• Wat vinden jullie daar van?
    Ik zelf zie het zo vaak ik vind die jassen op strak getrokken vuilniszakken lijken, Uggs gaan nog wel. Zelf vind ik die gebreide erg mooi :'') .tegenwoordig zie je ook iedereen met een Blackberry rondlopen, die ik op zich zelf erg lelijk vind geef mij maar touchscreen mobieltjes.
    Alsof de hele school is overgenomen door een internet virus (krul)
    En dan nog die meisjes die daar inlopen zijn meestal fucking arrogant >.>
    Vooral die brugklassers en ik zag er zelfs nog een paar bij mijn ouwe basisschool terwijl dat toen ik daar was helemaal niks uitmaakte of je nou real uggs en dure kleren had of niet.
    Ik hou me wel bezig met mode, maar wel met iets wat ik leuk vind en niet omdat iedereen het doen (nerd)

    Maar goed dat is mijn mening (A)

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 21:36 ]


    =

    Die Nickelson jasjes vind ik ook onwijs lelijk, Uggs ook & BlackBerry's.. Ach ja, niet echt een mening. Vind het alleen wel jammer dat bijna iedereen er nu één heeft :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik draag zelfs wel uggs( nepperdsxD)
    Adidas vestjes ook ;p
    Haaat aan BB! echt kut dingen

    Draag ook een jas met bontkraag (maar dan een lange jas <3)
    Heb lippiercing en rook
    En nu voel ik me vet aangesproken :O
    nee grapje xD


    I solemny swear i am up to no good

    SuperJunior schreef:
    Ik draag zelfs wel uggs( nepperdsxD)
    Adidas vestjes ook ;p
    Haaat aan BB! echt kut dingen

    Draag ook een jas met bontkraag (maar dan een lange jas <3)
    Heb lippiercing en rook
    En nu voel ik me vet aangesproken :O
    nee grapje xD



    gelukkig maar xd


    =

    Peanutxhead schreef:
    (...)


    gelukkig maar xd


    haha mij krijg je echt niet gauw boos hoor, is echt wel meer voor nodig (:


    I solemny swear i am up to no good

    nouuja, ik heb zegmaar een nickelson zomer & winterjas, en een bodywarmer. & nee, ik heb geen piercing door me lip en rook niet, dus wtf en waar zie je me voor aan ofzo. -.-' maaarja ' kheb 3 paar uggs, en een blackberry dus tsja. ;a '

    x

    ik heb een BB, ik wilde een Nickelsonjas, wel een zomerjas want ik neem geen winterjas waar echt bont aan zit, alleen die was er niet meer, en Uggs vind ik wel leuk, maar ik moet voor 200 euro een jas en schoenen kopen in de winter, en als ik uggs koop is dat zo op.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Blackberry's vind ik super mooi(dont have one)
    Die jasjes? Hoe zien die eruit.
    En Uggs zitten lekker (:


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Ik heb uggs. (cat)

    Nickelson jassen zijn lelijk en ordinair. Uggs heb ik zelf ook, want ik vind ze leuk, alleen draag ik ze niet met zulke ordinaire dingen. En Blackberries, tja, dat zijn gewoon teringdingen. Iphone ftw.

    Sam ziet de combi.
    Sam denkt: Dat zal wel zo'n wijf te zijn die binnen een paar dagen te pakken is, veel te goedkope foundation op heeft omdat ze een fatsoenlijk merk niet kan betalen van d'r uitkerinkje omdat ze haar MBO-diploma nooit heeft gehaald door een vroegtijdige zwangerschap of door gewoon veel te lui te zijn en haar vriendje belangrijker te vinden dan haar toekomst. Of omdat het geld opgaat aan peuken. Of een combinatie van beide.
    Sam denkt no 2: Zijn dat geen vooroordelen?
    Sam ziet meisje een peuk opsteken en in een asociaal accent ongelofelijk non-intelligent praten: god knows I'm right -enorme innerlijke trollface-.


    No growth of the heart is ever a waste

    Moriarty schreef:
    Ja, die jassen vind ik vreselijk. Blackberry heb ik zelf en Uggs vind ik ook wel leuk :')

    iswagyoux schreef:
    nouuja, ik heb zegmaar een nickelson zomer & winterjas, en een bodywarmer. & nee, ik heb geen piercing door me lip en rook niet, dus wtf en waar zie je me voor aan ofzo. -.-' maaarja ' kheb 3 paar uggs, en een blackberry dus tsja. ;a '

    x

    Waarom schop je een topic omhoog? --'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik heb UGG's, Nickelson, ik wil graag en BlackBerry
    Maar ik vind mezelf niet arrogant :Y)

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 10:10 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik vind uggs nog wel meevallen... alhoewel ik ze in het begin echt kapot lelijk vond. Nu heb ik zelf ook een paar en ze zitten gewoon vet lekker. (alhoewel ik ze er nog steeds niet echt uit vind zien maar goed..) Die Nickelson jassen vind ik er echt niet uit zien. Ik vind ze gewoon weg lelijk. Alhoewel ik wel denk dat het lekker warm moet zijn, ik zou het echt niet aan kunnen.. En bij deze jas veranderd me mening echt niet zoals het bij die uggs deed. (: Uhm.. blackberry heb ik zelf ook en die zijn gewoon zo fucking chill; veel goedkoper dan een normale mobiel.. (: hehe.


    ed westwick <3

    oke sinds kort heb ik een nickelson bodywarmer, heb nieuwe Uggs, heb Blackberry, draag Adidas vesten, maar ik ben niet arrogant. :'D tenminste de meeste denken dat ik arrogant ben, omdat ik er arrogant uit zie, maar ik ben niet arrogant. :')


    Life is a beautiful struggle