• Ik heb vrijdag mijn eerste sollicitatiegesprek en ik ben nu al nerveus. Dus kunnen jullie me de do en don't vertellen en wat ze zoal vragen op zo'n gesprek. Zodat ik daar niet met mijn mond vol tanden sta.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    neem je condoom diploma ieder geval niet mee.
    -als je die hebt.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 15:53 ]


    They fell in love, didn't they?

    Sarita schreef:
    neem je condoom diploma ieder geval niet mee.


    huh?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mij werd gevraagd naar ervaring, goede kanten en slechte kanten, en ik denk dat dat wel zo'n beetje overal gevraagd wordt.
    Gewoon rustig blijven en jezelf zijn (:
    Succes! :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Lol, ik heb geen idee. Ik was al aangenomen voordat ik het zelf wist. ^^


    SLOAN.

    Ik heb er toevallig vandaag één gehad! :Y)
    Je moet vooral jezelf zijn, blijven glimlachen, en zo duidelijk mogelijk antwoorden. Aan mij vroegen ze waarom ik bij dat bedrijf wilde werken, wat er volgens mij nodig was om een goede werknemer te zijn daar, of ik aan sport doe en of ik al eerdere werkervaring heb enz. Maak je niet te druk, alles komt wel goed! (:

    Ik heb daar geen ervaring mee, maar iig succes. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik heb daar geen ervaring mee, maar iig succes. ^^


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Square schreef:
    Ik heb daar geen ervaring mee, maar iig succes. ^^


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Square schreef:
    Ik heb daar geen ervaring mee, maar iig succes. ^^


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ecstasy schreef:
    Ik heb er toevallig vandaag één gehad! :Y)
    Je moet vooral jezelf zijn, blijven glimlachen, en zo duidelijk mogelijk antwoorden. Aan mij vroegen ze waarom ik bij dat bedrijf wilde werken, wat er volgens mij nodig was om een goede werknemer te zijn daar, of ik aan sport doe en of ik al eerdere werkervaring heb enz. Maak je niet te druk, alles komt wel goed! (:

    Bij mij ook (maar van mij was het dinsdag). En ik moest mezelf ook aanprijzen, dus zeggen waarom ik een fantastische werknemer zou zijn (:


    Never run out of reasons to smile...