• Bijvoorbeeld dat we met z'n allen een bepaald shirt kopen en die op een bepaalde dag aandoen. Dan iedereen een foto maken en bij mekaar zetten ofzo.
    Kom maar op met de ideeën. _O_

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 21:36 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    lawlness ik ga niet met een shirt of whatever met een Q erop rondlopen. Ik betaal ervoor, doe het nooit aan.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 21:55 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Oh en het is geldverspilling voor zo'n shirt. Beter, ga ik dan naar een goed concert.


    SLOAN.

    Iedereen gemilimeterd, bam.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik denk niet dat iedereen hier dezelfde stijl heeft. Ik bedoel, als ik een adidasvest aan moet doen of zo, pas ik meteen. (:

    HAMMERTIME schreef:
    Iedereen gemilimeterd, bam.

    Dé oplossing. _O_


    *insert philosophical cringe expression here*

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    Ik ben al een site tegengekomen waar ze €19,- zijn, maar ik zoek nog steeds die site van 7. ;o

    Hoop maar wel dat die er is ;___; In groningen zit een winkel waar je tshirts en alles kan laten bedrukken (krul) Maar daar heeft niet iedereen wat aan haha.


    -

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Me volgt!

    Ik volg ook 8D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    Als het een hoodie is kun je die in de winter nog weleens héél lekker vinden. _O_


    Ja amar ik ga op school niet rond lopen met een Q op mijn hoodie (maybe wel bij de judo maar daar denk ik dan ook niet)


    "Ignite, my love. Ignite."

    HAMMERTIME schreef:
    Iedereen gemilimeterd, bam.

    Nee ik ben trots op mijn lange haartjes.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Iedereen maakt een foto met ergens een Q of whatever, done.
    :l


    I live for the applause, you will die for it.

    Het zou mij trouwens niks kunnen schelen, ik zou er zo mee lopen op school (krul)


    -

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Ja amar ik ga op school niet rond lopen met een Q op mijn hoodie (maybe wel bij de judo maar daar denk ik dan ook niet)


    Dan doe je hem niet aan naar school damn.

    en de rage van de allemaal jezelf als profiel foto is al door 2 mensen gedaan, wat een record. :x


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Ja amar ik ga op school niet rond lopen met een Q op mijn hoodie (maybe wel bij de judo maar daar denk ik dan ook niet)

    Ik zou me echt niet schamen hoor, ik heb ook weleens in een joggingbroek op school gelopen. Je moet op school eens goed om je heen kijken wat er allemaal rondloopt. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    Ik zou me echt niet schamen hoor, ik heb ook weleens in een joggingbroek op school gelopen. Je moet op school eens goed om je heen kijken wat er allemaal rondloopt. :Y)


    Meisjes met adidasvestjes blackberry's en lagen foundation. :'x


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    Ik zou me echt niet schamen hoor, ik heb ook weleens in een joggingbroek op school gelopen. Je moet op school eens goed om je heen kijken wat er allemaal rondloopt. :Y)


    Kijk ik zal het uitleggen Gabsel,
    Het ligt niet aan de hoodie zelf (want daar loop ik in de winter gerust mee de school door) maar aan de enorme Q die erop staat


    "Ignite, my love. Ignite."