• Mijn opa van 73 heeft vanochtend te horen dat hij huidkanker heeft, voor hem zou het niets uitmaken. Omdat het niet uitgezaaid is, en het een mildere vorm van kanker is.
    Maar toch zit ik ermee, het is toch wel je opa. Weet je wel?
    Oké, ik wil hier geen aandacht mee trekken, of zielig proberen te doen.
    Om het dus een beetje 'Ontopic' te houden:
    Hebben jullie ervaring met kanker in jullie familie/vriendenkring?


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Mijn tante is genezen van borstkanker, mijn opa heeft nu ook kanker en het gaat niet goed met hem.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Damnara schreef:
    Mijn tante is genezen van borstkanker, mijn opa heeft nu ook kanker en het gaat niet goed met hem.

    Aaawe, veel sterkte(flower)


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Mijn opa is gestorven aan darmkanker


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mijn Tante is er aan overleden


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Awh sterkte Lekeere Sasha je kan altijd bij me terecht :3

    Mijn opa en oom zijn allebei overleden aan kanker. Mijn opa heb ik alleen nooit gekend. Mijn tante heeft borstkanker gehad.
    Ik snap je bezorgdheid. Kanker is heel heftig en het kan altijd heel erg worden, maar een geruststelling. Men weet er al best veel vanaf en als het nog niet uitgezaaid is en het is een milde vorm, dan zal het waarschijnlijk allemaal wel goed komen.
    Toch heel veel sterkte en ga maar zo vaak mogelijk naar je opa ;)


    Happy Birthday my Potter!

    Mijn kleine nichtje is genezen van leukemie, gelukkig.


    Hope goes lost but never dies.

    Zaida schreef:
    Mijn kleine nichtje is genezen van leukemie, gelukkig.


    Wat erg! Gelukkig is het weg gegaan :O


    Happy Birthday my Potter!

    Mijn nicht had baarmoederhalskanker, een vriendin had borstkanker helaas is ze d'r aan overleden. ):

    [ bericht aangepast op 22 maart 2011 - 18:47 ]


    Childhood Is Like Being Drunk. Everyone Remembers What You Did, Except You.

    Begin januari kreeg mijn oom te horen dat hij longkanker en botkanker had. Hij is met anderhalf been geboren en heeft dus een prothese, maar daar ging het de laatste tijd niet zo goed mee. Zijn nieuwe prothese paste niet goed. En hij kreeg steeds meer pijn en bij het ziekenhuis kwam niets uit een onderzoek over zijn gehele lichaam. Bleek later dat er wel iets op te zien was, maar dat ze dachten dat het de ontsteking van zijn prothese was.
    Het was al helemaal uitgezaaid en in 2 weken is hij overleden.

    Het was vreselijk en ik begrijp je bezorgdheid. Ik hoop dat je opa niet overlijdt aan de kanker, maar toch nog aan ouderdom, want dat is echt vreselijk om aan te zien.


    To live would be an awfully big adventure

    Mijn oma is eraan overleden.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Een klasgenoot van me had ook een goedaardig gezwel ja.


    Life is hard and then we die

    Mijn oma overleefde borstkanker, maar snel daarachter kreeg ze bloedkanker, daaraan is ze uiteindelijk overleden. In 2003, still miss her!
    Mijn nonkel is overleden aan keelkanker. In 2007, hij liep er ocharme 4 jaar mee rond.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mijn opa is gestorven aan longkanker, mijn tante heeft leukemie overleefd, onze hond is overleden aan maagkanker en de opa van mijn beste vriend is overleden aan een gezwel.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Een tante van mij heeft haar strijd met kanker verloren. Het is begonnen met borstkanker, en elke keer als het bij de ene plek weg was, kwam het op een andere plek weer op. Na 7 jaar van vechten is ze uiteindelijk toch gestorven.

    Ook heeft mijn opa longkanker, wat alleen nog maar onder controle gehouden kan worden.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.