• Echt als ik dit las...

    De helft van de ongeveer driehonderd Japanse reddingswerkers, die in de kerncentrale in Fukushima een nucleaire crisis bestrijden, gaat dood.

    Ze zullen sterven aan acute stralingsziekte. Dat stelt de gerenommeerde Duitse stralingsdeskundige Edmund Lengfelder maandag in de Duitse krant Frankfurter Rundschau.


    Die mensen weten zelf heel goed wat hen te wachten staat en toch blijven ze proberen om erger voor anderne te voorkomen... Respect echt


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Chamassa schreef:
    ik heb echt respect voor die reddingswerkers.
    ze offeren zich gewoon op om hun familie en vrienden en landgenoten te redden en dat terwijl ze weten dat ze ten dode zijn opgeschreven.

    ik heb echt echt respect voor die mensen, ze laten familie en vrienden achter om hen het leven te redden.(flower)


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Heel heel heel veeel respect voor hun dat ze hun leven riskeren (eigenlijk al te laat dus) voor andere mensen.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    reyon schreef:
    Die mensen verdienen eeuwig respect!


    <3

    Jezus christus...


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Tja, bij hun gaat de groep voor het individu, maar nogsteeds zo zieig. D:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ruocco schreef:
    Wajo, ik zou dan echt zo iets hebben van 'hey, mij niet gezien.' Echt knap dat ze het alsnog doen.


    Inderdaad, echt respect voor die mensen.


    live the life you love

    Enorm veel respect _O_


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ruocco schreef:
    Wajo, ik zou dan echt zo iets hebben van 'hey, mij niet gezien.' Echt knap dat ze het alsnog doen.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Daar had ik een keer een gesprek over met mijn moeder. Hoe mensen hun eigen leven kunnen opofferen zodat vele andere mensen wel kunnen blijven leven. Ze zijn heel erg dapper, eigenlijk. Respect, inderdaad!


    wth.

    Ik heb echt zoveel respect voor deze mensen, het is echt sad D:


    Everything is worse without music.

    Het is hun baan hé
    Ik heb respect voor ze dat ze zoveel mensen willen redden. Ik zou het zelf nooit durven


    Today will be Girl's Day party with you~

    reyon schreef:
    Die mensen verdienen eeuwig respect!

    Dat is echt dapper van hen! Heel veel respect.


    Even a white rose has a black shadow.

    dayxdreamer schreef:
    Ik moet eigenlijk meteen aan samoerais denken.

    Er zijn echt nog moedige mensen op de wereld, die niet alleen aan zichzelfdenken.

    wat heeft dit met de samoerai's te maken?

    Zeker,respect.
    Wonderlijk dat zulke helden nog bestaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    YoYoBANAAN schreef:
    Heel veel respect(flower)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.