• Interpreteer het maar zoals je zelf wilt, footies 8)



    Dirk Kuyt is de mijne (obviously) omdat hij gewoon zo lekker nuchter is, keihard werkt, en op het veld ALTIJD de meeste kilometers aflegd :'D En hij is zo'n ontzettend aardige kerel die topvoetbalt!

    Dirkie is mijn held. _O_

    En die van jullie?

    [ bericht aangepast op 25 april 2011 - 14:38 ]


    ars moriendi

    Afellay, te veel redenen maar hij speelt goed, hij is adembenemend en kan af en toe heerlijk arrogant zijn. En hij denkt dat elke als de camera op hem gericht is, hij is een parfum commercial is. Js.


    we've only said goodbye with words

    Birthday schreef:
    Dirk Kuijt omdat hij uit hetzelfde dorp komt als ik, en.. om eigenlijk ook de redenen die jij al hebt gezegd. (:[/i]

    Haha nice :D Heb je em ook zo weleens rond zien lopen dan? :)


    ars moriendi

    Lionel Messi, hij is zo schattig en gewoon de beste voetballer ter wereld (:
    En David Villa & Xavi omdat ze knap zijn (;


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Kuyt schreef:
    (...)
    Haha nice :D Heb je em ook zo weleens rond zien lopen dan? :)


    Nee, niet vaak eigenlijk. Zijn vrouw en kinderen wel eens.
    Na.. volgensmij het WK was hij wel bij het Quick-Boys veld, waar hij zijn voetbalcarriere gestart heeft. Althans, dat zei hij toen. ;P

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 8:06 ]


    Opgeven is geen optie.

    Birthday schreef:
    (...)

    Nee, niet vaak eigenlijk. Zijn vrouw en kinderen wel eens.
    Na.. volgensmij het WK was hij wel bij het Quick-Boys veld, waar hij zijn voetbalcarriere gestart heeft. Althans, dat zei hij toen. ;P

    Leuk man :D Hij heeft zo'n awesome kinderen x'D ! Klopt, bij Quick Boys issie gestart.. ;)

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 11:17 ]


    ars moriendi

    David Villa & Messi, ze zijn hot, en ze kunnen gewoon geweldig voetballen -aa-


    -

    Kuyt schreef:
    (...)
    Leuk man :D Hij heeft zo'n awesome kinderen x'D ! Klopt, bij Quick Boys issie gestart.. ;)


    Jordan Giovanni is schattig! (:
    Als 't nederlands elftal weer oefenwedstrijden moet gaan spelen, zie ik ze trouwens wel vaak, aangezien ze op 't Quick Boys veld trainen.


    Opgeven is geen optie.

    Birthday schreef:
    (...)

    Jordan Giovanni is schattig! (:
    Als 't nederlands elftal weer oefenwedstrijden moet gaan spelen, zie ik ze trouwens wel vaak, aangezien ze op 't Quick Boys veld trainen.

    Jaa klopt! Wauw, ik ben echt jaloers! Ik woon nogal een end weg, in Brabant..


    ars moriendi

    Fernando Torres, omdat...Tja, kwee niet hij is gewoon mijn favoriet. (H)
    Verder nog Bojan Krkic, David Villa, Fabregas en nog veel meer. :Y)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik ben het met jou eens.

    Kuyt is t meest awesome haha.

    Gewoon zo'n lief hoofd heeft 'ie ook!


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Mijn Broertje
    Hij kan heel goed Voetballen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Eponine schreef:
    Ik ben het met jou eens.

    Kuyt is t meest awesome haha.

    Gewoon zo'n lief hoofd heeft 'ie ook!

    _O_ Hij is gewoon de liefste :W

    [ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 22:07 ]


    ars moriendi

    Sander Boschker (keeper FC Twente). Gewoon omdat hij er met soms hele mooie reddingen een groot aandeel heeft als Twente wint :D

    Cesc Fabregas, Nicklas Bendtner, David Beckham.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Mavado schreef:
    Niemand.


    The greatest thing in life you`ll ever learn is just to love and be loved in return.