• Jaaa, die heb ik nodig! Waarvoor gaat de meeste van jullie niet heel veel aan, maar kun je me alsjeblieft helpen? ;D
    Het mag over vanalles gaan en hoe debieler hoe beter. (cat)
    bijv.: wat is je lievelingssmaak in ijs? Hoevaak per jaar eet je chinees?
    -gewoon wat in je opkomt ;3

    Bij voorbaat dank. _O_

    Wie is de koning van Amerika?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    jenfairytale schreef:
    Voorbeelden van de stomste vragen dat mensen kunnen stellen:
    1) Als je neerligt, met je ogen dicht; 'Slaap je?(Nee ik probeer te sterven, wtf)
    2) Mensen dat naar je vaste lijn bellen;'Waar ben je?' (Bij den bushalte, wtf)
    3) Ze zien je van de badkamer komen en je bent nog nat; 'Zedde in bad geweest?' (Nee k zen in t wc gevallen, omg)
    4) Dat je op gelijkvloers staat in een lift;'Ga je naar boven?' (Nee, k wacht tot mijn appartement naar beneden komt en mij komt halen!!!)
    5) Je brengt een bos bloemen mee naar je vriendin; 'Zijn dat bloemen?' (Nee, schatje, dat zijn wortels)
    de mensen kunnen van die stomste vragen stellen ahahahahhahah



    ahaha xd dat zijn de domste en grappigste vragen die ik ooit heb gelezen vooral nummer 4 echt to funny xd ahah xd die zijn echt hele goede ik piste zowat in me broek van het lachen.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    - Aan een vuurwerktechnicus bij grote shows:
    Is vuurwerk en vuur op et podium gevaarlijk?
    Oh en ' Mag ik je wat vragen?'


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wat doe je?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Rhea schreef:
    Sint petersburg, daar woont de paus toch?

    Echt gevraagd door een vriendin van mij (':


    Daar woont hij toch ook?

    Zaynatic schreef:
    (...)

    Daar woont hij toch ook?


    Paus komt van Rome en Sint Petersburg ligt in Rusland c:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik vroeg laatst aan mijn moeder, toen we buiten in het donker stonden, of ik mijn fietslamp aan moest doen. Dat was echt hartstikke falend, het was echt super donker, logisch dat die aanmoet. (cat)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    De enige stomme vraag die ik ooit kreeg:
    Ik was aan het slapen, schudt iemand me wakker. 'Marlies? Marlies? Slaap je al?'
    Fijn.. Ik sliep net >.< Maar 'Slaap je al?' is een vage vraag xD Als je slaapt, kan je niet ja antwoorden, en dan gaan ze je wakker schudden -.-

    Owh, ik had ook een keer een domme actie.
    Was in de Boni, en daar werkt een vriend van me -wist ik niet-. 'Hé, wat doe jij nou weer hier?' 'Ik werk hier, lijkt me toch vrij duidelijk' Jep, dat faalde best wel.xD

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 9:57 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    tijdens les geschiedenis we moesten een tekst lezen over van alle soorten eten enzo een vriendin van me vraagt plots doodserieus aan de leerkracht:

    'mevrouw wat zijn kazen?'

    (meervoud van kaas xd)


    The challenge is to be yourself in a world that is trying to make you like everyone else

    Bij ons in de klas tijdens geschienis een keertje:
    "En toen die vrouw dat kindje gekocht (= Vlaams voor bevallen) had..."
    Iemand heel doodserieus: "waarom had ze het zelf niet gemaakt?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.