• Interpreteer het maar zoals je zelf wilt, footies 8)



    Dirk Kuyt is de mijne (obviously) omdat hij gewoon zo lekker nuchter is, keihard werkt, en op het veld ALTIJD de meeste kilometers aflegd :'D En hij is zo'n ontzettend aardige kerel die topvoetbalt!

    Dirkie is mijn held. _O_

    En die van jullie?

    [ bericht aangepast op 25 april 2011 - 14:38 ]


    ars moriendi

    Sergio Ramos.
    Omdat hij... Nja, hij is niet DE beste maar hij is toch wel heel erg goed (wat voetbal betreft), hij heeft een geweldig lijf en hij is schattig als hij boos wordt ;'D


    effort never betrays you

    Het hele Feyenoord elftal + Kuyt & Bronckhorst uiteraard.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Het hele Feyenoord elftal + Kuyt & Bronckhorst uiteraard.

    Uiteraard. <3


    ars moriendi

    mn broer (cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Bojan Krkic, er is geen woord om het uit te leggen, naja teveel. Ik vind hem echt zo geweldig, hij is een goede voetballer en gewoon zo schattig.


    Everything is worse without music.

    Fernando Torres.
    Ofcourse, he's handsome.
    Maar vooral op de manier hoe hij voetbalt. hij neemt de ballen gewoon perfect aan, en heeft meestal ook de bal 100% onder controla. De manier van bewegen is ook geweldig, en hij kan ook wel aardig sprinten. (:
    Misschien staat ie op dit moment even droog, en haat iedereen hem nou, maar ik weet zeker dat dat zo voorbij is. En als iedereen weer van hem gaat houden, dan weet ik dat het allemaal wannabe-fans zijn. (:

    the end.


    Everything you want comes after you stop looking for it

    Figo, hij voetbalt niet meer, maar mijn passie voor voetbal begon daarbij. Ik kreeg een truitje van hem en toen volgde ik elke match van 'em. Hij is niet knap ofzo, maar nu besef ik wat voor een geweldig speler het is geweest terwijl ik toen te jong was om het te beseffen. Ik was 4 of 5 jaar.

    Nu op dit moment, Zlatan Ljubijankic, Waarschijnelijk hier onbekend, haha. Maar hij is mijn favoriet omdat hij geweldige traptechniek heeft. Ook heeft hij vechtlust, zijn vorige match speelde hij met griep. Hij speelt met nog een goede speler, Coulibaly, op dezelfde positie, maar hij kan veel positie's aan, maar iedere keer vecht hij voor op de positie van Coulibaly te staan omdat zijn talent daar het beste uitkomt.

    Maar als ik een van de bekende moet kiezen; Aaron Ramsey, omdat hij zo goed is hersteld van zijn beenbreuk en er voor heeft gevochten om kapitein te worden van Wales.
    Lots lots lots of love!

    [ bericht aangepast op 9 april 2011 - 20:31 ]


    The best things in life aren't things.

    got,geen idee. Niet dat ik echt een voetbalfanaat ben,maar ik ben best wel trots:
    - Op het Belgisch elftal: omdat ookal spelen ze slecht of nu eerder speelden,want ik geloof best dat ze meer kunnen en dat laten ze nu ook terug zien, hopen dat dat zo blijft.

    -Op de Belgische spelers die het gemaakt hebben in het buitenland omdat ze zo laten zien dat België toch wel goede spelers hebben.

    - Op eigenlijk alle spelers omdat ze voor hun land en voor hun club strijden en zo de mensen toch wel een leuke avond bezorgen( als ze winnen), maar ook ja,zoveel meer, omdat ze zo de mensen trots laten worden op 'hun' club of land.

    Ibrahim Affelay,

    He's hot, Hij kan best wel arrogant zijn maar ik geloof best wel dat hij een gouden hart heeft. Ik vond z'n keuze voor die Prostituee echt bad.

    En Stekelenburg Ofcorso <33 Best Keep in The hole World, Met die ene gast die nu rond de 50 is en vroeger hoofdkeeper van Nederlands Elftal.


    Firm believer of all that is magic

    Qlimax schreef:
    Het hele Feyenoord elftal + Kuyt & Bronckhorst uiteraard.


    Ik vind daarvan alleen Bronckhorst,Kuyt en Wijnaldum goed spelen.


    Firm believer of all that is magic

    Ibrahim Affelay,

    He's hot, Hij kan best wel arrogant zijn maar ik geloof best wel dat hij een gouden hart heeft. Ik vond z'n keuze voor die Prostituee echt bad.

    En Stekelenburg Ofcorso <33 Best Keep in The hole World, Met die ene gast die nu rond de 50 is en vroeger hoofdkeeper van Nederlands Elftal.


    GeniusFerb schreef:
    (...)

    Ik vind daarvan alleen Bronckhorst,Kuyt en Wijnaldum goed spelen.

    Hahaha Dirk Kuyt speelt al een aantal jaar bij Liverpool en Giovanni van Bronckhorst speelt sowieso niet meer =') En het is Afellay he, niet Affelay..
    En "die gast" is Edwin vd Sar, (één van) de beste keeper(s) die NL ooit gehad heeft.

    Maarten is fantastisch, indeed.


    ars moriendi

    Niemand,
    maar anders Kaka omdat ik vroeger zo'n crush op hem had. (cat)

    1)Robin Van Persie, hij is altijd al mijn nummer 1 geweest. Ik bewonder de manier waarop hij speelt en met zijn team genoten omgaat. Gewoon één van de beste voetballers.

    2)Jack Wilshere, omdat hij zoveel heeft bereikt op zo'n jonge leeftijd. En hij kan ook zo goed voetballen!


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Mijn vriendje haha, want die voetbalt :P


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Gregory van der wiel -> Hij is heel goed
    -> Hij is lekker
    -> Hij speelt bij Ajax

    [ bericht aangepast op 19 april 2011 - 22:33 ]


    (Be)lieve in (you)rself