• There's a new Cullen in town! (kon het niet laten)

    Kesha heeft tijdens een concert in het Australische Sydney haar fans geschokt. Tijdens haar optreden in het kader van het Future Music Festival haalde ze het hart van een dier tevoorschijn en kneep ze het bloed eruit, in haar mond en over haar borst.

    Vermoed wordt dat de stunt onderdeel zal uitmaken van haar Sleazy'-tournee die later dit jaar van start gaat. Tijdens die nieuwe show wil Kesha haar fans ook bedelven onder condooms met haar gezicht op de verpakking.

    "Wie naar een show komt, mag zich aan een aanval op de zintuigen verwachten. Je zal onder het zweet, de glitter en het bier zitten, en met wat geluk krijg je ook een Kesha-condooom. Als het scheurt, moet je je zoon of dochter wel naar mij noemen", aldus Kesha. (bang/lb)



    Bron


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Stekelenburg schreef:
    O__O

    Ze is wel een beetje steviger geworden zeg..


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ze is echt dikker geworden.
    Enfin, dat is wel echt weird.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wow, die is fatsig. 0.o


    *insert philosophical cringe expression here*

    JEZUS wat is ze aangekomen o-O Holy crap my eyes
    ze is uit dr panty gescheurd ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dat krijg je van al dat bier. Anyway, I stil love her. <3


    It's time to be happy again.

    Dat is een pak mensen, niet haar echte lichaam xD
    Maar anyways; Ik vind het een beetje te ver gaan, zoals veel dingen.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Funeral schreef:
    Dat is een pak mensen, niet haar echte lichaam xD
    Maar anyways; Ik vind het een beetje te ver gaan, zoals veel dingen.


    ...hmm goed pak dat zelfs bij dr armen enal dik is enzo


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    ...hmm goed pak dat zelfs bij dr armen enal dik is enzo


    Je ziet het kleurverschil bij d'r hals, en aan de binnenkant van haar ellebogen als je goed kijkt.
    Wat denken jullie? Dat ze in 2 weken tijd -aangezien ze nog heel dun op andere foto's was- 50 kilo is aangekomen? Denken jullie echt dat ze het zover zou laten komen, met d'r personal trainers etc.
    Nee.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2011 - 22:40 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Funeral schreef:
    (...)

    Je ziet het kleurverschil bij d'r hals, en aan de binnenkant van haar ellebogen als je goed kijkt.
    Wat denken jullie? Dat ze in 2 weken tijd -aangezien ze nog heel dun op andere foto's was- 50 kilo is aangekomen?


    Bij dr hals zie ik et.. maar dat zie je wel vaker met zulke pakjes. alleen bij dr elleboog zie ik et niet zow gauw.
    en ik weet niet wat haar vorrige foto was ;p kga dr niet in de gaten houden ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oh god lol


    As travars

    Fellatio schreef:
    (...)

    Bij dr hals zie ik et.. maar dat zie je wel vaker met zulke pakjes. alleen bij dr elleboog zie ik et niet zow gauw.
    en ik weet niet wat haar vorrige foto was ;p kga dr niet in de gaten houden ;P


    Neem dan maar van mij aan dat het een pak is ;)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Funeral schreef:
    (...)

    Neem dan maar van mij aan dat het een pak is ;)


    Aha owkeej (:
    [maar dat boven dr pak bij dr hals ;D dat zit er omdat als die stuk er niet zat dr tieten druit bungelde ;D moest ik ff zeggen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    dat is echt wel een pak want op deze foto is ze super dun...



    Ontopic- tja je hebt nu eenmaal rare mensen :8


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille


    OMG ze is er weer ze de Naaper van lady gaga en de hater ven JB
    ABSOLUUT GEEN FAN!

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 11:57 ]


    Sexy lips dirty hips nice ass sexy smile it's bieber style.

    nerveus schreef:
    Gatver wat een raar mens zeg :S Vond haar al vanaf dat ze bekend was heel weird :O


    It's going to be difficult, but not impossible.