• ):
    Klik

    [ bericht aangepast op 22 maart 2011 - 16:49 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ach, wanneer hij in het water valt en je dan ineens niks meer ziet bewegen in het water ;~;


    As travars

    Decay schreef:
    Mensen overal ter wereld gaan mensen en ijsberen dood maak er niet zo'n drama van.

    8000 dood in Japan. Het is maar een getal.
    "Hoeveel lucifers zijn er opgebrand?" vroegen de hoge pieten als ze de verliezen wilden weten.
    Ik hoop nooit, maar dan ook nooit zo te gaan denken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Kikkeli schreef:
    (...):l heb je een zwart gat i.p.v. een hart?


    Nee maar kom op;
    wow een ijsbeer gaat dood heel het land jankt.
    er gaan mensen dood op de wereld en nobody cares


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Decay schreef:
    (...)

    Nee maar kom op;
    wow een ijsbeer gaat dood heel het land jankt.
    er gaan mensen dood op de wereld en nobody cares


    Alsof het ons gelijk niets uitmaakt dat er mensen doodgaan, omdat we het zielig vinden voor die ijsbeer? :')


    As travars

    Tuurlijk geven mensen om andere mensen die doodgaan. Maar mensen staat er eerder bij stil als er zo'n schokkend filmpje bijzit, dit laat mensen beseffen dat het echt verschrikkelijk kan zijn. Ik vind jou reactie vreemd, want tuurlijk geeft iedereen om de doden in japan, zo zijn er verschillende dingen waar een mens om rouwt. Niet alleen om japanners maar ze kunnen ook tegelijkertijd rouwen om een ijsbeer die jong was. Daar is dit topic voor. Nu kunnen we net zo goed in het japan topic zetten: Jeetje iedereen geeft om japan hier en niet om die ijsbeer...

    [ bericht aangepast op 22 maart 2011 - 22:48 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Omiegosh o_O mijn hart die sloeg ff paar tellen over toen hij aant eind stuitrekkinkjes kreeg en viel o_O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rickjuh schreef:
    Tuurlijk geven mensen om andere mensen die doodgaan. Maar mensen staat er eerder bij stil als er zo'n schokkend filmpje bijzit, dit laat mensen beseffen dat het echt verschrikkelijk kan zijn. Ik vind jou reactie vreemd, want tuurlijk geeft iedereen om de doden in japan, zo zijn er verschillende dingen waar een mens om rouwt. Niet alleen om japanners maar ze kunnen ook tegelijkertijd rouwen om een ijsbeer die jong was. Daar is dit topic voor. Nu kunnen we net zo goed in het japan topic zetten: Jeetje iedereen geeft om japan hier en niet om die ijsbeer...


    Ik bedoel als er een ijsbeer doodgaat geeft er bijna niemand om en nu ineens wel. En klopt maar het viel me op.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Wow ik zag het laatst al op het nieuws maar dit pakt me toch wel:(


    its always the same road,it just go's on and on..

    Dit komt omdat een ijsbeer geboorte in een dierentuin best wel een wonder is, en hij massaal in het nieuws kwam (Levert geld op). En daarom schrikken mensen als hij zo jong doodgaat. Ik ben het wel met je eens qua dat de natuur eenmaal zo is, jonge ijsberen op de noordpool gaan soms ook dood. Maar dit was een bekende ijsbeer, die vallen meer op schijnbaar. :] Als er een filmpje was van een ijsbeer op de noordpool die dood ging zo jong, was het ook even erg om te zien.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2011 - 22:52 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    TheBoss schreef:
    (...)
    8000 dood in Japan. Het is maar een getal.
    "Hoeveel lucifers zijn er opgebrand?" vroegen de hoge pieten als ze de verliezen wilden weten.
    Ik hoop nooit, maar dan ook nooit zo te gaan denken.


    Ik bedoelde dat ik het erger vind voor de Japanners dan voor een ijsbeer.
    Ik bedoel dat ik het nogal een grote stennis vind voor een ijsbeer. Snap je?


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Kikkeli schreef:
    (...):l heb je een zwart gat i.p.v. een hart?


    nouja, ze heeft wel een hart, dat vind ik dan ook weer te ver gaan om te zeggen. Maar ze heeft wel gelijk. Iedere dag gaat er van alles en iedereen dood, deze beer krijgt alleen alle aandacht omdat ie 'bekend' was. De manier waarop hij gestorven is had echter ook niet op internet gezet hoeven worden, alleen al om dit soort discussies te vermijden.

    Aan de ene kant ben ik opgelucht dat ie gestorven is, als je leest hoe zijn leven was, verstoten door de groep, constant moeten vechten, als laatste mogen eten. Het dier had stress en kreeg een hersenbloeding.

    En wat gaan ze doen, hem opzetten, zodat we lekker door kunnen gaan met aapjes kijken.

    Rickjuh schreef:
    Dit komt omdat een ijsbeer geboorte in een dierentuin best wel een wonder is, en hij massaal in het nieuws kwam (Levert geld op). En daarom schrikken mensen als hij zo jong doodgaat. Ik ben het wel met je eens qua dat de natuur eenmaal zo is, jonge ijsberen op de noordpool gaan soms ook dood. Maar dit was een bekende ijsbeer, die vallen meer op schijnbaar. :] Als er een filmpje was van een ijsbeer op de noordpool die dood ging zo jong, was het ook even erg om te zien.


    Dat is waar maar ik bedoelde idd dat ik het nogal opgeblazen vind aangezien er overal mensen doodgaan en je daar ook niks over hoort, oké dat zijn er te veel maar toch.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Remington schreef:
    (...)

    nouja, ze heeft wel een hart, dat vind ik dan ook weer te ver gaan om te zeggen. Maar ze heeft wel gelijk. Iedere dag gaat er van alles en iedereen dood, deze beer krijgt alleen alle aandacht omdat ie 'bekend' was. De manier waarop hij gestorven is had echter ook niet op internet gezet hoeven worden, alleen al om dit soort discussies te vermijden.

    Aan de ene kant ben ik opgelucht dat ie gestorven is, als je leest hoe zijn leven was, verstoten door de groep, constant moeten vechten, als laatste mogen eten. Het dier had stress en kreeg een hersenbloeding.

    En wat gaan ze doen, hem opzetten, zodat we lekker door kunnen gaan met aapjes kijken.


    Dan hoort micheal jackson ook niet zoveel in het nieuws


    "Ignite, my love. Ignite."

    Remington schreef:
    (...)

    nouja, ze heeft wel een hart, dat vind ik dan ook weer te ver gaan om te zeggen. Maar ze heeft wel gelijk. Iedere dag gaat er van alles en iedereen dood, deze beer krijgt alleen alle aandacht omdat ie 'bekend' was. De manier waarop hij gestorven is had echter ook niet op internet gezet hoeven worden, alleen al om dit soort discussies te vermijden.

    Aan de ene kant ben ik opgelucht dat ie gestorven is, als je leest hoe zijn leven was, verstoten door de groep, constant moeten vechten, als laatste mogen eten. Het dier had stress en kreeg een hersenbloeding.

    En wat gaan ze doen, hem opzetten, zodat we lekker door kunnen gaan met aapjes kijken.


    Idd, ja.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Decay schreef:
    (...)

    Dat is waar maar ik bedoelde idd dat ik het nogal opgeblazen vind aangezien er overal mensen doodgaan en je daar ook niks over hoort, oké dat zijn er te veel maar toch.


    Helemaal gelijk, maar je kan niet iedereen filmen die doodgaat haha. En het lijkt me dat door dit filmpje mensen beseffen dat zo overal wel eens doodgaan, dus daar ook medelijden voor hebben. :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.