• Oke,
    Ik en Rose (een vriendin van me) werden vorige week of zo uitgenodigd voor een feest. Bij iemand thuis omdat zijn ouders niet thuis waren of zo.. Dus gisteren gingen Rose en ik daar heen. Waren er alleen maar kinderen van 14 jaar, of net 15.. En Rose is al 16 en ik bijna. En al die kinderen helemaal stoer doen dat ze bier en wijn hadden. Dus komt die kerel die ons had uitgenodigd er aan. En die vroeg of we iets te drinken wilde. En ik wist dat die wijn heel vies was, want die kende ik al. Dus Rose en ik zeiden zo van, ja doe maar bier. Opeens draaide iedereen zijn hoofd naar ons toe, alsof meisjes geen bier kunnen drinken.

    Oke, dat had ik gisteren dus, maar waarom is het raar dat meisjes geen bier kunnen drinken? En drinken jullie ook wel eens bier? En vinden jullie het dan lekker? ik wel :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik lus geen bier, maar wel andere sterke dranken.
    Maar het is ook zo dat het een 'mannending' is.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik drink géén bier, lijkt me trouwens ook goor.


    -

    Meisjes vinden bier vaak te bitter. Ik at alleen maar bier, anders vind ik het niet lekker. En wijn is vaak het vrouwendrankje..


    live the life you love

    Ik ken genoegt meisjes die bier drinken. Wat een flauwekul dat wij dat niet kunnen drinken,

    En nein, ik drink niet


    "Ignite, my love. Ignite."

    Belieburx schreef:
    Ik lus geen bier, maar wel andere sterke dranken.
    Maar het is ook zo dat het een 'mannending' is.

    en waarom is het een 'Mannending'?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Olaya schreef:
    (...)
    en waarom is het een 'Mannending'?

    Omdat het zo is, dat vaak mannen het drinken. Het was niet stom bedoeld ofzo hoor.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik drink het niet, maar al mijn vriendinnen wel, dus nee dat is niet raar :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Bier is gewoon goor, ik vind het ook niet staan een meisje met een fles Amstel of Grolsch aan de mond. :')


    Everything is worse without music.

    Ik lust wel bier. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik drink geen alcohol. Lust trouwens alleen champagne. Bier is gewoon té sterk


    Today will be Girl's Day party with you~

    ik drink wel vaak bier,
    of toch voor iemand van mijn leeftijd.
    ik vind het wel raar dat er in de reclame van jupiler komt
    "mannen weten waarom",
    vrouwen kunnen dat toch ook weten
    xD

    Men zegt altijd dat als vrouwen bier drinken je vagina gaat stinken. Vandaar misschien die rare blikken?

    Eh, omdat bier een bittere smaak heeft. En vrouwen houden meer van zoet. En wijn is zoet. Dus vandaar.
    Maar ze zeggen ook dat iedereen een eigen smaak heeft.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik drink helemaal niet.


    Olive

    Ik vind het vies smaken en ik kan de gisting in mijn maag niet verdragen, want na 1 biertje voel ik me al mottig. Maar ik mag volgende cantus witte wijn meenemen en dat vind ik wel awesome^^


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?