• Mijn opa van 73 heeft vanochtend te horen dat hij huidkanker heeft, voor hem zou het niets uitmaken. Omdat het niet uitgezaaid is, en het een mildere vorm van kanker is.
    Maar toch zit ik ermee, het is toch wel je opa. Weet je wel?
    Oké, ik wil hier geen aandacht mee trekken, of zielig proberen te doen.
    Om het dus een beetje 'Ontopic' te houden:
    Hebben jullie ervaring met kanker in jullie familie/vriendenkring?


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Mijn opa is twee jaar overleden aan longkanker (ongeneeslijk) en de opa van mijn vriendin is daaraan vorige week overleden.

    Heel veel sterkte en beterschap en je kunt altijd aankloppen, hoor.


    Our perspective only changes when we change our position.

    Ja.
    Mijn nichtje is geboren met...Niet echt kanker maar ze kreeg er wel dezelfde behandeling voor.
    Ze is nu 4 jaar en de ziekte is 'weg', maar ze heeft er echt groei problemen en andere door, waardoor ze toch nog heel veel operaties moet doen.
    Gelukkig zijn het operaties die je normaal gezien overleeft, want ik kan me nog goed herinneren hoe het was toen de kans echt maar een op twee was dat ze zou overleven. Vreselijk D:


    effort never betrays you

    mijn moeder had borstkanker en is eraan overleden.. ik ben doodsbenauwd dat ik het gen heb.. maar sterkte!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn oma hoogstwaarschijnlijk botkanker heeft in der ruggenwervels én ribbenkast.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Mijn opa is overleden aan kanker, zo'n 7/8 jaar voordat ik geboren was. Mijn oma (van andere kant) is overleden aan kanker, nadat ze een aantal jaar daarvoor kanker had overleefd. Mijn buurjongetje heeft leukemie overleeft. Mijn opa laat om de zoveel tijd vlekjes huidkanker wegsnijden. Mijn familie van mijn vaders kant heeft een vergrote kans om kanker te krijgen, dus het zit wel in de familie...


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Mijn nicht is overleden aan borstkanker. De doktoren gaven haar telkens weer maar één of twee maanden te leven, maar ze heeft haar leven nog twee jaar gerekt, genoeg voor haar om te trouwen met de liefde van haar leven. Ze is nu wel weer samen met haar vader.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Mijn Oma is eraan overleden en mijn moeder heeft Borstkanker gehad.


    Trust me. I'm the doctor

    Mijn opa heeft het 3 keer gehad en alle 3 keren overleefd.
    me oma had het ook en die is er aan dood gegaan


    its always the same road,it just go's on and on..

    Mijn opa is overleden aan pancreaskanker


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mijn opa had Leukemie en is daaraan overleden en mijn oma had een viervoudige hersentumor, dus helaas wel. Maar veel sterkte aan jou en je opa en de rest van je familie toegewenst!


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Mijn oma is gestorven aan leverkanker. Toch voelde het niet zo.


    SLOAN.

    opa is overleden aan longkanker toen hij 57 was.
    een oma overleden aan, kanker dat uitgezaaid was waar het maar kon, 58 jaar

    Vorig jaar kregen we te horen dat mijn vader longkanker had. Het was kleincellig en nog niet echt uitgezaaid alleen naar een klier achter zijn borstkast. Met chemo en bestraling werd de tumor behandeld.
    Gelukkig gaat het nu ongeveer 5 maanden verder heel goed, de behandeling heeft goed aangeslagen en er zijn op de scan alleen nog restjes littekenweefsel te zien en een waas wat een bestralingsreactie is.

    Hij moet nog wel om de zoveel maanden naar het ziekenhuis voor een scan, maar ze houden het iig goed in de gaten (A)

    Een vriendin van me had kanker, maar je kunt niks doen & hopen dat het weggaat..

    mijn vriend moest bloed laten trekken omdat zijn lymfeklieren opgezwollen zijn , zijn vader heeft al lymfeklierkanker gehad , dus dit zijn bange tijden ;(
    mijn opa heeft darmkanker gehad , op hetzelfde moment als zijn zus , hij heeft het overleefd , maar zijn zus niet.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2011 - 20:45 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H