• Waarom jullie Justin bieber zo hard haten?, hij heeft toch niks verkeerd gedaan ofzo?, zijn grote droom was beroemd worden en kijk dat heeft hij bereikt, dus alsjeblieft wees is blij en ga hem niet uitschelden. Weetje dat is echt zielig, zieliger dan zieliger. Tjuuz ik kom misschien bot over ofzo, maar komop ik ben het zat ook altijd die fucking roddels van ja hij rookt en Justin dit en dat, dat is niet waar en dat weten jullie best ook wel!, oke het is jullie keuzen dat jullie fan zijn of niet, maar Haten waarom haten jullie hem dan? sorryvoorditkutberichtmaarhetmoestergewoonuitweetjeikzithieralheellangmee--'

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 21:27 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Laime schreef:
    (...)
    Neej, Maar selena moet toch ook zeggen dat hij niet goed bezig is want kijk hij is al 90000 fans kwijd, enja dat is Selena's fout niet maar die van Justin, maar die mensen die hun followers hebben weg genomen zijn gewoon geen echte beliebers.


    Dat was toch nadat hij tweette dat hij zijn haar had geknipt? Dat hoorde ik van mijn zusje. -out-


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Armistice schreef:
    (...)

    Dat was toch nadat hij tweette dat hij zijn haar had geknipt? Dat hoorde ik van mijn zusje. -out-

    Jeppah, maar ook wegens dat hij met selena is en blabla i dont care.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Believers schreef:
    (...)

    Hij had "Germany" verkeerd verstaan.

    Trouwens, hier is het filmpje waarin hij het zei.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Progeny schreef:
    Ik haat hem ook niet, ik mag hem niet omdat hij zo'n hoge eigendunk heeft.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Progeny schreef:
    Ik haat hem ook niet, ik mag hem niet omdat hij zo'n hoge eigendunk heeft.


    ga zijn film kijken en je ziet dat hij geen groot eigendunk heeft. Hij is gewoon zelfzeker, is dat niet normaal met al die aandacht?


    Save me from myself.

    de meesten haten tokio hotel toch ook , same story :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ja, dat vraag ik me ook af! Grr ;'D


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Progeny schreef:
    Ik haat hem ook niet, ik mag hem niet omdat hij zo'n hoge eigendunk heeft.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    StJimmy schreef:
    Ik haat hem niet ik irriteer me gewoon aan hem en aan zijn fans. Alles wat met hem te maken heeft is opeens wereld nieuws en als je geen fan bent ben je zowat aards vijand nummer 1.


    ars moriendi

    Ik haat hem niet, maar ik word er zo langzamerhand wel ziek van om continue Bieber dit, Bieber dat te lezen. Maakt mij dat uit hoe die gast z'n 17de verjaardag viert of met wie hij in bed ligt. I don't. Fucking. Care. Period. En dan begin ik me zo langzamerhand wel een beetje te ergeren aan die gast, puur omdat ik niet eens met m'n ogen kan knipperen zonder ik z'n naam ergens op zie duiken.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 21:27 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik haat hem niet. Maar ik vind hem arrogant (krul) Maar om z'n muziek gaat het en die vind ik leuk.


    -

    Zachary schreef:
    (...)

    ga zijn film kijken en je ziet dat hij geen groot eigendunk heeft. Hij is gewoon zelfzeker, is dat niet normaal met al die aandacht?

    Je mag ook echt gewoon geen slecht woord over dat kind zeggen, wel? =S


    ars moriendi

    Stekelenburg schreef:
    (...)
    Je mag ook echt gewoon geen slecht woord over dat kind zeggen, wel? =S

    Nee,want dan voelen de fans zich aangevallen. En ja,dit is zo,want anders zou je hem niet zo hard verdedigen. En ik haat hem niet persoonlijk,maar wél dat hij overal verschijnt en de hype die errond is door hysterische fans. Je kunt fan zijn of fan zijn en daar is een verschil in.

    StJimmy schreef:
    Ik haat hem niet ik irriteer me gewoon aan hem en aan zijn fans. Alles wat met hem te maken heeft is opeens wereld nieuws en als je geen fan bent ben je zowat aards vijand nummer 1.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    ik geef je helemaal gelijk..
    en o,ja HATERS als je hem zo haat ga dat dan alsjeblieft niet over het internet verspreiden want dat is echt FUCK zo zielig


    Sexy lips dirty hips nice ass sexy smile it's bieber style.