• Vanaf nu is er een UBB code beschikbaar voor het plaatsen van youtube filmpjes.

    [youtube][/youtube] met daartussen de URL van het youtube filmpje (Y)

    Extra uitleg
    Youtube filmpjes en foto's doen het alleen op je profiel, je stories en op het forum.

    Daarbij is er ook een maximum van 3 foto's of filmpjes per forum post en 3 foto's + 3 filmpjes op je profiel en in stories.

    Update:
    Voor de plaatjes en youtube haters is er nu bij je Instellingen de optie om plaatjes en filmpjes uit te zetten (nerd)

    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 9:14 ]


    Dit is mijn signature...

    datss leuk :D


    *insert philosophical cringe expression here*


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ik kon niet wachten op die img dingen in voor op het forum. Die filmpjes zijn ook geweldig. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Chill (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2011 - 16:54 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    AIGHT I LOVE IT <3333


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Werkt het op je profiel en in hoofdstukken?


    Hope goes lost but never dies.

    Erg is het dat toen ik het voorstelde het niet kon zijn en het er nu algelijk is. Waar slaat dat in vredesnaam op.

    Super!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Yeeeah!
    -dansje-
    Dat vind ik echt zó gaaf! 8D


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Geweldig :9~


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Andromeda schreef:
    Erg is het dat toen ik het voorstelde het niet kon zijn en het er nu algelijk is. Waar slaat dat in vredesnaam op.


    Rustig meisje, quizlet is er niet om je af te reageren, dit is al de zoveelste reactie. Je leeft niet om je te ergeren aan dingen.
    Dit stond al een tijd op de to-do lijst van rutger, ik snap niet waarom er gezegd is dat het niet kon. Maar het was onderweg :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Oke zo awesome, dit kun je bij je story ook doen! ^^ Dan ga ik voor elke inleiding een filmpje er bij doen!^^
    DIE GENE DIE DIT MAAKTE I LUV YOU. x3


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Rustig meisje, quizlet is er niet om je af te reageren, dit is al de zoveelste reactie. Je leeft niet om je te ergeren aan dingen.
    Dit stond al een tijd op de to-do lijst van rutger, ik snap niet waarom er gezegd is dat het niet kon. Maar het was onderweg :]

    Ik reageer me niet af, ik zeg het gewoon. Je hoeft niet alles zo bijtend op te vatten, ik zal er in het vervolg een smiley achter zetten zodat het niet zo "agressief" overkomt.
    Ja, ik begrijp ook niet waarom tegen mij gezegd was dat het niet kon.