• Want Polyvore bestaat niet meer! Ik kwam een artikel tegen over leuke outfits voor de zomer en ik wilde daarna een paar outfits samenstellen op Polyvore. Maar dat kan dus niet meer. Nadat ik mijn mond had dicht geduwd en mezelf weer recht op de bank had, ben ik gaan zoeken. In het Engels is er een artikel over of er een vervanger voor Polyvore is. Er worden een aantal sites genoemd, maar ze zijn allemaal niet als Polyvore.

    Blijft de vraag over, wat nu? Want ik had een aantal setjes daar gemaakt en die ben ik dus ook kwijt. Daarbij vond ik het altijd leuk om een outfit bij elkaar te zoeken met accesoires.

    Heb jij wel eens een oufit samengesteld op Polyvore en wat vind jij ervan dat Polyvore niet meer bestaat?

    Wist jij dat Polyvore niet meer bestaat?

    38.9% (7 stemmen)
     
    Ja

    27.8% (5 stemmen)
     
    Nee

    16.7% (3 stemmen)
     
    Wat?!

    5.6% (1 stem)
     
    Je maakt een geintje

    11.1% (2 stemmen)
     
    Nu wel


    Physics is awesome

    Ik vrees dat ik er voor dit topic nog nooit van gehoord heb.:x
    Maar wel zonde voor jou en andere gebruikers!


    Queer zijn is gewoon alles

    JA ERG HE? Ik kwam er begin dit jaar ook achter. Ik voel me nog steeds zwaar bedonderd.


    We were the forever that didn't last

    Eostre schreef:
    JA ERG HE? Ik kwam er begin dit jaar ook achter. Ik voel me nog steeds zwaar bedonderd.


    Ja, ik vind het heel erg, ja. Ik wilde net allemaal outfits gaan maken met lange avondjurken met mooie sieraden en dat kan dus nu niet meer.


    Physics is awesome

    Debbaut schreef:
    Ik vrees dat ik er voor dit topic nog nooit van gehoord heb.:x
    Maar wel zonde voor jou en andere gebruikers!


    Het was dus een site waar je een soort van template uit kon kiezen waarin er dan vakjes waren voor een outfit of je kon zelf een template maken. Of kiezen om gewoon je outfit gewoon zo samen te stellen zonder soort van template. Ook waren er foto's van mensen en kon je ook dingen samenstellen qua interieur.

    Ja, echt heel zonde. Want zo zag ik wel meer kledingstijlen en kon ik af en toe nog wat oppikken van andere mensen.


    Physics is awesome

    Ik had een mailtje ontvangen dat ze het gingen verwijderen, dus dat je je mooie sets op een bepaalde manier kon bewaren/downloaden? Ik vond het niet zo'n big deal dus heb er niet verder naar gekeken, maar ik vond het zeker jammer!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik heb ze nog allemaal, je kreeg in april een bericht dat je ze voor 10 mei moest downloaden.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ons & Eponine

    Dan heb ik die e-mail niet gelezen, want ik kan me zo'n e-mail niet herinneren. Misschien over het hoofd gezien of verwijderd zonder het te lezen. Ik wist niet dat je, je eigen sets kon downloaden.


    Physics is awesome

    Ja vervelend zeg! Dan is het wel een hele stomme verrassing!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    CarIyIe schreef:
    Ons & Eponine

    Dan heb ik die e-mail niet gelezen, want ik kan me zo'n e-mail niet herinneren. Misschien over het hoofd gezien of verwijderd zonder het te lezen. Ik wist niet dat je, je eigen sets kon downloaden.


    Oh ik kreeg geen mail, ik kwam gewoon op een bepaalde dag erop en ze zeiden: Sup polyvore is weg, hier kom nu op deze site. Veel gezeik op twitter toen en toen na een dag of 2 kwam Polyvore met die laatste oplossing maar er was weer storing etc.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Nooo echt? Ik heb er de afgelopen 2 jaar niet meer op gekeken, maar ik gebruikte die site altijd voor mijn stories etc. Jeugdsentiment. Ik vind het wel jammer dat het weg is. ):


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Oh wauw. Ik gebruikte Polyvore jaren terug heel veel toen ik hier op Q nog fanfics schreef. Daarna nog wel eens gekeken naar wat voor dingen ik allemaal gemaakt had, maar niet meer actief gebruikt. Ik vond het toen echt geweldig, want op die manier kon je echt leuke kleding/accessoires/etc bij elkaar zoeken wacht echt bij een bepaalde situatie paste en gewoon omdat er zulk leuk spul tussen zat. Jammer dat het niet meer.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Oh, the memories. Ik weet nog wel dat het helemaal in was om een linkje te sturen naar de outfit van je personage in polyvore, lol


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ons schreef:
    Ja vervelend zeg! Dan is het wel een hele stomme verrassing!


    Vond ik ook. Ik heb de stiekeme hoop dat er weer een site zoals Polyvore komt, want het was wel echt leuk om die sets te maken en alles bij elkaar te zoeken.


    Physics is awesome

    Eponlne schreef:
    (...)

    Oh ik kreeg geen mail, ik kwam gewoon op een bepaalde dag erop en ze zeiden: Sup polyvore is weg, hier kom nu op deze site. Veel gezeik op twitter toen en toen na een dag of 2 kwam Polyvore met die laatste oplossing maar er was weer storing etc.


    Is de site die ze aanraden van het bedrijf die Polyvore heeft gekocht en toen heeft verwijderd? Of echt een goede vervanging voor Polyvore?


    Physics is awesome

    Apaixonar schreef:
    Nooo echt? Ik heb er de afgelopen 2 jaar niet meer op gekeken, maar ik gebruikte die site altijd voor mijn stories etc. Jeugdsentiment. Ik vind het wel jammer dat het weg is. ):


    Vroeger gebruikte ik het ook meer, maar het leek mij leuk om weer eens wat outfits bij elkaar te zoeken.


    Physics is awesome