• Amore Joie Guardiola i Sala is een meisje van 18 jaar. Ze houd van het leven en geniet er ook van. Een paar keer uitgaan in het weekend is haar absoluut niet vreemd. Zoals je kan zeggen een echte Party-diehard. Maar dat zal je wel begrijpen als je uitgaat in Barcelona, bovendien ook haar woonplaats. Barcelona is alles voor haar. Ze heeft daar haar vrienden, familie, school en Camp Nou. Van dat laatste is ze zich alleen nog niet bewust. Totdat die ene jongen laat zien wat echte liefde is. Alleen ziet ze dit te laat. Hij hoeft geen afgelikte boterham die rotzooit met het halve team van haar vader, Josep Guardiola. Zij hoeft hem op het eerste gezicht niet, maar dat veranderd totaal. Ze ontdekt dat hij alles is wat ze nog wilt. Nog meer dan alles wat ze lief heeft.

    Maar wil hij haar nog terug?


    Jaja ik zoek dus rollen, het duurde een beetje lang voordat ik dit vroeg omdat ik mijn verhaal vorige week ofzo al online heb gezet mijn excuses daarvoor. Maar dan toch zoek ik een paar rollen. ;3
    Ik ga nog niet vertellen welke voetballer ze krijgt natuurlijk want dat maakt het juist spannender, daarom vraag ik nu voor alle voetballers een vriendin en dan zie je wel hoe je rol eruit gaat zien. Of ze nou een ex is of een toekomstige vriendin.. (:
    Invullen:
    -Hele naam:
    -Voetballer:
    -Karakter:
    -Uiterlijk + foto:
    -Hobby's:
    -Familie:
    -Extra:

    Ik kies niet de eerste, maar de beste!

    Vriendinnen:
    Bojan: Linyola
    Gerard Piqué: Splendour
    Lionel Messi: Zaida
    David Villa: Trevino

    Anderen:
    Cesc Fabregas: FabregasCesc
    Fernando Torres: Roja



    Figuranten:
    Beste vriendin Amore: Splendour
    Andere vriendinnen (2): - Roja
    - ?
    & nog andere voetbalvriendinnen als je wil?

    EDIT: als de benodigde rollen niet worden ingevuld dan verzin ik ze zelf wel, & binnenkort ga ik beginnen (:

    & ja ik ben dom, ik drukte op het ballonetje i.p.v. dat andere knopje -,-'

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 21:59 ]


    -

    ik vul morgen Gery in ^^ mijn mijn mijn ;d
    maar kmoet nu verder werken aan mijn eindwerk >< mrge voorstellen


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Ik wil de rol van vriendin Bojan invullen:D Maar wat moet ik precies invullen:$

    [ bericht aangepast op 16 maart 2011 - 14:49 ]


    ~

    CxFabregas schreef:
    Ik wil de rol van vriendin Bojan invullen:D Maar wat moet ik precies invullen:$

    Oh shit haha ik ben zo dom :x


    -

    -Hele naam: Ileanna Luena Fuentes
    -Voetballer: Cesc Fàbregas
    -Karakter:Ileanna is een spontaan en hard werkend meisje. Dit komt omdat ze altijd op de boerderij moest helpen en op de markt dingen moest verkopen. Ileanna heeft soms wel moeite met complimentjes, dan word ze verlegen en komt niet goed uit haar woorden. Ze kan slecht tegen mensen die liegen of hun zin doordrammen.
    -Uiterlijk + foto:Ileanna is een meisje met een enorm dik bos bruin haar. Ze heeft mooie sprankelende bruine ogen die ze accentueert met donkere oogschaduw en oogpotlood. Ileanna heeft mooie lange wimpers die haar ogen gelijk aan perfect maken. Hier is Ileanna helemaal gek op. Ileanna heeft een mooi slank lichaam met slanke lange benen. Ileanna heeft een mooie bruine huid net als een echte Spaanse. In de zomer loopt ze het liefst in jurkjes en rokjes en in de winter een lekkere dikke trui met een strakke jeans. 's avonds als ze lekker lui met Cesc op de bank hangt draagt ze een lekker zittende trainingsbroek met een oversized shirt van hem.
    -Hobby's:Ileanna houd van fotograveren. Ze heeft pas geleden de fotobewerkingscursus afgerond waardoor ze nu nog meer met foto's kan. Cesc vind dat ze hier iets mee moet doen, maar Ileanna is er nog niet helemaal zeker van.
    -Familie:Ileanna heeft nog een zuster die ze door een familie ruzie al een aantal jaren niet heeft gezien. Verder wonen haar ouders net buiten Londen op een grote boerderij. Haar ouders denken er inmiddels overna om te stoppen met de boerderij en naar Spanje te verhuizen. Het geboorte land van haar moeder. Wat betreft haar zus heeft ze het wel gehad. Ileanna heeft al een paar keer contact proberen te zoeken maar haar zus reageert nergens op.
    -Extra:Ileanna zit er over na te denken om Cesc zijn naam op haar heup te laten tatoëren als teken van haar liefde voor hem.

    Geeft niks hoor meid ik heb hem alsnog in kunnen vullen nu(flower)

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 0:10 ]


    ~

    Hele naam: Rosie Belle Amanda Alvaréz
    Voetballer: Leo Messi
    Karakter: Rosie is een zeer eigenzinnig type. Ze gelooft in zichzelf en maakt dat ook waar door vól voor haar dromen te gaan. Ze is erg zorgzaam en streberig, en zit daarom vaak met haar neus in de boeken om meer te weten te komen over haar interesses: Archeologie en topografie. Ze houd er niet van om alleen te zijn en wil daarom het liefste altijd iemand om zich heen hebben. Ze is daarom echt een mensen-mens en als ze alleen is gaat ze meestal de stad in o.i.d.
    Uiterlijk + foto: Rosie is voor een ras-Spanjaard nogal anders dan de meeste meisjes. Ze heeft piekerig, stroblond haar, grijsblauwe ogen en een lichte huid die bezaaid is met rossige sproetjes. Ze heeft een erg onschuldig uiterlijk, maar onderschat haar daarin niet. In de zomer kleurt haar huid donkerder en bruiner, maar haar sproeten blijven het hele jaar door zichtbaar, tot haar eigen ergenis maar tot plezier van Lionel. Mede daarom word Rosie vaak op straat aangesproken door Spanjaarden die denken dat ze uit Engeland o.i.d. komt.
    Hobby's: Lezen, reizen, koken, zwemmen.
    -Familie: Rosie heeft éen oudere broer, éen jongere broer en gescheiden ouders. Na de scheiding, die rond haar 8e levensjaar plaatsvond ging ze bij haar vader wonen die inmiddels al 3 jaar een nieuwe vriendin heeft. Haar moeder verhuisde terug naar Baskenland, waar ze geboren is, pakte daar haar oude zigeunerbestaan weer op. Rosie, haar broers en haar vader verhuisden terug naar Málaga waar haar vader geboren is. Inmiddels is Rosie uit huis en woont ze bij Leo in Barcelona, en heeft ze amper nog contact met haar ouders.
    Extra: Rosie maakt haar eigen sieraden. Ze heeft vroeger van haar oom geleerd hoe ze zilver moet bewerken, en heeft al verscheidene unieke sieraden gemaakt, waaronder een zilveren hangertje die de verbintenis tussen Lionel en haar moet voorstellen. Het is een afbeelding van twee vogels die door elkaar heen verweven zijn tegen een achtergrond van een stralende zon, en die omringd zijn door bloemenkransen, met de letters L en R erin gragraveerd. Rosie is maanden aan de hangers bezig geweest, maar niet voor niets: Ze dragen hem allebei dag en nacht, om zowel kettingen als armbanden.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 16:39 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Mag ik rol invullen voor beste vriendin, maar dat ik dan een relatie met Fernando Torres heb, zover die er in komt natuurlijk. :9~

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 0:27 ]


    'Memories go where we go, they're like a suitcase you never lose. -'

    Beste Vriendin & anders vriendin David Villa

    -Hele naam: Anne-Bella Santina Lopèz
    -Voetballer: Geen
    -Karakter: Anne-Bella, die liever Bella genoemt word, is een vrolijke jonge vrouw die van het leven geniet. Van alles maakt ze iets leuks, zelfs schoonmaken vind ze niet erg. Bij alles vind ze wel een manier. Bij haar vriendinnen is ze erg losbandig en lacherig. Als ze haar dag niet heeft is ze erg stil en rustig, maar vooral chagrijnig. Beter kom je dan niet te dicht bij haar in de buurt. Bella geeft erg veel om de kleine dingen in het leven, en houd ervan om buiten te zijn. Ze woont in Barcelona, niet ver van het strand. Vaak maakt ze 's avonds een standwandeling met haar lieve hond AJ die ze nu twee jaartjes heeft en ze zijn onafscheidenlijk. Bella vind het niet erg om een dagje alleen thuis te zijn, maar dan is ze de volgende dag de hele dag weg naar buiten om de tijd in te halen. Ze kan goed luisteren naar de problemen van vriendinnen en word dan ook vaak gebeld door iemand die weer een gebroken hart heeft opgelopen. Dan koopt ze een grote bak chocolade en gaat bij die persoon op bezoek. Zelf huilt ze altijd bij AJ uit. Verder houd ze er van om in de achtertuin een boek te lezen of een duik te nemen in het zwembad.
    -Uiterlijk + foto: Bella heeft bruin golvend haar, met lichte highlights er in. Haar mooie blauwe ogen zijn omringt door lange donkere wimpers en maakt altijd een zwarte eyeliner lijn op haar bovenste ooglid. Aan make-up doet ze niet zoveel behalve dan die eyeliner, doet ze ook mascara op en heel af en toe iets lippenstift of lipgloss. Bella is niet erg lang, 1.69 meter en draagt ook vaak hakken. Op haar bovenarm heeft ze een kleine tattoo voor haar overleden vader, er staat: 'Papá, siempre estás en mi corazón' wat betekend: 'Papa, je bent altijd in mijn hart'.
    -Hobby's: Ze houd ervan om wandelingen te maken met AJ en in de achtertuin een boek te lezen. Om te twee weken gaat ze winkelen in het centrum en koopt af en toe ook dure merken, haar favoriet is Stella McCartney, waarvan ze vaak zomerjurkjes draagt. Bella gaat vaak zwemmen in de achtertuin of een eindje joggen om fit te blijven.
    -Familie: Haar vader is drie jaar geleden overleden aan een tumor bij zijn longen. Haar moeder woon in Girona, waar zij zelf ook is geboren. Later is ze net als haar oudere broer Juan naar Barcelona verhuist.
    -Extra: Bella werkt in het Animal Centre, waar ze de dieren verzorgt en de honden traint om met mensen om te gaan.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 11:02 ]


    No guts no glory.

    Kies je de eerste of de beste, want ik wil Bojan ook wel invullen ;D.


    Everything is worse without music.

    Rol: Beste vriendin en vriendin van Fernando Torres.

    -Hele naam: Alisa Maria Aguila Paz
    -Voetballer: Fernando Torres
    -Karakter: Alisa is 18 jaar en houd net als Amore wel van een feestje, maar vind school even belangrijk. Ze denkt eerst 2 keer na voor dat ze iets doet en is een zorgzaam type. Alisa heeft een groot hart en daar hebben een aantal mensen flink misbruik van gemaakt. Ze is erg rustig en houd graag overzicht. Alisa heeft grote ambities om een goede journaliste te worden. Behalve Amore heeft ze nog één beste vriendin. Dat is haar dikke kat Señora Antonio. Señora Antonio is een zwerfkat dus toen Alisa hem vond noemde ze haar Antonio. Toen ze later met haar naar de dierenarts ging bleek het een vrouwtje te zijn, dus heeft Alisa er maar 'Señora' voorgezet. Alisa zou niet weten wat ze zonder haar moest.
    -Uiterlijk + foto: Alisa heeft lang blond stijl haar wat ze meestal los of in een knot draagt. Als je in haar bruine ogen kijkt zal je ze niet meer vergeten. Ook de 2 pretlichtjes zullen je altijd bij blijven. Alisa is best wel lang. Daarom draagt ze liever geen pumps.
    -Hobby's: Alisa feest dus graag, maar ze houd ook heel erg van schrijven. Behalve dat probeert ze elk weekend naar de manege te gaan, om daar te rijden op haar verzorg paard Zorro.
    -Familie: Alisa heeft een doodnormale familie. Haar broer is 23 en fysiotherapeut bij het Spaanse elftal. Haar ouders hebben samen een eigen buurtwinkeltje en haar kleine zusje staat het liefst de hele dag op de 'Ramblas' voor levend standbeeld. Als ze niet naar school moet natuurlijk!
    -Extra: Alisa heeft Fernando leren kennen door haar broer. Ondanks het grote leeftijdsverschil zijn ze verschrikkelijk verliefd op elkaar. Helaas mag Alisa nog niet bij hem intrekken van haar ouders omdat ze haar school nog niet afgerond heeft en bovendien woont Fernando in Engeland. Veel zien ze elkaar dus niet, maar als Fernando vrij is komt hij zo vaak mogelijk naar haar toen in Barcelona. Ook als Spanje een interland moet spelen trekt Alisa met haar broer en het team mee.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 14:03 ]


    'Memories go where we go, they're like a suitcase you never lose. -'

    VRIENDIN VAN FERNANDO TORRES

    Hele naam: Maria Banderas
    Voetballer: Fernando Torres
    Karakter: Maria is een lieve en vriendelijke meid die altijd op komt voor de mensen die zwakker zijn of toebehoren aan haar vrienden. Maria kan soms wat overbezorgd reageren als er iets met haar dierbaren gebeurd en dan raakt ze in de stres. Maria heeft altijd zin in avonturen en wilt graag alles uitproberen. Maria houd van gelijkheid en voorkomt vaak ruzies van klasgenoten. Wanneer Maria boos is, reageert ze nogal agressief en daar kunnen sommige mensen nog wel eens van schrikken. Maria is brutaal en test graag mensen uit, wanneer ze een jongen aantrekkelijk vind gooit ze toch redelijk snel al haar charmes in de strijd.
    Uiterlijk + foto: Een mooie meid is Maria zeker weten. Ze ziet eruit als een rasechte Spaanse met haar glinsterende goudbruine ogen en haar lange, golvende donkerbruine haren. Ze heeft een blanke huidskleur die in de zon snel gebruind is, waar ze erg blij mee is. Maria heeft een slank tot mager postuur wat veroorzaakt word doordat ze zo actief bezig is met sporten. Ze heeft grote en zalmroze lippen waarvan iedereen vrolijk word zodra ze die in een glimlach zet. Maria heeft een erg lenig lichaam en is best klein voor haar leeftijd.
    Hobby's: Tangodansen, koken, winkelen, romantische en dans films kijken.
    Familie: Maria is geboren in één van de buitendorpen van Madrid, in Spanje. Het gezin waar Maria in opgroeide was streng Rooms-katholiek. Maria deed altijd alles wat haar ouders deden en ging elke week, elke zondag naar de kerk. Vroeger was Maria een onzeker meisje doordat haar strenge ouders alleen maar vertelde wat ze fout deed, daardoor is de nu een stuk harder en brutaler geworden naar iedereen. Maria haar moeder was huismoeder, en vader had een Spaans restaurant. Veel geld hadden ze zeker niet en je kon ze ook behoorlijk arm noemen. Maria had een broer genaamd Pedro, alleen overleed hij van hongersnood.
    Extra: Maria leerde Fernando kennen in Barcelona, waar Fernando toen die tijd een vakantiehuis had staan. Zijn vakantiehuis stond tegenover de dansschool waar Maria tangolessen volgde. Fernando hield het niet van de nieuwsgierigheid en daar begon hun ontmoeting.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Hele naam: Sofia Margarita Santiago.
    Voetballer: Bojan Krkic.
    Karakter: Sofia heeft een bijzonder lief karakter, zo is ze voor bijna alles in en heeft ze misschien een iets te groot hart. Ze wil altijd wel haar steentje bijdragen en kan absoluut niet tegen onrecht. Ook is Sofia duidelijk aanwezig, wel op een goede manier natuurlijk. Zo maakt ze makkelijk een babbeltje met mensen en stelt ze mensen ook snel op hun gemak in een gesprek. Ook is Sofia heel erg direct, ze zegt haar mening wanneer ze weet dat het kan, maar toch kan ze het dan voorzichtig brengen. Sofia beoordeeld mensen niet bij hun uiterlijk, zelf mag ze het uiterlijk dan wel mee hebben maar ze geeft niet veel om het uiterlijk van mensen, ze vind dan ook dat innerlijk er alles tot doet.
    Uiterlijk: Sofia, is lief, maar heeft ook een liefelijke uitstraling daar zorgen haar mooie lange bruine haren en haar blauwe grote ogen wel voor. Haar ogen zijn helemaal blauw, geen spoortje van een andere kleur in te bekennen. Wanneer er veel licht schijnt worden haar ogen lichtblauw in plaats van donkerblauw. Haar bruine haar golft tot ver over haar schouder bladen en is een beetje donkerbruin van kleur. Haar gezicht heeft een mooie vorming en is mooi egaal. Haar lippen zijn niet zachtroze van kleur maar een beetje licht, wat mooi past bij haar getinte huidskleur. Verder is Sofia 1,70 en draagt soms hakken omdat ze zich nu en dan een beetje klein voelt ook al is ze 1,70. Sofia heeft ook een goed gevoel voor mode en ziet er altijd tip en top verzorgt uit, haar kleur nagels matchen meestal altijd met haar outfit. Ook is ze iemand van de accessoires ze heeft altijd wel oorbellen in en armbanden en ringen om. Ook heeft ze bijna altijd een tas bij zich met al haar spullen die niet kunnen ontbreken.
    Hobby's: Sofia haar hobby's zijn lezen, buiten zijn, en lekker koken. Ze is nogal een rustig persoon en vind het dan ook heerlijk om lekker bezig te zijn met dingen die je alleen kunt doen en in alle rust.
    Familie: Sofia is in een groot gezin opgegroeid zo had ze vier zusjes en drie broers, samen met haar Vader, Moeder, Broers en zussen woont ze in Barcelona waar ze ook geboren is. Haar broers werken allebei in hun eigen autogarage en haar zusjes gaan alle vier nog naar school aangezien ze niet ouder zijn dan 17. Haar moeder was echt een huisvrouw ze stond altijd klaar voor de kinderen en bood iedereen genoeg liefde terwijl haar vader altijd aan het werk was. Heel erg veel geld hadden ze niet maar genoeg om rond te komen en om een goede jeugd te hebben gehad. Samen met haar broers en zusjes speelden ze eerder altijd voetbal, wanneer haar oudste broer niet werd toegelaten in het Barça B team kreeg hij het gevoel dat hij nooit verder zou komen met voetbal en wou dan ook geen bal meer aanraken.
    Extra: Bojan en Sofia zijn nog niet heel lang samen maar kennen elkaar al een jaar of drie doordat Sofia bevriend was met Bojan zijn nicht. De vonk sloeg pas echt over toen zijn nicht hun wou koppelen. Het duurde dan ook niet lang of ze waren officieel een koppel.


    Everything is worse without music.

    -Hele naam:Jolene Ruiz Montague
    -Voetballer: Gery ofcourse ^^ en eventueel beste vriendin
    -Karakter:
    Jolene is een en al vrolijkheid. Ze gaat huppelend door het leven waar andere mensen vaak jaloers op zijn. Alles lijkt haar gemakkelijk af te gaan maar niets is minder waar. Het doorzettingsvermogen van Jolene heeft haar gemaakt tot de persoon die ze vandaag is. Ze zal nooit zomaar opgeven en komt daarom ook altijd vrolijk een zeer vastberaden over ten opzichte van de buitenwereld. Als ze alleen is met mensen die ze echt vertrouwt durft ze wel eens te breken. Maar tranen hebben ook hun uitweg nodig en meestal is dit snel over.
    Jolene heeft het wel een beetje moeilijk met vertrouwen en echte vriendschappen. Ze is meer een alleman vriend en heeft maar een paar echte vrienden en mensen die ze vertrouwd.
    Desondanks haar vake wantrouwen in andere mensen wordt ze wel gebruikt als vertrouwenspersoon door andere. Ze heeft altijd wel een bemoedigend woord of een uitweg voor de andere.
    Voor de rest is Jolene een feestbeest op elk mogelijk moment dat het haar uitkomt.

    -Uiterlijk + foto: Jolene heeft lange, steile, blonde haren en een bles. Ze heeft grijze ogen die meteen opvallen als je haar aankijkt. Haar ogen worden dan nog een extra benadrukt door haar lange wimpers. Voor de rest heeft ze een schattig wipneusje en volle lippen. Haar witte tanden staan perfect op een rij door de beugel die ze op jonge leeftijd al moest dragen. Jolene is slank maar niet mager. Ze heeft ook altijd intensief gesport waardoor ze atletisch gebouwd is. Het enige waar ze een hekel aan heeft is haar lengte. Ze had altijd gehoopt dat er op zijn minst nog vijf centimeter bij zou komen maar ze is blijven hangen op 1 meter 65. Ze is een rasechte Engelse en van haar Italiaanse routes is weinig meer te merken.

    -Hobby's: Jolene was vanaf haar 5 jaar al een turnstertje. Dit heeft ze tot haar vijftiende gedaan maar toen liep ze een enkelblessure op waardoor turnen op hoger niveau niet meer mogelijk was. Zo’n doorzetter als ze is heeft ze besloten om een andere uitdaging te zoeken en die vond ze in volleybal. Ze heeft twee jaar hard en veel moeten trainen om haar verloren jaren goed te maken maar dat is haar met veel inspanning gelukt. Nu speelt ze met haar ploeg in eerste nationale.

    -Familie: Jolene mag van geluk spreken met haar familie. Ze heeft twee liefdevolle ouders die haar altijd gesteund hebben in welke situatie dan ook. Ze waren er wel niet zo blij mee toen ze melde dat ze naar Spanje ging verhuizen.
    Jolene haar vader komt oorspronkelijk uit Italië, vandaar haar achternaam. Maar net als Jolene nu haar grote liefde volgt is haar vader ook haar moeder gevolgd naar Engeland.
    Momenteel is haar vader manager van een aanzienlijk accountantbedrijf en haar moeder is gewoon huisvrouw. Jolene heeft nog een jongere zus maar die brengt de meeste tijd van het jaar, vrijwillig, door op haar kostschool in Schotland. Waarschijnlijk heeft het feit dat het een gemengde school is, er wel wat mee te maken.


    -Extra:
    De vader van Jolene is een hevige Manchester united supporter en Jolene mocht dan ook geregeld mee naar de wedstrijden. Via haar vader kon ze zelfs een vakantiebaantje in de bediening in het stadion te pakken krijgen. Waarschijnlijke mede door haar leuk snoetje. Ze mocht dus in de viplounge en daar zat ook vaak familie van de voetballers en het was dan ook niet vreemd als er af en toe een voetballer binnen stormde.
    Het was in het seizoen 2005-2006 dat haar blik kruiste met een van de jongere aanwisten van Man. Gerard Piqué. De keren daarna kwam hij ook verdacht veel in de lounge en ze maakte af en toe een praatje.
    Toen het aan oren kwam dat Gerard een jaar werd uitgeleend en terug naar Spaanse competitie moest viel het contact tussen de twee weg. Er was ook niet meer geweest dan af een toe een gesprek, met als gevolg, Boze blikken van haar baas.
    In 2007 keerde Gerard terug naar Manchester en wonder boven wonder leek het alsof er niets veranderd was. Gerard begon avances te maken en eerst vond Jolene het wel grappig en beschouwde ze het niet zo serieus. Hij was immers een bekende profvoetballer met een grappig Engels accentje. Maar later bleek dus dat Gerard het wel echt meende en zijn ze beginnen daten.
    Ze zijn nu ondertussen bijna 4 jaar samen.
    Jolene is mee naar Barcelona verhuisd en heeft ‘haar’ Engeland achter zich gelaten voor de liefde van haar leven.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 19:58 ]


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Fuenlabrada schreef:
    Mag ik rol invullen voor beste vriendin, maar dat ik dan een relatie met Fernando Torres heb, zover die er in komt natuurlijk. :9~


    ofcourse you can haha (:


    -

    Gracious schreef:
    Kies je de eerste of de beste, want ik wil Bojan ook wel invullen ;D.


    Ik kies beste mensen (ook in het algemeen (: ) & denk erbij dat ik een iemand van de vier spelers uitkies als de lover van mn hoofdpersoon, die laat ik alleen nog niet weten. :p Maar dat betekend dus dat als je de vriendin van die persoon hebt ingevult dan een ex vriendin of iets dergelijks word!


    -

    Cranberry schreef:
    (...)

    ofcourse you can haha (:


    Maar stel je voor je kiest iemand anders als beste vriendin voor je hoofdrolspeelster, maak ik dan nog wel kans op vriendin van Fernando? :Y)


    'Memories go where we go, they're like a suitcase you never lose. -'