• Echt als ik dit las...

    De helft van de ongeveer driehonderd Japanse reddingswerkers, die in de kerncentrale in Fukushima een nucleaire crisis bestrijden, gaat dood.

    Ze zullen sterven aan acute stralingsziekte. Dat stelt de gerenommeerde Duitse stralingsdeskundige Edmund Lengfelder maandag in de Duitse krant Frankfurter Rundschau.


    Die mensen weten zelf heel goed wat hen te wachten staat en toch blijven ze proberen om erger voor anderne te voorkomen... Respect echt


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Heel veel respect(flower)

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 17:45 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    ja(Y)


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Wajo, ik zou dan echt zo iets hebben van 'hey, mij niet gezien.' Echt knap dat ze het alsnog doen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Die mensen verdienen eeuwig respect!


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hm-hm, ze zeiden laatst op 't nieuw dat zo'n werknemer met z'n dochter belde en zei dat hij de doodstraf had gekregen (bij wijze van spreken), sad D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    YoYoBANAAN schreef:
    Heel veel respect(flower)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    YoYoBANAAN schreef:
    Heel veel respect(flower)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik heb echt respect voor die reddingswerkers.
    ze offeren zich gewoon op om hun familie en vrienden en landgenoten te redden en dat terwijl ze weten dat ze ten dode zijn opgeschreven.

    ik heb echt echt respect voor die mensen, ze laten familie en vrienden achter om hen het leven te redden.(flower)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    dat is echt zo erg!!
    zo zien we maar weer dat moeder natuur heel sterk is :(:(
    respect idd


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Respect


    Me so good.

    YoYoBANAAN schreef:
    Heel veel respect(flower)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Super veel respect(flower)

    voor alle mensen die daar nu helpen(flower)


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Ik vind het zó knap van ze dat toch zo hard door blijven werken!
    Echt, oneindig veel respect voor ze!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik moet eigenlijk meteen aan samoerais denken.

    Er zijn echt nog moedige mensen op de wereld, die niet alleen aan zichzelfdenken.


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    oh my god!
    Dat is echt geweldig eigenlijk, dat ze dat doen.. ik wist niet dat het zo erg was daar?
    Geweldig veel respect!


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself