• Vandaag toen ik onderweg was naar huis kwam ik onderweg een heel schattig beestje tegen op het fietspad. Ik heb nog steeds geen flauw idee wélk beest het in vredesnaam is, ik weet alleen dat het verdomd schattig was. Maar dus, ik denk dat het beestje iets mankeerde want toen ik er eerst langs reed een paar uur daarvoor zag het er ook al. Dus ik besloot om te stoppen en te kijken. En het was dit lieve beestje (GSM kwaliteit) :



    Ik had er zo'n medelijden mee en wou het op een veiligere plaats brengen dus ik zocht in het gras ernaast naar iets harder en ik nam iets van een boom. Geen tak, iets zachter, weet niet wat het was en ik duwde het beestje heel zacht en voorzichtig het gras in. Het werkte wel een beetje mee maar het mankte heel erg en ik vrees dus dat het aangevallen is of zo, of ziek is. Maar ik wou het niet in zo'n gevaarlijke toestand achterlaten en ik zag 3 holen in de grond daar. Verder kreeg ik het echt niet in het gras. Zo zat ze er dan:



    Toen zat ik op mijn fiets en bleef ik naar het beestje kijken en soms bleek het stuiptrekkingen te krijgen en ik weet niet van wat. Ik dacht, misschien heeft het koud? Dus ik bedenk me wat ik kan doen en wist; "Ik heb nog een boel zakdoekjes!" Dus ik neem een papieren zakdoekje en leg het erover heen en legde er wat bruine dingen van bomen op zodat het niet zou wegwaaien en hoop nu vreselijk hard dat het beestje geen koud heeft:



    Ik zat er zeker een goeie 20 minuten bij en vond het moeilijk ervan weg te gaan. Ik woon er met de fiets zo'n 5 minuutjes vandaan. Ik wou en moest per sé íets doen... Laat ons hopen dat alles nog goed komt want ik ben er echt wel van aangedaan!

    In de late lente vorig jaar heb ik ook een baby vogeltje uit onze vijver gered toen ik van binnen naar buiten iets zag spartelen. Ik ging kijken en zag een baby vogeltje dus ik liep als een gek naar de garage en nam een visnetje en een spatel en viste het er met goed succes uit en zette het wat in de zon. Ik nam een werkhandschoen en zette het vogeltje in de zon in een bakje met een schaaltje water en een schaaltje met zaadjes. Toen moest ik weg en belde ik mama om te vragen hoe het ermee ging en bleek dat niet veel later het vogeltje was gaan vliegen als de oude. (:

    Voel me altijd wel goed na zo'n heldendaad en zo. Ja, ik hou van dieren en wil ze geen pijn zien lijden en zo!

    Jullie ook eens diertjes gered?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    OMG. Dat is echt zó lief van je! Er moeten meer mensen zijn zoals jij<3

    [ bericht aangepast op 18 maart 2011 - 14:45 ]


    We accept the love we think we deserve.

    (huil)(huil) Ahw, ik heb precies hetzelfde.


    SLOAN.

    Misschien moet je aan je ouders vragen of je het in een handdoek ofzo mag oprapen en hem naar de dierenarts brengen?=)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    jaa wij hebben ook eens een vogeltje gered die tegen ons raam aan was gevlogen, die was bewusteloos neergevallen, hebben we hem in het zonnetje op een dikke boomtak gezet en een beetje verzorgd, wat brood erbij gelegd, en later is die ook weer weggevlogen ^^


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Ik zou hem hebben meegenomen ;$

    Ik heb een keer een pulletje in de put zien vallen. Ik kon het echt niet aanzien, en moest dat arme beestje eruit halen. Dus ik met m'n hand in de shit, maar ik heb 'em wel gered.

    En ik heb een keer baby mollen die midden op de weg liepen weggehaald :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Geprobeerd ja, al twee keer.
    Maar beide zijn ze overleden ;(


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wat ontzettend lief van je.
    Wij hebben ooit de dieren ambulance gebeld voor een gewonde zwaan. We wilden dat beestje helpen maar zijn partner viel ons aan. En we hebben ooit een egeltje gevonden in de achtertuin, die gered is door onze hond, die vond hem. Toen hebben we hem naar het bos gebracht.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijn kat heeft ooit een vogeltje gevangen, en die leefde nog helemaal toen hij hem kwam brengen O.o
    Dus ik boos geworden op dat beest en toen heb ik 3 weken lang het vogeltje weer naar gezonde staat verzorgt. Lieve ding kwam nog steeds telkens terug, en als ik op een bepaalde manier floot, dan kwam hij aanvliegen. Dat was zo lief!

    En ik heb ook een keer in de winter een nestje met egeltjes verzorgd, want die waren laat geboren en hun mamma was overreden door een auto.. Dus ging ik hun mamma zijn :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    omg wat een schattig dingetje ;D ik weet alleen in begod niet wat et is
    lijkt beetje op een cavia, hea wacht dat snoet [heb ff goed gekeken]
    nee laat maar leek op een mol alleen die snuitjes zien dr heele anders uit XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    wat een schatje ;3


    Me so good.

    Wat ontzettend lief van jou!


    -

    Courtesan schreef:
    Mijn kat heeft ooit een vogeltje gevangen, en die leefde nog helemaal toen hij hem kwam brengen O.o
    Dus ik boos geworden op dat beest en toen heb ik 3 weken lang het vogeltje weer naar gezonde staat verzorgt. Lieve ding kwam nog steeds telkens terug, en als ik op een bepaalde manier floot, dan kwam hij aanvliegen. Dat was zo lief!

    En ik heb ook een keer in de winter een nestje met egeltjes verzorgd, want die waren laat geboren en hun mamma was overreden door een auto.. Dus ging ik hun mamma zijn :Y)


    Wat lieeeeef! :Y)


    We accept the love we think we deserve.

    Ahw wat zielig!
    Ik help ook heel grag diertjes, meestal wel met veel succes <3


    Forever.

    Ik heb dat soort dieren wel eerder gezien maar ik kan niet op de naam komen. Ik ben echt bang dat dat beesje weggelopen is en dat het een huisdiertje is ofzo. Het ziet er vrij exotisch uit en kan me niet voorstellen dat dat zomaar in Nederland leeft. Maar wel super lie van je dat je dat gedaan hebt. Als hij er vanavond of morgen nog is, kun je misschien je ouders zo gek krijgen dat je hem naar de dierenarts mag brengen? Of je kunt altijd de dierenambulance bellen als je denkt dat het beestje heel erg ziek is.

    Ik heb vaker eendjes ontdaan van plastic en touwen, die bijvoorbeeld hun pootjes afknelden, of hun hals of snavel. Ik heb een paar keer zieke duiven (gebroken vleugels/poten) mee naar huis genomen en naar duivenmelkers gebracht, zodat zij die weer beter konden maken. En ik heb al heel vaak egeltjes opgepakt van de weg en in het gras gezet. Ik vind dat altijd zo erg als die platgereden worden x.x


    Wie du mir, so ich dir.

    Sawtooth schreef:
    OMG. Dat is echt zó lief van je! Er moeten meer mensen zijn zoals jij<3


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.