• kijk ik ben erg onzeker Als iemand zegt dat ik dik ben denk ik dat ook gelijk en wil ik afvallen. Als ik me zo blijf aantrekken wat anderen zeggen over mijn gewicht ben ik bang dat ik een eetstoornis krijg.

    ik vind mezelf ook erg lelijk en dat helpt ook bij het onzeker zijn. ik heb geen vrienden op school. ik heb een hele goede vriendin zij is er altijd voor me. ze is iets ouder als mij maar heeft hetzelfde mee gemaakt. ik ken haar via internet. op internet durf ik mezelf niet te zijn omdat ik dan bang ben dat iemand me dom vind ofzo. Tegen ruzie kan ik al helemaal niet. ik ben altijd te soft en als er egte ruzie is laat ik me gewoon slaan. ik weet echt niet meer wat ik moet doen.

    het is mis nogal dom om het hier te zetten. maar ik ben bang dat als ik het in de Girlz ofzo zet dat mensen mij eruit herkennen en me nog meer gaan pesten.

    pliess help me.

    wow! heftig!
    uhm, ik pb'je even, is dat goed?


    I am an idiot, I move.

    is goed.

    oké!


    I am an idiot, I move.

    ik heb precies het zelfde als jou en voel me erg gekwetst als mensen een grapje maken dat ik te dik ben of een kutwijf of wat dan ook vinden...
    je moet van je af leren bijten en voor jezelf leren opkomen denk ik
    ik ben er zelf ook erg veel mee bezig... ik probeer al minder te eten enzo
    maar succes ermee!
    Xx


    Love is the world. And that's make my smile.

    ik herken me hier trouwens heel erg veel in! dus je bent neit de enige;)


    Love is the world. And that's make my smile.

    ik had dat ook,

    ik ben op zelfvertrouwen sprot gegaan,
    het helpt wel een beetje,
    ik ben ook soft,
    aaridg, laat zich NIET in elkaar slaan nu niet meer..!ik kreeg altijd een pak slaag, overal.
    maar nu moet je denken ,, als je geslagen word..heb je dan respect voor je lichaam..? wat heeft je lichaam in godsnaam gedaan?
    als iemand scheld, scheld ik niet terug want strax disst hij/zij me en dan lacht iedereen me uit. ik laat ze zeggen ik laat ze doen.
    maar als ze aan me komen dn gaanze eraan.
    en je moet pas afvallen al je zelf denkt ohh, ik ben over de grens van mijn gewicht!
    stel dat jij 14 bent dan is iets tussen de 40/50 precies goed. niet te dik niet te dun.
    trek a.u.b niets aan van wat anderen zeggen.
    dat kan voor andere problemen zorgen
    loop altijd van dat je veel zelfvertrouwen hebt.
    ik heb ook niet veel vrienden op school. dan sta ik bij mijn klasgenoten of oudere jongens. die zijn wel weer aardig.

    Xx..!

    Dat is heel erg, dat je denkt dat je te dik bent. Je moet altijd onthouden dat je bent wie je bent. Dat maakt je speciaal. Als iedereen perfect zou zijn, dan was de wereld heel erg saai, of neit?
    Ik heb er geen ervaring mee, emt pesten en dik zijn enzo, maar las je je verhaal kwijt wil kan je altijd naar 1 van ons komen. Lees gewoon ons Profiel^^

    Little Stranger.

    Ik ken het. Had het vroeger veel.

    Je moet gewoon denken: Ik weet wel beter. Laat die andere mensen maar gewoon lekker zeiken. Probeer dat eens en je gaat als een stuk beter voelen. Ik geloof best dat het mielijk is en soms heb ik er ook moeite mee en dan sla ik er ook geleik een op maar probeer het gewoon eens. Maybe voel je je dan veel zekerder en praat er als je wilt ook met alle vrienden over die je hebt.


    In Italië tot en met 26 juli! :D