• Stiekem wordt ik écht gek van al die zinnetjes topics x)

    Wat doen jullie stiekem?

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 20:32 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Andvari schreef:
    Hier ronddwalen terwijl ik eigenlijk iets voor school moet doen :')


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Stiekem vind ik... Ik kom even op niks.


    Food.

    We hebben een uur vervanging en moggen stiekem op de computer :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    vooral proberen een verhaal te schrijven als je boekverslag moet doen!!!! das pas stiekem!!(Y)


    ????

    Andvari schreef:
    Hier ronddwalen terwijl ik eigenlijk iets voor school moet doen :')

    quizlet is ook zo verslafend he?


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Knijster schreef:
    Stiekem vind ik het vervelend dat er soms zo veel zeurtopics worden aangemaakt. (cat)

    Stiekem wordt ik gek van al die topics met naar mijn mening onzinproblemen. Zoals 'mijn crush vindt iemand anders leuk' of 'mijn beste vriendin negeert me'. Dan denk ik echt van; zeik niet, er zijn ook mensen met echte problemen weet je. Wees blij dat je bijv. allebei je ouders nog hebt, of geen ernstige ziekte hebt. En zeur niet over dat 'je leven zo kut is' door al die kleine kutprobleempjes. Stiekem wordt ik daar vanbinnen heel boos van. (cat)


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    Stiekem wordt ik gek van al die topics met naar mijn mening onzinproblemen. Zoals 'mijn crush vindt iemand anders leuk' of 'mijn beste vriendin negeert me'. Dan denk ik echt van; zeik niet, er zijn ook mensen met echte problemen weet je. Wees blij dat je bijv. allebei je ouders nog hebt, of geen ernstige ziekte hebt. En zeur niet over dat 'je leven zo kut is' door al die kleine kutprobleempjes. Stiekem wordt ik daar vanbinnen heel boos van. (cat)
    Tja, iedereen is anders. :)


    Life is hard and then we die