• Oke,
    Ik en Rose (een vriendin van me) werden vorige week of zo uitgenodigd voor een feest. Bij iemand thuis omdat zijn ouders niet thuis waren of zo.. Dus gisteren gingen Rose en ik daar heen. Waren er alleen maar kinderen van 14 jaar, of net 15.. En Rose is al 16 en ik bijna. En al die kinderen helemaal stoer doen dat ze bier en wijn hadden. Dus komt die kerel die ons had uitgenodigd er aan. En die vroeg of we iets te drinken wilde. En ik wist dat die wijn heel vies was, want die kende ik al. Dus Rose en ik zeiden zo van, ja doe maar bier. Opeens draaide iedereen zijn hoofd naar ons toe, alsof meisjes geen bier kunnen drinken.

    Oke, dat had ik gisteren dus, maar waarom is het raar dat meisjes geen bier kunnen drinken? En drinken jullie ook wel eens bier? En vinden jullie het dan lekker? ik wel :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    LOL ik drink ALTIJD bier als ik uitga x'D Of mijn crush koopt het voor me :'D Dus nee, dat is heel normaal? :')


    ars moriendi

    Eurydice schreef:
    Ik drink zo vaak bier. Het is best lekker ^^

    Jongens vinden het wel sexy, haha, als een meisje bier drinkt.

    Idd :'D


    ars moriendi

    Bier is lekker. En ik snap ook niet waarom het als een "mannendrankje" wordt beschouwd D:

    Ik ben te jong en alcohol vrij :Y)
    Ik weet niet hoe bier of wijn smaakt :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vind het niet raar als meisjes bier drinken veel vriendinnen van mij drinken het ook, maar geef mij maar een witte wijn, smirnoff of een boswandeling(H)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Die jongens moeten mijn vriendin maar eens tegenkomen x)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Bier is gewoon hartstikke vies :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik vind het vies, maar mijn moeder en oma drinken ook wel eens een biertje.
    Dus ik snap niet waarom mensen denken dat alleen mannen het drinken.


    Food.

    Ik drink liever bier dan al die zooi, die mix drankjes en zo.
    Ik had dat ook eens, ik had laatst een feestje van een vriend want zijn ouders waren weg of zo, en toen vroeg ie wat ik wilde drinken. Dus ik antwoordde: Bier.
    Hele kamer keek naar me alsof ik gestoord was :'DD En dan vooral de meisjes.. HAHA.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Clueless schreef:
    Ik drink liever bier dan al die zooi, die mix drankjes en zo.
    Ik had dat ook eens, ik had laatst een feestje van een vriend want zijn ouders waren weg of zo, en toen vroeg ie wat ik wilde drinken. Dus ik antwoordde: Bier.
    Hele kamer keek naar me alsof ik gestoord was :'DD En dan vooral de meisjes.. HAHA.

    dat had ik dus ook HAHA


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Als het om bier gaat drink ik alleen kriek


    None but ourselves can free our minds.

    Ik vind het niet raar hoor alleen zelf lust ik het niet (:


    Forever.

    Wounded schreef:
    Als het om bier gaat drink ik alleen kriek
    idem. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik lust alleen kriek en Palm :Y) De rest maakt me misselijk. En na enkele pintjes, begin ik aan de cocktails omdat ik anders maagpijn krijg :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ianthomas4ev schreef:
    ik drink wel vaak bier,
    of toch voor iemand van mijn leeftijd.
    ik vind het wel raar dat er in de reclame van jupiler komt
    "mannen weten waarom",
    vrouwen kunnen dat toch ook weten
    xD


    Jij was toch elf? ö


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.