• Ik ben het zo beu!
    Ik voel me tegenwoordig al zo slecht en denk dat ik niks waard ben , dat iedereen uit mijn omgeving me gaat verlaten. Zit m'n moeder nog domme opmerkingen te maken. Ik vroeg of ze mijn mand mee wou doen naar beneden en toen vroegs ze met gebaren of ik gehandicapt of twee linker handen had. Daarna werd ik kwaad want ze zat al de hele tijd domme opmerkingen te maken en toen vroeg ze waarom ik nu aan het bokken was en dan zei ik het en toen werd zij kwaad. Ze zei dat als ik daar al niet tegen kon ik later als ik zou beginnen werken zou afzien en dat ze mij dan zouden moeten binnen steken (=zottenhuis). Ik ben het zo beu , nu heb ik het gevoel dat zelfs mijn ma me een mislukkeling vindt....
    (huil)

    -Sorry voor mijn zaagtopic-

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 9:41 ]


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Dat heb ik nou ook.


    -

    mijn moeder ging net bijna schoenen naar me gooien (huil)!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Join the club. Mijn ma kan alleen maar zeuren, ze vergeet alles wat zij mij beloofd als het in mijn voordeel is, maar als 't een keer een nadeel is vergeet ze 't.


    live the life you love

    Ach meis toch,

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 9:32 ]


    <3

    tommorow wil be better (K)


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Moeders zijn dan ook echt ongelooflijk. (cat)
    Lieverd, jij bent geen mislukkeling. Ik ben er zeker van dat er heel veel dingen die jij goed kan en dat er héél veel mensen zijn die van je houden. Ga met één van die mensen iets leuks doen, en je zal je gauw beter voelen. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Seel schreef:
    mijn moeder ging net bijna schoenen naar me gooien (huil)!


    Wow , das wel overdreven erg !:O Mijn moeder is niet zo erg , maar ze snapt gewoon niet dat ik niet tegen zulke opmerkingen kan. Dat die opmerkingen me kwetsen..


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Je moeder ziet je graag,
    Ze heeft vandaag misschien een slechte dag en dat reageert ze af tegen jou.
    Je kan het haar zeggen dat ze jou kwetst met die opmerkingen.
    Als het echt te moeilijk word ben ik er om jou te troosten, dat weet je.

    hortons schreef:
    Ach meis toch,


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Patat schreef:
    Je moeder ziet je graag,
    Ze heeft vandaag misschien een slechte dag en dat reageert ze af tegen jou.
    Je kan het haar zeggen dat ze jou kwetst met die opmerkingen.
    Als het echt te moeilijk word ben ik er om jou te troosten, dat weet je.


    Ik heb het haar gezegd maar dan begint ze weeral te roepen of wordt ze kwaad.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Nicholas schreef:
    Join the club. Mijn ma kan alleen maar zeuren, ze vergeet alles wat zij mij beloofd als het in mijn voordeel is, maar als 't een keer een nadeel is vergeet ze 't.


    We accept the love we think we deserve.

    Probeer je te richten op de toekomst. Het zal op een dag allemaal goed komen.


    Olive