• Vandaag toen ik onderweg was naar huis kwam ik onderweg een heel schattig beestje tegen op het fietspad. Ik heb nog steeds geen flauw idee wélk beest het in vredesnaam is, ik weet alleen dat het verdomd schattig was. Maar dus, ik denk dat het beestje iets mankeerde want toen ik er eerst langs reed een paar uur daarvoor zag het er ook al. Dus ik besloot om te stoppen en te kijken. En het was dit lieve beestje (GSM kwaliteit) :



    Ik had er zo'n medelijden mee en wou het op een veiligere plaats brengen dus ik zocht in het gras ernaast naar iets harder en ik nam iets van een boom. Geen tak, iets zachter, weet niet wat het was en ik duwde het beestje heel zacht en voorzichtig het gras in. Het werkte wel een beetje mee maar het mankte heel erg en ik vrees dus dat het aangevallen is of zo, of ziek is. Maar ik wou het niet in zo'n gevaarlijke toestand achterlaten en ik zag 3 holen in de grond daar. Verder kreeg ik het echt niet in het gras. Zo zat ze er dan:



    Toen zat ik op mijn fiets en bleef ik naar het beestje kijken en soms bleek het stuiptrekkingen te krijgen en ik weet niet van wat. Ik dacht, misschien heeft het koud? Dus ik bedenk me wat ik kan doen en wist; "Ik heb nog een boel zakdoekjes!" Dus ik neem een papieren zakdoekje en leg het erover heen en legde er wat bruine dingen van bomen op zodat het niet zou wegwaaien en hoop nu vreselijk hard dat het beestje geen koud heeft:



    Ik zat er zeker een goeie 20 minuten bij en vond het moeilijk ervan weg te gaan. Ik woon er met de fiets zo'n 5 minuutjes vandaan. Ik wou en moest per sé íets doen... Laat ons hopen dat alles nog goed komt want ik ben er echt wel van aangedaan!

    In de late lente vorig jaar heb ik ook een baby vogeltje uit onze vijver gered toen ik van binnen naar buiten iets zag spartelen. Ik ging kijken en zag een baby vogeltje dus ik liep als een gek naar de garage en nam een visnetje en een spatel en viste het er met goed succes uit en zette het wat in de zon. Ik nam een werkhandschoen en zette het vogeltje in de zon in een bakje met een schaaltje water en een schaaltje met zaadjes. Toen moest ik weg en belde ik mama om te vragen hoe het ermee ging en bleek dat niet veel later het vogeltje was gaan vliegen als de oude. (:

    Voel me altijd wel goed na zo'n heldendaad en zo. Ja, ik hou van dieren en wil ze geen pijn zien lijden en zo!

    Jullie ook eens diertjes gered?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Awww, wat lief ben jij zeg. (flower)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    lief!>333


    It's going to be difficult, but not impossible.

    aaah echt lief van je . op het strand gingen we ligkuilen maken en toen vonden we vage beestjes. grote van 10cm met een honden kop maar het leek op een mol:O echt super vaag. wij naar de reddingsbrigade geweest. want het was een zwemmeer bij het bos in de buurt. kregen wij een emmer en schep mee en hun blevenop hun luie reed:(:S. wij met zand en bladeren in de emmer gedaan en afgelevert. ze zeiden niet eens bedankt of what ever (6) echt super vaag. volgens mij hebben ze die beestjes nooit meer in het bos gezet volgens mij gewoon vermoord.(6)(6) maar ik zou indderedaad het beestje met handschoennen of handoeken pakken en naar de dierenambulance brengen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sawtooth schreef:
    OMG. Dat is echt zó lief van je! Er moeten meer mensen zijn zoals jij<3


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Da vind ik zo lief van je!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ahww, dat is echt lief van je.
    Er zat eens een lammetje ofzo vast in het hek, alleen ik kon niks doen, dus ik snel naar mijn vader toe fietsen. En hem halen en toen hebben we 't lammetje vrij gelaten :Y)
    En ik zag ook eens een heelklein vogeltje, echt heel klein superschattig, enik dacht ook dat die pijn had ofzo, hij lag ongeveer midden opdeweg.
    Enboven hem vlogen vogels. miss moeder ofzo?
    Toen hebik'mook inhetgras 'gelokt'.
    Ikgingdaarna weer terug fietsen,want ik moest hem gwn weer ffzien haha :$, alleen toenwas die weg... sorry spatiedoet nogalkud.

    Vorig weekend 3 kleine molletjes gered van een wrede kat. & ik heb een vogeltje van de snelweg gehaald 0.o


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    dat is zoo lief ;D
    en dat ding is gewoon té schattig ;D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ja, ikke! Haha. Nou ja. Wel een aantal keer, maar ik weet niet meer precies welke dieren.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wat een ongelofelijk schattig beestje! <3 En wat heb je een scherpe camera, welke mobiel heb jij? 0.0
    En wat lief van je dat je dat cute beestje zo hebt gered, ik hoop ook dat 't goed met hem/haar is gekomen <3


    “Love is a contradiction.”

    Das zo lief van jou!!!


    Sex, Drugs, Rock 'n Roll, Speed, Weed, Lose Control. Peace, Pot, Tequila Shot, Jesus loves us stoned or not. .

    wat een leuk beestje, nog nooit gezien.
    maar dat is echt lief van je (flower) ga je morgen nog kijken of niet..

    ik heb een een vogel bevrijd die met zijn kop vast zat in het hek
    (een heel dankbaar BEET HIJ IN MIJN VINGER):|


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Sawtooth schreef:
    OMG. Dat is echt zó lief van je! Er moeten meer mensen zijn zoals jij<3


    effort never betrays you

    Ik heb eens een vogel uit een net gehaald, alleen hij nam 't mij niet echt in dank af. Dat beest beet mij (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Chamassa schreef:
    wat een leuk beestje, nog nooit gezien.
    maar dat is echt lief van je (flower) ga je morgen nog kijken of niet..

    ik heb een een vogel bevrijd die met zijn kop vast zat in het hek
    (een heel dankbaar BEET HIJ IN MIJN VINGER):|

    Ik zou morgen wel eens willen gaan kijken, ja. Maar ik vrees dat het alweer verder is gegaan. Ik hoop zo dat hij nog leeft want ik loop er al een hele tijd onrustig over te denken. Ik moet steeds oppassen dat ik niet ga beginnen huilen.
    Nja, misschien was het vogeltje geschrokken? ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.