• oke, ik heb hulp nodig,
    ik ben best vaak te laat en heb dus soms een smoesje nodig,
    maar ik ben nu door al mijn smoesjes heen,
    heeft iemand nog smoesjes voor te laat komen en huiswerk niet af hebben.


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

    'Ik heb m'n huiswerk niet af want ik had er geen zin in en ik ben bereid nu de consequenties ervan te ondergaan.'


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    'Ik heb m'n huiswerk niet af want ik had er geen zin in en ik ben bereid nu de consequenties ervan te ondergaan.'




    Neem deze, is zeer verstandig!


    everything, in time

    Goblin schreef:
    Niet te laat komen en je huiswerk wel af maken! How 'bout that.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    TheBoss schreef:
    'Ik heb m'n huiswerk niet af want ik had er geen zin in en ik ben bereid nu de consequenties ervan te ondergaan.'


    ja, misschien wel het beste...


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

    Als ik te laat kom zeg ik dat ik uit Goor kom en dan mag ik doorlopen, maar dat komt doordat ik twintig kilometer van school woon en dan mag ik gewoon te laat komen :')
    En als ik mijn huiswerk niet af heb... of de leraren komen er niet achter, of ik zeg gewoon de waarheid en zeg dat ik er geen zin in had/ een goeie reden die echt geldt.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik zeg altijd: Ik had een lekke band en moest eerst terug om mijn band te plakken.

    Ruocco schreef:
    De bus/trein/metro/tram had vertraging. Werkt altijd x)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    decibel schreef:
    (...)

    later ga ik ook niet werken, ik neem een eigen winkel keten, die ik toevallig van mijn moeder over ga nemen, dan hoef ik alleen maar thuis op een kantoor te zitten, geen tijden gewoon wat typen op de pc en zo eens en dan n beetje tegen mensen aan zeuren, en ik ben dan wel laks, maar zo is er weer een plekje op de havo vrij voor de mensen die het wel willen, ik wil het opzich wel maar ik kan niet tegen de stilte. punt uit.


    Oh jij hebt géén idee hoe moeilijk het is een bedrijf te runnen!

    En dan wil ik nog wat dingen zeggen, hoezo is havo stil? Ik zit in een VWO klas en in de mavo klassen is het nog stiller, alsof mensen die het VMBO doen niet stil kunnen zijn, ik zou haast zeggen dat ze dat béter kunnen dan havo-ers.
    En als jij zegt dat je alles zo makkelijk kan maken, waarom zei je eerder dan dat als je aan je huiswerk begint, je het uit frustratie weer weggooit? Je begrijpt het dan toch... --'


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ruocco schreef:
    De bus/trein/metro/tram had vertraging. Werkt altijd x)


    Ik had een verjaardag.


    Food.

    BAZINGA schreef:
    Om te laat te komen;


    Om je huiswerk niet te maken;


    Die wilde ik ook sturen. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vind je eigenlijk een beetje moeilijk doen..
    Maargoed. Mijn mening. (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    ik vind je dom best wel.
    mijn mening, hoef je niet op te reageren hoor.


    Expect the unexpected

    Je kan maar beter op tijd proberen te komen en je huiswerk maken. Als je van plan bent zo vaak te laat te komen dan gaan ze je niet meer geloven als er nu eens echt iets gebeurd was, daar ben je ook niets mee. En je huiswerk, tja... Ik zou het maar maken als ik van jou was, je komt er sowieso verder mee.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik snap niet waarom je niet gewoon je huiswerk maakt en op tijd probeert te komen. Als je vroeger opstaat heb je meer tijd om je om te kleden etc. en kun je best op tijd komen.


    Time is like rain dripping through the hands