• Bijvoorbeeld dat we met z'n allen een bepaald shirt kopen en die op een bepaalde dag aandoen. Dan iedereen een foto maken en bij mekaar zetten ofzo.
    Kom maar op met de ideeën. _O_

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 21:36 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Junns schreef:
    (...)

    Idd. Maakt niet uit hoe of wat, als er maar een Q op staat (Y)



    Idd ik ben in ;D [maar dan wel na mijn verjaardag.. ben op dit moment behoorlijk blut.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Optimistic schreef:
    Dat zou inderdaad cool zijn! : D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Guapa schreef:
    We kopen allermaal een wit shirt, en drukken er hele grote Q op, iedereen in een andere kleur of met een andere patroon er in.
    Dit kan best goedkoop volgensmij. Maar het is best wel veel gedoe.


    Ja, is er zo ook ooit niet het voorstel geweest om Q-armbandjes te maken? :9~
    Ik blijf fan van zo'n ideeën. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Junns schreef:
    Ok mensen, hou je vast.

    Ten eerste vond ik het idee van de shirtjes echt super. Maar dan geen hoodie, die kun je alleen in de winter aan en laat het nou net lente worden -.-'
    En dan gewoon een shirtje met een Q erop. Dat is géén reclame maken en het haalt onze omgeving ook niet naar Q want NIEMAND WEET WAAR DIE Q UBERHAUPT VOOR STAAT! Als we het ten minste niet zeggen. Je hebt zoveel van die shirts waar zomaar wat op staat.
    En het is niet voor 1 keer, we kunnen meerdere dagen afspreken om het aan te doen en je kan hem gewoon ook aandoen als je het zelf wilt.
    En dat is trouwens cool voo meetings. Dan zijn we net een sekte ofzow x)

    So that's clear.


    Ja, maar ik heb ook niet direct de ambitie om er reclame voor te gaan maken hoor. (:
    Dat van die meetings vind ik inderdaad ook wel handig.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Masochism schreef:
    (...)

    Agree:Y)

    Dan kan het evengoed een hoodie zijn, toch? Want misschien laat ik dan wel zo'n trui maken :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    reyon schreef:
    (...)

    Ja, maar ik heb ook niet direct de ambitie om er reclame voor te gaan maken hoor. (:
    Dat van die meetings vind ik inderdaad ook wel handig.

    ik ben het eens met jou ! ;D


    Life is a beautiful struggle