• Bespreek hier alles over school

    (...)

    Sgat je hebt gelyk. ik heb dit jaar op maandag EN dinsdag een 8 lesuur x3


    Omg het word steeds erger!! er komen steeds meer regels echt niet normaal!! ik weet die van die andere jaren niet eens meer:S..
    Ik heb vrijdag tot 8ste. hallo zo kan ik het weekend niet ingaan!! ik ga dit dus echt nooit overleven hea!!

    (...)

    Omg het word steeds erger!! er komen steeds meer regels echt niet normaal!! ik weet die van die andere jaren niet eens meer:S..
    Ik heb vrijdag tot 8ste. hallo zo kan ik het weekend niet ingaan!! ik ga dit dus echt nooit overleven hea!!


    op vrijdag een 8 lesuur Hoe dom zyn die FACKING leraren daar by je ?? x


    A. ikmisje.

    (...)

    op vrijdag een 8 lesuur Hoe dom zyn die FACKING leraren daar by je ?? x

    De leraren hebben dat niet gedaan. maar de rooster maakers...sorry hoor. al die regels begin me echt woedend te maken. morgen krijg ik er nog meer!! en die rooster mogen ze zo snel mogelijk verranderen.

    (...)
    De leraren hebben dat niet gedaan. maar de rooster maakers...sorry hoor. al die regels begin me echt woedend te maken. morgen krijg ik er nog meer!! en die rooster mogen ze zo snel mogelijk verranderen.


    NJA oke FUCK DIE ROOSTERMAAKERS DAN

    maar het is gwn oneerlijk al die regels je mag zelfs gn piercings enz meer dragen x


    A. ikmisje.

    (...)

    NJA oke FUCK DIE ROOSTERMAAKERS DAN

    maar het is gwn oneerlijk al die regels je mag zelfs gn piercings enz meer dragen x


    Neee?? mogen jullie dat niet meer??? WAT EEN REGEL!!! bij ons mag je geen korte topjes rokjes en geen doorschijnende dingen.. en wat had een docent van mij!!! EEEN DOOSCHIJNENDE SHIRTJE:|

    Ik moet gewoon godverdomme om half 7 me nest uit en om kwart voor 8 bij de plek zijn om te verzamelen en dan 10 km naar die pleuris school fietsen:((


    All the shit I did tonight those be the best memories

    vandaag voor 't eerst weer naar school .
    Veel te veel dwaze mensen in mijn klas ;
    Veel te veel dwaze leerkrachten ;
    Lichamelijke Opvoeding wordt een ramp .
    Ik ben zo depri nu -.-'
    x


    /

    Ik moet gewoon godverdomme om half 7 me nest uit en om kwart voor 8 bij de plek zijn om te verzamelen en dan 10 km naar die pleuris school fietsen:((


    wow!!!! dat zal ik nooit kunnen overleven!! ik vind half 8 opstaan al erg genoeg. ik moet half 9 op school zijn en fiets er 10 min over. dat vind ik al erg genoeg want ik moet racen want ik kom altijd net optijd:$

    Ik begin morgen. ik zit op het VWO+, waar zitten julie?

    3Humane ^^
    & het valt goed mee xD
    we hebben zelfs al appels & een banaan gekrege vandaag xD
    das wl leuk ^^
    mr kga zó verkeerd lope dese week !! Ö


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik moet gewoon godverdomme om half 7 me nest uit en om kwart voor 8 bij de plek zijn om te verzamelen en dan 10 km naar die pleuris school fietsen:((

    ik om kwart voor 7 opstaan, half 8 thuis vertrekkn zodat ik om 15 na 8 op school ben :8


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    (...)
    ik om kwart voor 7 opstaan, half 8 thuis vertrekkn zodat ik om 15 na 8 op school ben :8

    Dan heb ik wel heel erge mazzel, ik hoef nog geen 5 minuutjes te lopen.

    vandaag eerste schooldag :|

    en morge al ineens les krijge (huil)
    wil da de vakantie nog mr net begon

    I (H) MY CLASS !!!! :O:D
    ik heb echt de coolste klas ooit !! ^^

    ik zit bij iedereen bij wie ik wou :O
    bij chn en marlies en astrid xD
    en we ebbe en klas gemengd eco 2 en humane ds zit ik ook nog eens bij my Bffe Bianca en laura en evy !!!!

    HAPPY KIEND x333


    PoisonTrash on camera

    Ik ken nog niemand uit mijn nieuwe klas.

    Ik haat mijn klas:
    K*t titularis (euhm de gene die alles met je bespreekt en zo als jullie me niet snappen), k*t klasgenoten (op een paar na), k*t lessenrooster, k*t zwerfklas (jah ik ben een zwerfklas)(voor wie niet weet dat dat is, dat is een klas die geen vast lokaal heeft waar die een klas heeft en nu heb ik een k*t lessenrooster dus heb ik echt pech) en k*t leerkrachten


    Live life limitless.