zoals altijd) wel weer begeven omdat er zodanig veel mensen op die chat willen...

    hoe laat is het dan ?
    smiddags ?

    ja dat is op mijn verjaardag(cool)

    maar ik denk niet dat je erdoorheen komt, er gaan waarschijnlijk miljoenen mensen t proberen op die site

    Jaa tuurlijk :O!

    en ik denk eigenlijk ook niet dat het de egte zullen zijn.

    maar hoe laat is het dan als het via amerika zal zijn ?
    maar als ze gewoon in duitsland gaan chatten dan is het gewoon wel s avonds

    maja ik ga quizn maken:P

    het is wel echt, de site is officieel en je kon eerder al met vanessa ann hudgens chatten

    Ik ben benieuwd!

    ik stel gewoon een vraag en als ik een verkeerd antwoord krijg ja :P

    rrr, nu gaan jullie dat allemaal proberen xD gewoon zien he, kweet ni of het gaat werke en volgens mij krijg je toch pas na een halfuur een antwoord, iedereen gaat daarmee bezig zijn zenne xD tenzij je een goede indruk op hen maakt heb je mss kans om hen te spreken, anders niet...


    PoisonTrash on camera

    wil je wel glove ma weet het nie !kweet van iemand en die weet van andreas da !gwn da stond is op ne site->TH CHAT NOOIT ,MAILT NOOIT OFZO MET FANS DA DOEN ZE GWN NIET DAARVOOR HBBN ZE GEEN TIJD


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....