• Mijn beste vriendin heeft eindelijk een relatie met mijn crush.
    De jongen op wie ik stapelgek was, wanneer ik hem zag kreeg ik vlinders in mijn buik, werd ik rood ...
    Ik ben blij voor haar, maar het is gewoon ... ik voel dat mijn hart breekt.
    Ik overdrijf misschien wel, maar ik was echt smoorverliefd.
    I really need a hug right now.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Daarom is het altijd vervelend dat twee vriendinnen verliefd zijn op dezelfde jongen, wist je vriendin dit wel?


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    *geeft hug*
    Dat moet inderdaad pijnlijk zijn. Weet ze dat je hem leuk vindt?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Somers schreef:
    Daarom is het altijd vervelend dat twee vriendinnen verliefd zijn op dezelfde jongen, wist je vriendin dit wel?


    Ja ze wist het.
    Ik was de eerste die voor hem viel.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    *knuffel*
    Als zij wist dat je hem ook leuk vindt, waarom neemt ze dan met hem? Leuk, dat je vriendin helpt met het breken van je hart. Het is toch Friends are forever, boys are whatever. Maargoed, zo denk ik erover.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ahh damn that sucks =( maar je moet ook rekening houden met zijn mening vind ik.... als hij haar leuk vind...
    ach vergeet hem toch. geen hand vol jongens maar een land vol jongens! =D zoek lekker afleiding


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    aaah damn....
    *geeft big hug <3*


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ah, dat suckt D: & succes, misschien met je vriendin praten? & huuuggzz <3

    Ik ken het gevoel, want mijn beste vriendin kwam bij mijn 'excrush' in de klas, en toen was ik zo depressed. Uiteindelijk ben ik over hem heen gegroeid, maar toen ging zij dus steeds meer met hem om en zo, en ik begon weer kriebels te krijgen toen ik hem zag. D:


    Destroy what destroys you.

    Dat vind ik niet aardig van je vriendin als ze wist dat jij gevoelens voor hem had :/

    Enfin ja, veel sterkte ermee (;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    *geeft hug*
    Ik weet hoe het voelt ):


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Believers schreef:
    (...)

    Ja ze wist het.
    Ik was de eerste die voor hem viel.


    Als ik eerlijk ben, ik vind het een beetje gemeen. Als 't bij mij zou gebeuren, zou ik met mijn vriendin afspreken dat we hem beide niet nemen. En 'n andere jongen zoeken.


    live the life you love

    StillBored schreef:
    ahh damn that sucks =( maar je moet ook rekening houden met zijn mening vind ik.... als hij haar leuk vind...
    ach vergeet hem toch. geen hand vol jongens maar een land vol jongens! =D zoek lekker afleiding


    Ik zeg toch dat ik blij ben voor haar/hem?
    Sorry ben kattig op dit moment.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Dat snap ik. Ik zou ook totaal niet blij zijn :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    * Geeft hug *
    Heb dat ook al mee gemaakt .. D:
    Veel sterkte er mee


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    wat lullig.. gauw opzoek naar een nog veel leukere jongen, dus! :) *hug*


    ars moriendi

    Busquets schreef:
    *knuffel*
    Als zij wist dat je hem ook leuk vindt, waarom neemt ze dan met hem? Leuk, dat je vriendin helpt met het breken van je hart. Het is toch Friends are forever, boys are whatever. Maargoed, zo denk ik erover.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.