• Wat vinden jullie daar van?
    Ik zelf zie het zo vaak ik vind die jassen op strak getrokken vuilniszakken lijken, Uggs gaan nog wel. Zelf vind ik die gebreide erg mooi :'') .tegenwoordig zie je ook iedereen met een Blackberry rondlopen, die ik op zich zelf erg lelijk vind geef mij maar touchscreen mobieltjes.
    Alsof de hele school is overgenomen door een internet virus (krul)
    En dan nog die meisjes die daar inlopen zijn meestal fucking arrogant >.>
    Vooral die brugklassers en ik zag er zelfs nog een paar bij mijn ouwe basisschool terwijl dat toen ik daar was helemaal niks uitmaakte of je nou real uggs en dure kleren had of niet.
    Ik hou me wel bezig met mode, maar wel met iets wat ik leuk vind en niet omdat iedereen het doen (nerd)

    Maar goed dat is mijn mening (A)

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 21:36 ]


    =

    Ik vind BB wel gaaf x)
    Allen die jassen vind ik een beetje kamp ;x
    en uggs vind ik leuk als pantoffel.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Kikkeli schreef:
    obvious, alles wat ''in'' is, is op Q erg gehaat lolz. (bbs, deze jassen, uggs, adidas)
    anyway, nee, ik vind ze wel mooi (:


    Ik haat ze niet maar vind ze gewoon niet mooi en nepperig ^^
    Maar oke :'')


    =

    Allebei walgelijk, ik draag gewoon een charmante trenchcoat en mooie schoenen. (krul)


    wth.

    Quixotic schreef:
    Allebei walgelijk, ik draag gewoon een charmante trenchcoat en mooie schoenen. (krul)


    Ik heb er een van vila in het zwart
    en ook een met koeie vlekken :9~


    =

    Peanutxhead schreef:
    (...)

    Ik heb er een van vila in het zwart
    en ook een met koeie vlekken :9~


    Lang leve de koeienvlekken! _O_


    wth.

    Uggs.. ehh sommige zijn opsich wel mooi, maar ik ben er geen type voor die et draag ;P
    Die jassen.. mwah.. sommige vallen mee maar ik moet denken aan latex..
    BB.. ik hou et bij mijn LG pop ;P
    en ehm jah .. nog meer? ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Quixotic schreef:
    (...)

    Lang leve de koeienvlekken! _O_


    OLÉ :3
    ik draag die alleen in de lente en zomer of wanneer het warm is want hij niet zo dik (nerd)


    =

    TheBoss schreef:
    Je bedoelt die gelakte zwarte eskimo- aka asojassen? Waarom is het nou altijd zo dat wanneer ik iemand in zo'n jas zie, dat er standaard een peuk uit haar mond hangt, ze een lippiercing heeft en minstens een pot foundation en waay too much oogmake-up draagt?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ik draag geen nickelson, wél draag ik adidas vesten, ik draag merk kleding, uggs en heb ik een blackberry, maar touch is gewoon niks voor mij, en die blackberry. nouja ookal vind jij ze lelijk, ik vind hem mooi, en ik ben er blij mee. (:

    nouja dat is jou mening. ;p

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 22:03 ]


    Life is a beautiful struggle

    Ik vind die nickelson jassen niets uggs wel en een blackberry (L)ik ga niet m'n lieverd afkraken ^^]


    its always the same road,it just go's on and on..

    BB's en Uggs vind ik leuk, maar die Nickelson jassen.. ik vind ze écht heel erg lelijk. Wat is er mis met een mooi leren jasje, of een klassieke trenchcoat? En die mensen die Nickelson dragen zijn vaak nog kleiner dan die hele jas.. Ach, volgens mij hoort dat bij het 'eersteklasserzijn'.


    It's time to be happy again.

    Ik vind het wel een 'ímago' hebben, of hoe je dat ook noemt.
    Dat als je een addidas vestje, uggs, enzo draagt dat je dan 'cool' bent.
    Dat vind ik té overdreven.
    Zelf vind ik die addidas vestjes echt leuk, maar ik koop/draag ze niet, omdat ik misschien dan na-aperig over kom ofzo...?
    Ik zou zelf zowiezo niet iets kopen, dat iemand uit mijn klas al heeft, tenzij het allstars, of basic shirts zijn.

    Kikkeli schreef:
    obvious, alles wat ''in'' is, is op Q erg gehaat lolz. (bbs, deze jassen, uggs, adidas)
    anyway, nee, ik vind ze wel mooi (:


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik draag Uggs
    Ik draag adidas vesten
    Ik heb een BB
    Ik vindt die jassen mooi
    Maar ik ben niet arrogant


    (Be)lieve in (you)rself

    Oké de mensen met een nickelson jas bij ons op school, denken dat ze de hele wereld bezitten :').
    Zelf draag ik geen uggs maar ze zitten wel echt heerlijk.
    En met een Blackberry is niets mis (:


    Everything is worse without music.