• Bespreek hier alles over school

    ik haat sg0ol

    v0oral als je gepst w0rdt

    maar dat je je vrienden siet is een +punt

    Ik begin morgen. ik zit op het VWO+, waar zitten julie?

    Ik ben vndaag vr eerst weer naar school gegaan

    HET SUCKTE ZO HARD !*


    A. ikmisje.

    ik ben vandaag mijn lessenrooster en boeken gaan halen morgen hebben we pas echt les!


    I need you like a heart needs a beat

    ik hoefde vandaag helemaal niks te doen.

    Woensdag beginnen mijn lessen.

    Today Ik werd niet Uitgescholden voor Gothic dat is een Pluspuntje maar voor de rest Kut Klote School,

    I HATE SCHOOOOOOOOL


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Today Ik werd niet Uitgescholden voor Gothic dat is een Pluspuntje maar voor de rest Kut Klote School,

    I HATE SCHOOOOOOOOL


    Wiljij dan uitgescholden worden voor Gothic?

    Ik hoef pas over 2 weken (puh)

    Ik zit op Vmbo¬¬' alleen maar omdat ik te veel met die kut krengen van een Tokio Hotel bezig was x] nee ik hou heel veel van Tokio Hotel hoor(A)


    Lalalalalalalala.

    Morgen en overmorgen heb ik de introductiedagen, donderdag beginnen de lessen :D Ik zit op het atheneum na veel gezeik^^


    a figment of your imagination

    pff da suckt evht zwaar Ö en er stond een tent op de koer O.o


    You're the house my heart searched for so long

    ik ben net naar school geweest. het eerste wat ik zag was de kluisjes! VERSCHRIKKELIJK!! vergekleurde kluisjes iewwll!!
    en mijn rooster!! klote!! geen 1 keer eerste uur vrij en ook geen 45 min rooster meer. wij hadden dinsdag altijd eerste uur vrij dat had alle klassen. nu niet meer. en dinsdag ook 45 min maar nu ook niet meer en dan 50 min. en weet je wat ook nog eens erg is!! je mag je boeken niet meer in je kluisje doen!! WAAR SLAAT DAT OP!! ik heb een boek van 524 blz!! die ik elke dag nodig heb. daar ga ik niet hele dag mee lopen rondhangen!! en als je een boek niet bij je is is het meteen niet de les in en uur inhalen. was die andere 2 jaar ook niet. School word steeds erger met die regels zeg!!
    sorry dit moest ik even kwijt:$

    ik ben net naar school geweest. het eerste wat ik zag was de kluisjes! VERSCHRIKKELIJK!! vergekleurde kluisjes iewwll!!
    en mijn rooster!! klote!! geen 1 keer eerste uur vrij en ook geen 45 min rooster meer. wij hadden dinsdag altijd eerste uur vrij dat had alle klassen. nu niet meer. en dinsdag ook 45 min maar nu ook niet meer en dan 50 min. en weet je wat ook nog eens erg is!! je mag je boeken niet meer in je kluisje doen!! WAAR SLAAT DAT OP!! ik heb een boek van 524 blz!! die ik elke dag nodig heb. daar ga ik niet hele dag mee lopen rondhangen!! en als je een boek niet bij je is is het meteen niet de les in en uur inhalen. was die andere 2 jaar ook niet. School word steeds erger met die regels zeg!!
    sorry dit moest ik even kwijt:$


    Sgat je hebt gelyk. ik heb dit jaar op maandag EN dinsdag een 8 lesuur x3


    A. ikmisje.