• Interpreteer het maar zoals je zelf wilt, footies 8)



    Dirk Kuyt is de mijne (obviously) omdat hij gewoon zo lekker nuchter is, keihard werkt, en op het veld ALTIJD de meeste kilometers aflegd :'D En hij is zo'n ontzettend aardige kerel die topvoetbalt!

    Dirkie is mijn held. _O_

    En die van jullie?

    [ bericht aangepast op 25 april 2011 - 14:38 ]


    ars moriendi

    Captain schreef:
    (...)
    Hij is schattig, lief, hij heeft geen hoge dunk van zichzelf (kijk naar zijn vrouw, die kent hij al heel zijn leven), hij is een goede voetballer en hij is El Niño... :'D


    Idd perfect uitgelegd! haha


    Amor Omnia Vincit || I Can't Change

    Ik zal nog maar een keer uitleggen waarom ik Fernando een geweldige speler vind.
    Ik heb een heel verhaal in het engels, maar of je daar nou zo geïnteresseerd in bent.
    en als je geïnteresseerd bent, zeg het vooral. ik plaats hem wel.

    Je kunt misschien zeggen dat ik niet zo heel erg lang fan ben, en dat ik ook niet echt me best doe om bijvoorbeeld posters van hem te krijgen. maar ik adoreer hem. en dat is het belangrijkste. ik heb respect voor hem. hij is de reden waarom ik naar voetbal ben gaan kijken. velen zeggen dat hij niet kan scoren, maar vandaag heeft hij alweer het tegendeel bewezen. hij heeft gescoord. misschien wel in de pre-leauge, maar hij heeft gescoord. dan kan hij toch scoren, of heb ik het mis? ook zijn persoonlijkheid is geweldig. hij heeft zijn ego niet laten lijden door de beroemdheid en hij denkt nogsteeds dat hij geen legende is. maar dat is hij wel. niet alleen bij het spaanse elftal. maar stiekem ook nog steeds bij liverpool. oké, de beslissing die hij heeft genomen is niet goed geweest. ikzelf vind liverpool stiekem ook leuker dan chelsea. ik ontken dat omdat ik fernando steun door dik en dun. verder heeft hij ook de winnendo goal gemaakt van 2008 tegen duitsland. en iedereen weet hier dat duitsland de grote rivaal is van nederland. misschien scoorde hij met geluk. misschien scoorde hij met toeval. hij scoorde. ze wonnen. ik kan wel nog een langer lulverhaal gaan houden, maar daar worden we allemaal niet vrolijk van. ik vond dit lang genoeg.

    ik hoop dat jullie me begrijpen xD


    Everything you want comes after you stop looking for it


    haha waarschijnlijk kent niemand hem XD
    tis gewoon omdat mijn bf is (nerd)

    ianthomas4ev schreef:


    haha waarschijnlijk kent niemand hem XD
    tis gewoon omdat mijn bf is (nerd)

    -out- maar dat is nog niet echt een voetbalvent, wel? :'O

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 23:20 ]


    ars moriendi

    luuk de jong!


    I'm a butterfly.

    Tortuga schreef:
    (...)
    -out- maar dat is nog niet echt een voetbalvent, wel? :'O


    Hahahaha -out- om jou reactie.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Marrow schreef:
    Niemand.


    Kill them with kindness.

    hoi.


    whoop whoop.

    youremijn schreef:
    hoi.

    --'


    ars moriendi

    Gregory van der Wiel en Fernando Torres.


    Omdat ze allebei goed kunnen voetballen, en Ajax en Liverpool zijn mijn favo clubs.


    Some things are changing too much.

    Heb er geen!

    Marrow schreef:
    Niemand.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    David Villa, ik bewonder zijn speelstijl gewoon zo erg *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Daniel Alves.
    because he is fucking amaaaazing.


    I laugh at stupid things just because they tickle me.

    Klaas-Jan Huntelaar is mijn lekkertje, omdat ik hem gewoon helemaal geweldig vind!! :Y)
    Bij alle wedstrijden die ik kijk waar hij aan mee doet en ik hem in beeld zie, ga ik helemaal gillen van blijdschap!! :D

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 15:48 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."