• Waarom jullie Justin bieber zo hard haten?, hij heeft toch niks verkeerd gedaan ofzo?, zijn grote droom was beroemd worden en kijk dat heeft hij bereikt, dus alsjeblieft wees is blij en ga hem niet uitschelden. Weetje dat is echt zielig, zieliger dan zieliger. Tjuuz ik kom misschien bot over ofzo, maar komop ik ben het zat ook altijd die fucking roddels van ja hij rookt en Justin dit en dat, dat is niet waar en dat weten jullie best ook wel!, oke het is jullie keuzen dat jullie fan zijn of niet, maar Haten waarom haten jullie hem dan? sorryvoorditkutberichtmaarhetmoestergewoonuitweetjeikzithieralheellangmee--'

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 21:27 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Omdat ik de indruk krijg dat hij zowel achterlijk als arrogant is. Gevaarlijke combinatie.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Armistice schreef:
    (...)

    Pardon? Selena die doet Bieber helemaal niks, zij is degene die allemaal haattweets krijgt van zijn "fans".

    Ik ga zwijgezn joh, maar kijk ik bekijk selena als voorbeeld dus eeuh?, en ik ben net blij dat ze samen zijn want ze passen echt goed bij elkaar, en ik heb er toch niet om gevraagt dat ze haattweets kreeg?, ze moest het wel verwachten eh, kijk Kim Kardashian enzow ze had ook fucking veel haattweets dus?

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 21:34 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Believers schreef:
    (...)

    Hij had "Germany" verkeerd verstaan.

    De man die het vroeg liet hem ook nog het kaartje zien waar de vraag op stond en toen zei hij iets van: "I play basketball, if that's what you're asking."


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Nee, ik haat hem niet, totaal niet. Ik maak er alleen maar grapjes over dat ik hem haat, dát is pas zielig. :')


    wth.

    Tragically schreef:
    Ik vind hem gewoon zo ongelooflijk arrogant. Hij weet niet eens wat 'Germany' is omdat het zogezegd niet in Canada genoemd wordt, en hij loopt veel te hard van stapel. Oké dat hij een zangcariere wilde, maar dan ook gelijk én een boek, én een nagellaklijn én een condoomlijn én in een film mee doen én een stripboek tegelijkertijd willen maken gaat er gewoon té ver over. Oké als hij het dan nog verspreid zou doen, maar allemaal te gelijk vind ik gewoon tó much. En daarbij word ik een beetje gek van hem. Overal waar ik loop hoor of zie ik "Bieber, bieber bieber." Ik word daar gewoon gek van. -en niet positief.

    Condoomlijn was een grap toch? O.O


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik ken Justin niet goed genoeg om hem te haten, maar ik haat de hype die er rond hangt. Als niet-fan constant Justin Bieber horen is niet zo aangenaam. :x


    Let the Night embrace you

    Ik haat hem niet.
    Ik ben ook zeker geen fan. Ik vind dat hij te veel van zichzelf denkt.
    Verder vind ik iedereen die er zo over zeikt dat hij zo beroemd is erg debiel. Blijkbaar zien andere mensen wel wat in hem, dus laat het, als jij fan bent van iemand heb je het ook vaak over diegene. Nu zijn er net veel fans van 1 iemand dus hoor je er wat meer over.
    Maargoed, uiteindelijk zijn we toch allemaal een stelletje zeikers, dus maakt het niet meer uit ook...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Laime schreef:
    (...)
    Condoomlijn was een grap toch? O.O

    Nee, dat was echt.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Nee, dat was echt.

    Uuuhm, dat is overdreven enja ik vind wel dat je gelijkt hebt, dat is allemaal teveel in 1 klap maar die jongen beseft nog niet alles, en hij wilt graag de top halen, dat zou je toch ook willen?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Laime schreef:
    (...)
    Ik ga zwijgezn joh, maar kijk ik bekijk selena als voorbeeld dus eeuh?, en ik ben net blij dat ze samen zijn want ze passen echt goed bij elkaar, en ik heb er toch niet om gevraagt dat ze haattweets kreeg?, ze moest het wel verwachten eh, kijk Kim Kardashian enzow ze had ook fucking veel haattweets dus?


    Dat bedoel ik ook niet te zeggen, ik doel er alleen maar op dat Selena echt geen slechte invloed op hem heeft. Die middelvinger, zijn haar knippen, een snor willen laten staan wilt en doet hij echt allemaal zelf en dat is zoals sommige zeggen echt niet Selena haar schuld. Ik dacht dat je daar op doelde?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Laime schreef:
    (...)
    Uuuhm, dat is overdreven enja ik vind wel dat je gelijkt hebt, dat is allemaal teveel in 1 klap maar die jongen beseft nog niet alles, en hij wilt graag de top halen, dat zou je toch ook willen?


    Condoomlijn


    "Ignite, my love. Ignite."

    Armistice schreef:
    (...)

    Dat bedoel ik ook niet te zeggen, ik doel er alleen maar op dat Selena echt geen slechte invloed op hem heeft. Die middelvinger, zijn haar knippen, een snor willen laten staan wilt en doet hij echt allemaal zelf en dat is zoals sommige zeggen echt niet Selena haar schuld. Ik dacht dat je daar op doelde?

    Neej, Maar selena moet toch ook zeggen dat hij niet goed bezig is want kijk hij is al 90000 fans kwijd, enja dat is Selena's fout niet maar die van Justin, maar die mensen die hun followers hebben weg genomen zijn gewoon geen echte beliebers.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Waspik schreef:
    Ik haat hem niet. Ik ben ook geen fan.


    Alleen maar tranen van geluk

    Waspik schreef:
    (...)

    Condoomlijn

    Man ik ga kopen als ik ooit is seks krijk moehahha -denkhetniet- xd

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 21:42 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik heb een haat-liefdes verhouding met hem.


    SLOAN.