• ):
    Klik

    [ bericht aangepast op 22 maart 2011 - 16:49 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Helemaal gelijk, maar je kan niet iedereen filmen die doodgaat haha. En het lijkt me dat door dit filmpje mensen beseffen dat zo overal wel eens doodgaan, dus daar ook medelijden voor hebben. :]


    Idd.
    Wil meer argumenten geven-
    Leest opnieuw, nu besluit ik wijselijk dit topic te verlaten en alleen te reageren wanneer mensen me niet begrijpen. Dat was dus mijn mening en ik heb nog nooit zoveel keer "Ik bedoel" in een avond getypt.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Dan hoort micheal jackson ook niet zoveel in het nieuws


    nee, ben ik het ook mee eens, maar dat is nu eenmaal mens eigen. Bekenden zijn 'ooh zo belangrijk voor de Héle wereld.' en daar wordt meestal een groter drama over gemaakt dan zoiets als 'een treinongeluk 33 doden, einde bericht.'

    voor mij persoonlijk hoeft het inderdaad niet zó lang en zó overdreven, maar daar zal een ander weer anders over denken.

    Ik vind het echt mega zielig voor Knut ]: Het ziet er gewoon echt erg uit =( En hij bleek een hersenbloeding te hebben, en daardoor is hij verdronken in het water ofzo?
    R.I.P. Knut <3


    Sometimes it's best not to care.

    Decay schreef:
    (...)

    Ik bedoel als er een ijsbeer doodgaat geeft er bijna niemand om en nu ineens wel. En klopt maar het viel me op.


    Nou sorry hoor, maar ik vind het rot voor elk dier die zoiets meemaakt. Vooral als je een filmpje ziet hoe het eruit ziet. Dat is gewoon echt zielig. En ik vind het inderdaad minder zielig voor mensen. Dat komt omdat wij al zijn gewend aan dat er miljoenen mensen sterven. Maar ik vind het toch zieliger om te zien hoe dieren sterven. Mensen boeit me eigenlijk niks ;D Ja het is wel erg, maarja.


    Sometimes it's best not to care.

    :(


    I know you're lonely, but you're not alone.

    2D schreef:
    Oh man ik ga hier dood.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Meh nu moet ik huilen :(. Ik kan niet tegen dieren of mensen die dood gaan D:. Arm beesje. Maar, het scheelt dat wanneer je zo'n aanval hebt je je er volgens mij niet meer van bewust bent wat er om je heen gebeurd is, dus waarschijnlijk heeft hij dan niet veel gemerkt van het feit dat die verdronk.


    Wie du mir, so ich dir.

    Aw D: Ik ik vind het zo zielig! ;x


    effort never betrays you