• Echt als ik dit las...

    De helft van de ongeveer driehonderd Japanse reddingswerkers, die in de kerncentrale in Fukushima een nucleaire crisis bestrijden, gaat dood.

    Ze zullen sterven aan acute stralingsziekte. Dat stelt de gerenommeerde Duitse stralingsdeskundige Edmund Lengfelder maandag in de Duitse krant Frankfurter Rundschau.


    Die mensen weten zelf heel goed wat hen te wachten staat en toch blijven ze proberen om erger voor anderne te voorkomen... Respect echt


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Wat afschuwelijk.. ik lees, hoor en maak alleen maar dingen mee over de dood vandaag. =( Het maakt me een beetje verdrietig..


    ars moriendi

    RESPECT


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Wauw, echt, die verdienen enorm veel respect!
    Ik zou het zelf niet kunnen


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    reyon schreef:
    Die mensen verdienen eeuwig respect!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Jemig. En dat terwijl ze om het uur zouden worden afgelost omdat ze in één uur meer straling binnenkrijgen dan in een jaar. Ongelofelijk, wat erg.


    No growth of the heart is ever a waste

    Respect!! (flower)


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Respect. Heel veel respect. _O_


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Net zoals bij 9/11, die mensen die het gebouw ingingen ookal
    wisten ze dat het in zou storten.
    Heb veel respect voor ze :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jammer dat veel van hen gewoon gedwongen werden om dat te gaan doen. Niks vrije keuze, ze moesten wel anders zouden ze waarschijnlijk toch een zware straf hebben gekregen door de regering daar.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Helden.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Dit maakt me toch een beetje gelukkig.
    En nu moeten jullie mij niet verkeerd gaan begrijpen. Ik vind het natuurlijk afschuwelijk dat vele van hun sterven. Maar het feit dat er nog steeds zulke mensen bestaan die hun eigen leven riskeren voor een ander maakt me gelukkig. Ik dacht namelijk dat zulke mensen niet meer bestonden. De mensheid word steeds egoïstischer. Bijzonder dat er nog steeds zulke mensen bestaan die hun leven opofferen voor een ander.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    RESPECT MET EEN DIKKE R


    =

    Wauw, inderdaad,
    Echt heel veel respect!

    wooow echt heel veel respect!

    Wat moesten we toch zonder die mensen :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.