• Avatar Kyoshi, meester van alle vier de elementen is neergedaald op Quizlet. :Y) Pabiloso is niet meer.


    Waarom AvataKyoshi?
    Omdat het mijn favoriete avatar is, samen met Aang. Sowieso is Avatar: TLA één van mijn favoriete series én mijn favoriete anime.

    Hoe lang wil je deze username houden?
    Zoals het er nu uitziet, wel een tijdje, maar je weet het bij mij maar nooit. :'D But for now, be warned...

    *Dang it: ,,alle vier de elemten". Kan ,,alle" worden veranderd? c: En ook even ,,elemten" naar ,,elementen". Ugh, ik faal.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 13:55 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Me gusta :3.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Avatar is officieel geen anime. ;x

    I like it! *O*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Avatar is officieel geen anime. ;x

    I like it! *O*


    Ah, jawel! althans, de tekenstijl vannorigine wel wel, maar doordat het een overdaad aan Chinese elementen bevat en géén Japanse, wat dus nogal kenmerkend is voor anime en manga, is het uiteindelijk togeschreven als een aparte stijl. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    AvatarKyoshi schreef:
    (...)

    Ah, jawel! althans, de tekenstijl vannorigine wel wel, maar doordat het een overdaad aan Chinese elementen bevat en géén Japanse, wat dus nogal kenmerkend is voor anime en manga, is het uiteindelijk togeschreven als een aparte stijl. (:


    Als ik het zelf een naam mocht geven, zou ik het gewoon anime noemen. (': Maar het schijnt zo te zijn dat anime alleen anime is als het uit Japan komt en Avatar is - volgens mij - niet Japans, maar dat kan ik fout hebben.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Als ik het zelf een naam mocht geven, zou ik het gewoon anime noemen. (': Maar het schijnt zo te zijn dat anime alleen anime is als het uit Japan komt en Avatar is - volgens mij - niet Japans, maar dat kan ik fout hebben.


    Mweh, I dunno, it's complicated shit and in my opinion it's too insignificant to bother me. Ik vind het gewoon een toffe username, ik vind Avatar tof en anime ook. Though, that's more easy to me, hear, hear, hear. :'D Anyway, nog bedankt voor het compliment. :'3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dit hoort bij overige promoten, toch?
    Leuke username :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Proudfoot schreef:
    Dit hoort bij overige promoten, toch?
    Leuke username :'D


    Thanks!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife