• Dit verhaal zal pas over een tijdje online komen, eerst wil ik zo ver mogelijk aan mijn andere verhalen werken. Waarom ik dan al wel rollen zoek? Ik wil hoofdstukken kunnen gaan schrijven en heb echt rollen nodig.


    Dit verhaal zal Who's Laughing Now gaan heten, niet dat het gebaseerd is op het liedje van Jessie J. Het is juist gebaseerd op Wild Child, maar zal een vrij andere verhaallijn hebben. Die kan ik er nog niet bij zetten, want ik heb er nog niet echt een gemaakt. Maar het zal dus over een Amerikaans meisje gaan dat wegens slecht gedrag naar een kostschool in Engeland wordt gestuurd, waar zo voorspelbaar als het ook mag zijn de jongens van One Direction ook naar toe gaan. Allemaal met een verschillende verhaal, dus niet allemaal zullen ze stout of juist braaf zijn.

    Ik zoek rollen voor de leerlingen van deze school en dan speciaal vier nieuwe vriendinnen voor de hoofdrol. Deze meisjes zijn wel erg braaf, maar zien al lang de jongens van One Direction staan. One Direction bestaat niet en het verhaal speelt zich gewoon af in 2011. Erbij zetten dat ze het vriendinnetje van Harry of een andere wordt, zal niet veel zin hebben, want ik combineer ze in de loop van het verhaal.

    Informatie
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam: Een vrij normale, Engelse naam. Niet te apart.
    Leeftijd en geboortedatum: 16-18.
    Uiterlijk: Een bekend persoon, het liefste een model of een actrice uit een serie.
    Karakter: Voor de vier vriendinnen zoek ik verschillende types. Dus graag niet allemaal de overvrolijke, grappige meid.
    Familie:
    Extra:
    Waarschuwen?

    Natuurlijk kies ik de beste, niet de eerste. (:

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 20:43 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    waarschuw je me als je start? (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Jagielski schreef:
    waarschuw je me als je start? (:



    Aaah ik vind het zo lief dat je dat vraagt, ghehe tuurlijk! _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik lees geen 1D.
    Maar omdat je zegt dat het alleen de jongens zijn en niet over de band,
    en de verhaallijn me wel wat lijkt...

    *Gaat rol invullen*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NurseJoy schreef:
    Ik lees geen 1D.
    Maar omdat je zegt dat het alleen de jongens zijn en niet over de band,
    en de verhaallijn me wel wat lijkt...

    *Gaat rol invullen*


    Nee, inderdaad, het zal alleen over de jongens zelf gaan. Ik vind het raar als ze hier bekend zouden zijn, ghehe. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ghehe, ik vul zo ene in (:


    And in that moment, we were infinite.

    Informatie
    Voornaam: Alison
    Achternaam: Hale
    Volledige naam: Alison Elisabeth Hale
    Leeftijd en geboortedatum: 12-06-1994
    Uiterlijk: Kendall Jenner:


    Karakter: Alison is wordt al haar hele leven gepest en voelt zich heel vaak depressief. Als ze bij haar vriendinnen is doet ze net alsof er niets aan de hand is maar eigenlijk is er wel iets aan de hand. Ze is niet echt slim en ook erg onzeker.
    Familie: haar vader is Stephan Hale en haar moeder heet Lucy Hale. Verder heeft ze nog een broertje James Hale en ze kan niet zonder hem.
    Extra: Alison acteert en als ze op het toneel staat voelt ze zich zeker van zichzelf. Maar anders niet
    Waarschuwen? YES PLEASE

    zoiets?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Senkjoe.
    Ik begin nu met het eerste hoofdstuk! (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voornaam: Mary
    Achternaam: Dowd
    Volledige naam: Mary Elise Dowd
    Leeftijd en geboortedatum: 17 - 03/06/93.
    Uiterlijk:

    Mila Kunis
    Karakter: Mary is een nieuwsgierig, leergierig meisje. Ze zit graag met haar neus in een spannend boek. Ze haalt goede punten op school en heeft weinig moeite met leren. Ze leert dingen heel snel vanbuiten. Ook heeft Mary een vrolijk karakter. Haar ouders hebben haar geleerd te genieten van de kleine dingen en dat doet ze dan ook. Ze neemt elke kans met beide handen aan en doet altijd haar uiterste best om haar doelen te bereiken, want Mary wil een betere toekomst dan de familiesituatie waar ze uitkomt. Dit meisje zegt altijd haar mening, maar op een vriendelijke manier. Ze komt uit waar ze voor staat
    Familie: Haar ouders wonen in een mindere buurt van Londen waar ze een bakkerij openhouden. Ze heeft nog twee jongere broers Thomas en John. En ook nog een jongere zus Sophie. Omdat ze thuis met zovelen zijn, hun ouders het heel erg druk hadden en er nooit veel geld was, heeft Mary altijd een beetje aandacht te kort gehad.
    Extra: Mary is een beursstudente en werd daar vroeger een beetje op gepest, maar ze heeft bewezen wat ze waard is en nu dus uiteindelijk 2 goede vriendinnen op internaat.
    Waarschuwen? altijd, ik hou van jouw verhalen (:


    And in that moment, we were infinite.

    Mag ik meerdere invullen? (:


    And in that moment, we were infinite.

    Labyrinthine schreef:
    Mag ik meerdere invullen? (:


    Ja, je mag wel een bitch van de school invullen. (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wat bedoel je precies met deze zin: Deze meisjes zijn wel erg braaf, maar zien al lang de jongens van One Direction staan.

    xx


    There is nothing more badass than being yourself

    Ik ga er even 1 maken, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    StylesSwag schreef:
    Wat bedoel je precies met deze zin: Deze meisjes zijn wel erg braaf, maar zien al lang de jongens van One Direction staan.

    xx


    Dat ze totaal niks verkeerds zullen doen, maar wel een relatie met hen zouden willen, wat heel erg verboden is. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)
    Ja, je mag wel een bitch van de school invullen. (cat)


    Okay, ik ga eerst eten en dan vul ik hem wel in (:


    And in that moment, we were infinite.

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Dat ze totaal niks verkeerds zullen doen, maar wel een relatie met hen zouden willen, wat heel erg verboden is. (:


    Dankje!_O_


    There is nothing more badass than being yourself