• Mijn opa van 73 heeft vanochtend te horen dat hij huidkanker heeft, voor hem zou het niets uitmaken. Omdat het niet uitgezaaid is, en het een mildere vorm van kanker is.
    Maar toch zit ik ermee, het is toch wel je opa. Weet je wel?
    Oké, ik wil hier geen aandacht mee trekken, of zielig proberen te doen.
    Om het dus een beetje 'Ontopic' te houden:
    Hebben jullie ervaring met kanker in jullie familie/vriendenkring?


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Jup, heel veel eigenlijk.
    Het begon met een kennis, toen ging een jaartje of twee later de volgnde kennis. Denk een jaar of 2 daarna ging mijn opa, en het jaar daarna mijn andere opa. Dus dat zijn al 4 mensen in 5/6 jaar die dood zijn gegaan aan kanker. Dus ja, ik weet hoe je, je voelt.
    Sterkte


    Love sheds light one the darkest of times

    mijn opa en oma zijn er aan overleden.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    ja, mijn moeder heeft het gehad, mijn beide opa's en mijn oma.

    het is zwaar kut ja
    sterkte er mee ):


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Mijn opa is overleden aan bot kanker.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    wat een erge verhalen ,sterkte aan iedereen (flower)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Yep, mijn vader is er aan overleden.
    Sterkte! (:


    your eyes are like stars in the night.

    Wow, best veel mensen hier hebben het al van dichtbij meegemaakt. Ik niet, alleen wat verre familieleden en een buurjongen die ondertussen gelukkig genezen is. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    9 mensen in mijn straat hadden het, kinde ik allemaal en zijn er ook aan overleden. Mijn opa heeft ook gehad, en ik genezen dankzij chemo. Mijn oud tante is na een lange strijd met die ziekte ook overleden. En nog een paar verwanten die ik niet echt kende. Sterkte(flower)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ik heb mijn opa een aantal jaar geleden ontmoet. En 2 of 3 jaar later overleed hij aan blaaskanker. En mijn kat is overleden aan darmkanker

    Veel sterkte

    [ bericht aangepast op 22 maart 2011 - 21:12 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik ken nog een mooi waargebeurd verhaal over kanker, misschien kan het een beetje hoop geven?
    Er was een vriendin van mijn mama die al 2 zoontjes had maar ze wou nog een derde kindje, maar toen kreeg ze kanker.
    Door de chemotherapie viel al haar haar uit en droeg ze zelfs een pruik omdat haar zoontjes die nog heel klein waren het misschien eng zouden vinden.
    Gelukkig genas ze ervan, maar ze dacht dat ze nooit nog een kindje zou kunnen krijgen. Alleen haar regels bleven uit maar omdat ze dacht dat dit nog kwam door de chemo ging ze niet naar de dokter ermee, toen ze een paar maanden later nog altijd niet haar regels had gekregen ging ze toch maar naar de dokter, bang dat er misschien toch nog iets mis zou zijn. Maar wat bleek? Ze was zwanger! Haar dochtertje wordt nu al bijna 3 en altijd als ik haar zie krijg ik een geweldig gevoel van hoop.
    Waargebeurd (:
    Veel sterkte met je opa, maar je moet blijven denken dat het nog allemaal goed kan komen, zeker als het een milde vorm is.


    Love? No. I prefer cats.

    Wat vervelend, sterkte!
    Mijn oppasmoeder is eraan overleden. Ze was ontzettend belangrijk voor mij, en stierf veelte vroeg. Toen ze het ontdekte was het al te ver uitgezaaid om nog iets voor haar te kunnen doen. Tot het laatste moment heeft ze gevochten en ik herinner me haar dan ook als een ontzettend sterke vrouw.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    mijn oma is aan bot kanker overleden, mijn andere opa had het ook maar is genezen. Een tante had borstkanker is genezen...

    Sterkte (flower)


    What is youre favo scary movie?

    Mijn opa is gestorven aan kanker, ik weet niet meer juist welke soort.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Een hele goeie vriendin van me vorig jaar, allebei mijn opa's, mijn oma heeft kanker in haar been gehad en de zus van mijn oma heeft 2x borstkanker gehad en een keer longkanker. Oja, mijn moeder heeft ook borstkanker gehad. Dus de kans dat ik er gevoelig voor ben is best groot..


    It's time to be happy again.

    mijn overgrootoma is aan kanker overleden,
    mijn oma kreeg borstkanker, werd er aan geopereerd was het weg, daarna kwam het weer terug, was het uitgezaaid naar allemaal andere plekken, ze is hier uiteindelijk aan overleden.
    mijn moeder had er kans op, maar die heeft het niet -gelukkig- mijn tante heeft er ook kans op, maar veel minder en heeft het ook niet.
    mijn opa had deels longkanker en is mede daaraan overleden.
    mijn andere oma had longkanker, waar ze o.a. later aan is overleden.


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3