• Mijn beste vriendin heeft eindelijk een relatie met mijn crush.
    De jongen op wie ik stapelgek was, wanneer ik hem zag kreeg ik vlinders in mijn buik, werd ik rood ...
    Ik ben blij voor haar, maar het is gewoon ... ik voel dat mijn hart breekt.
    Ik overdrijf misschien wel, maar ik was echt smoorverliefd.
    I really need a hug right now.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Busquets schreef:
    *knuffel*
    Als zij wist dat je hem ook leuk vindt, waarom neemt ze dan met hem? Leuk, dat je vriendin helpt met het breken van je hart. Het is toch Friends are forever, boys are whatever. Maargoed, zo denk ik erover.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wist je vriendin dat jij hem leuk vindt? Anders vind ik dat echt niet aardig.
    Maar goed, als ik jou was zou ik proberen me over die jongen heen te zetten, hoe moeilijk het ook is. Als je vriendin niet wist dat jij hem leuk vond kun je het haar niet kwalijk nemen. Ik geef je een hele grote hug en wens je veel sterkte (flower)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ik zal ff zeggen.. dat heb ik ook deze week gehad.. ik zeg al weken dat ik hem leuk vind.. en nu vond zij hem ook leuk.. het is nu wel weer goed tussen ons, maar gisteren heeft ze gevraagd of hij met haar wilde.. en nu voel ik me gebroken...

    *hug*

    sterkte(flower)

    [ bericht aangepast op 19 maart 2011 - 10:29 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Busquets schreef:
    *knuffel*
    Als zij wist dat je hem ook leuk vindt, waarom neemt ze dan met hem? Leuk, dat je vriendin helpt met het breken van je hart. Het is toch Friends are forever, boys are whatever. Maargoed, zo denk ik erover.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Busquets schreef:
    *knuffel*
    Als zij wist dat je hem ook leuk vindt, waarom neemt ze dan met hem? Leuk, dat je vriendin helpt met het breken van je hart. Het is toch Friends are forever, boys are whatever. Maargoed, zo denk ik erover.

    helemaal mee eens!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    - knuffel -

    dit vind ik echt lullig van je vriendin, want nu breeekt zíj jou hart ook eigenlijk. &ik denk dat je met haar moet praten, want dit is echt gemeen o.O
    ik hoop dat het goed komt meissie. if you need a shoulder to cry on, i'm here. ookal ken ik je niet echt. <3


    We accept the love we think we deserve.

    *knuffel*
    Ik zou hebben afgesproken met mijn vriendin dat we alle twee de jongen niet zouden pakken
    Maar praat er anders eens over met je vriendin
    Succes


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Stubby schreef:
    *knuffel*
    Ik zou hebben afgesproken met mijn vriendin dat we alle twee de jongen niet zouden pakken
    Maar praat er anders eens over met je vriendin
    Succes


    Ik wist niet dat zij hem leuk vond.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Busquets schreef:
    *knuffel*
    Als zij wist dat je hem ook leuk vindt, waarom neemt ze dan met hem? Leuk, dat je vriendin helpt met het breken van je hart. Het is toch Friends are forever, boys are whatever. Maargoed, zo denk ik erover.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    That sucks idd! Sterkte ermee. (flower) *GeeftHug*
    Maaruuhh..Dat jij haar nog je 'beste vriedin' kan noemen, beste vrienden doen dat niet bij elkaar! Als ze het niet wist...Ja dat is dan een ander verhaal. Maar ze wist het, sorry hoor maar als ik het was zou ik echt nooit meer met d'r praten. Ik vraag me af of ze zo rustig zou reageren als jij zoiets flikte bij haar...
    Dit vind ik echt gemeen. (N)

    [ bericht aangepast op 19 maart 2011 - 18:46 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Het is maar wat je een vriendin noemt, dat hoeft mijn bf niet te proberen hoor :'D
    Maar dat kan ook komen omdat ze met jan en alleman neemt


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Aah ik snap hoe je je voelt..
    Maar wat zou je doen als je verkering met hem had? zou je het dan uitmaken of gewoon nog met hem hebben?
    Ik zou denk ik best aso zijn in dat geval en toch nog verkering hebben.
    Maar toch.. vrienden zijn belangrijker dan verkering.
    Als zij nou inziet dat je het echt niet leuk vind zou ze het denk ik wel uitmaken (tenminste ik zou me dan toch wel schuldig voelen)

    Of je gaat hard opzoek naar een andere jongen(A)


    You are the dream. I am the dreamer.

    Believers schreef:
    (...)

    Ik wist niet dat zij hem leuk vond.


    Oké, dat vind ik dan al helemaal erg, dat ze dat niet eens aan je verteld heeft en er dan vervolgens met hem vandoor gaat? Lekkere vriendin dan.

    Maargoed, ik ben bang dat er nu niet meer veel aan te veranderen valt, het is nu al gebeurd en ze vinden elkaar nu al leuk. Probeer gewoon zoveel mogelijk leuke dingen te doen en afleiding te zoeken, op een gegeven moment gaat het gevoel dat je nu hebt wel over. Het duurt misschien een tijdje, maar het zal overgaan. En dan kom je vast een andere leuke jongen tegen die jou wel zit zitten (: En misschien moet je volgende keer ook meer de stoute schoenen aantrekken en meer op een jongen af durven stappen, voordat iemand anders dat doet? Dat kan ook helpen (: Succes!


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Was zij tegelijkertijd op hem en heeft ze je dat niet vertelt??? Als ik je nu zag, gaf ik een *hug*

    Sterkte meis xxx

    Believers schreef:
    (...)

    Ik zeg toch dat ik blij ben voor haar/hem?
    Sorry ben kattig op dit moment.

    maar t doet toch pijn en dat is best begrijpelijk
    ook begrijpelijk dat je kattig bent (:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.