• Ik vind het zo irritant als mensen (vooral oudere mensen) reageren met "ooooh dat is zo makkelijk!" op dingen die ik lastig vind.
    Laatst met de stelling van Pythagoras, ik begreep het eerst niet enzo komen al m'n vriendinnen aangezet met "ooooh dat is een eitje joh!"
    :/


    Harold Edward Styles

    Dat doet zo'n vriendin van mij ook de hele tijd. Echt rot op ofzo :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Tsja, dat moet je dan juist bij dat soort mensen terug doen wanneer zij eens wat lastig vinden.


    ars moriendi

    Ja dat is ook irritant. Dat deed een vriend van mij ook altijd. Al is de stelling van Pythagoras erg makkelijk. Ik snap echt niks van wiskunde B of zo, behalve dat :'D


    Caution first, always.

    Ik heb precies hetzelfde. Echt, ook met die facking stelling, die helemaal niet makkelijk is. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ruocco schreef:
    Dat doet zo'n vriendin van mij ook de hele tijd. Echt rot op ofzo :'D

    heb k eigenlijk nooit last van : D


    Life is a beautiful struggle

    Oh, ik ben dus irritant. Nou ja, wist ik toch al. :') I don't fucking care.


    wth.

    Dat doe ik zelf ook altijd. :$
    En dan bedoel ik het helemaal niet zo. Maar meer van: 'ik kan je dat uitleggen, en ik weet zeker dat jij het dan ook kan'.
    Ik weet wel dat het niet goed is, maar het gaat vanzelf.
    En voor iedereen die zich rot voelt over dat soort dingen: niet over blijven tobben, niemand bedoelt het echt zo.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    ik begrijp nu dus werkelijk geen reet van functies... maar mijn leraar heeft geen gezag en kan niet uitleggen :')


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Echo schreef:
    Dat doe ik zelf ook altijd. :$
    En dan bedoel ik het helemaal niet zo. Maar meer van: 'ik kan je dat uitleggen, en ik weet zeker dat jij het dan ook kan'.
    Ik weet wel dat het niet goed is, maar het gaat vanzelf.
    En voor iedereen die zich rot voelt over dat soort dingen: niet over blijven tobben, niemand bedoelt het echt zo.

    ik doe dat ook, maar dan denk je van: o daar kan ik je wel bij helpe want dat vind ik makkelijk..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Welkom bij de club :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zij vinden het dus weer irritant dat jij het niet snapt xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Waspik schreef:
    Welkom bij de club :Y)


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Eigenlijk erger ik me daar helemaal niet aan. Ik ben juist blij als zij laten weten dat ze het makkelijk vinden, want dan kunnen ze het aan mij uitleggen.


    To live would be an awfully big adventure

    Ruocco schreef:
    Dat doet zo'n vriendin van mij ook de hele tijd. Echt rot op ofzo :'D


    Hope goes lost but never dies.