• Hey, dit is mijn eerste wedstrijd dus sorry als ik wat foutjes ofzo maak. Ik wil natuurlijk als jullie zich inschrijven. Jullie wel van plan zijn verder te gaan in de wedstrijd en niet zomaar stoppen.

    Uitstel:
    Je krijgt natuurlijk pas uitstel als je een heel goede reden hebt. Als je zonder waarschuwing te laat indient, lig je zowieso uit de wedstrijd.

    Belangrijk:
    Creativiteit is natuurlijk het belangrijkste als je een filmpje maakt. Ook opletten dat alles een beetje duidelijk is. Als je spreekt en je verstaat het niet goed. Plaats ondertitels!

    Praktisch:
    -Als je je opdracht afhebt, stuur je het linkje maar door via een pb of je zet het in deze topic. Dat kies je zelf maar.
    -Bij elke ronde zullen er afhankelijk van de aantal deelnemers 1 of 2 personen afvallen dat zal ik dan altijd laten weten bij mijn opdracht.
    EDIT: Omdat meer dan de helft van de kanditaten niet ingeleverd heeft, zullen er geen afvallers meer zijn. Maar het totaal van de punten zal op het einde bijeengeteld worden en die met de meeste punten zal de winnaar zijn. Ik ben ook mijn juryleden kwijt om elk andere redenen. Daarom is er één nieuw jurylid namelijk FLUT. Een tweede ga ik nu niet meer zoeken. Hopelijk zijn jullie akkoord dat er dus maar twee keer cijfers word gegeven. Bij een nieuwe opdracht zal ook altijd een algemene tip staan dat misschien wat meer punten kan opleveren. Bedankt dat jullie drie niet zijn afgehaakt. (:

    Prijs:
    Eeuwige roem en ik plaats een gedicht/story/quiz/poll naar keuze op mijn profiel.

    Jury:
    Ik zoek GEEN juryleden meer
    -Ikzelf---> groen
    -FLUT(vervanger)---> blauw

    Deelnemers:
    1.scandal
    o1. 6.5+7.5=7
    2.Celestial--->uitgestapt wegens persoonlijke redenen
    o1. 6.5-7=6.75
    3.OhmyChris
    o1. 6-7=6.5

    JE KAN NIET MEER INSCHRIJVEN

    Afvallers:
    1. Vendetta
    2. Perish
    3. Somers
    4. Amortentia

    1STE OPDRACHT:
    Maak een origineel filmpje over een belangrijk persoon in je leven. Dit kan zowel je mama als een beroemde popster zijn. Zolang ik maar in het filmpje kan zien waarom hij/zij zo belangrijk is en natuurlijk wie hij/zij is. Voor de rest ben je vrij in hoe je dit allemaal doet.
    Inleverdatum: 6 APRIL
    Edit: Er zijn geen afvallers deze ronde


    2DE OPDRACHT:
    Zoek hier op quizlet een gedicht of stand alone waarover je een filmpje gaat maken. Je stuurt eerst de link even door naar mij in een pb van jouw gekozen gedicht of stand alone zodat ik kan zeggen of het goed is of niet. Probeer in je filmpje vooral het gevoel weer te geven op het scherm ervan. Eén vereiste is wel dat je een bijpassend liedje zoekt en alleen dat liedje gebruikt als geluid. Dat betekent ook geen stemgeluid. Voor de rest zijn jullie vrij hierin. Veel succes! Ik ben al benieuwd naar het resultaat.
    Inleverdatum: 27 APRILEDIT:woensdag 4 mei
    TIP!-Het is natuurlijk altijd leuker als we iets van jezelf echt zien. Film (als je kan) zelf iets en haal niet alles van youtube. Het maakt zeker niet uit als het van mindere kwaliteit is. Zolang we maar zien wat je wil overbrengen.

    Veel plezier!

    Inartful

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 16:32 ]


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Inartful schreef:
    De punten komen zeker morgen en de volgende opdracht normaal ook. Sorry dat het zolang duurt, maar het duurt even voor ik de punten heb.

    Nja, nu kan het vooruit gaan want nu doen alleen degenen nog mee die ook écht meedoen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mag het gedichtje of SA ook van jezelf zijn?
    Hoelang moet het minimum en maximum duren? Dat ik geen filmpje van 10 min maak ofzo om een heel verhaal te maken terwijl dat misschien niet goed was. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Redelijk moeilijke opdracht... Maar ik ga mijn best doen! :3

    Scandal schreef:
    Mag het gedichtje of SA ook van jezelf zijn?
    Hoelang moet het minimum en maximum duren? Dat ik geen filmpje van 10 min maak ofzo om een heel verhaal te maken terwijl dat misschien niet goed was. x]


    Het mag zeker één van jezelf zijn en je mag zelf kiezen hoelang je het maakt. Zolang het maar goed is. (:


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Celestial schreef:
    Redelijk moeilijke opdracht... Maar ik ga mijn best doen! :3

    Dat hoor ik graag!


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Hebben jullie jullie gedicht of stand alone al gekozen? Zo ja, stuur dan eens een linkje door, aub.


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Inartful schreef:
    Hebben jullie jullie gedicht of stand alone al gekozen? Zo ja, stuur dan eens een linkje door, aub.

    Ik ben nog aan het twijfelen. Maar ik heb momenteel geen tijd. dus ik stuur dat waarschijnlijk pas maandagavond of dinsdag door of later. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    het spijt me echt heel erg maar ik kan niet meer meedoen.
    ik heb maandag een ongeluk gehad en ben aangereden door een busje.
    hierdoor is mijn linker pols gebroken. en dinsdag ben ik geopereerd aan mijn rechterhand.
    sorry dat ik het zo laat meld maar ik lag in het ziekenhuis.
    veel succes & plezier verder! (flower)

    Celestial schreef:
    het spijt me echt heel erg maar ik kan niet meer meedoen.
    ik heb maandag een ongeluk gehad en ben aangereden door een busje.
    hierdoor is mijn linker pols gebroken. en dinsdag ben ik geopereerd aan mijn rechterhand.
    sorry dat ik het zo laat meld maar ik lag in het ziekenhuis.
    veel succes & plezier verder! (flower)

    Ok. Dat begrijp ik helemaal.
    Nog veel beterschap!


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Het lukt me niet om voor woensdag nog een filmpje in elkaar te steken. =(
    Ik krijg dinsdag pas ten vroegste een nieuwe laptop. Ik zit nu op de gezamenlijke computer, maar daar kan ik geen uren achter zitten voor montage enzo.
    Dus ik denk dat ik ook stop. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Het lukt me niet om voor woensdag nog een filmpje in elkaar te steken. =(
    Ik krijg dinsdag pas ten vroegste een nieuwe laptop. Ik zit nu op de gezamenlijke computer, maar daar kan ik geen uren achter zitten voor montage enzo.
    Dus ik denk dat ik ook stop. =(

    Dat is ni echt leuk en heel spijtig :S, want nu is de filmwedstrijd gedaan ):.
    Ok, dan is deze wedstrijd afgesloten.
    De winnaar is dan OhMyChris
    Congrats!


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Slotje.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn