• De stelling van vandaag luidt:
    Je hoofdstuk laten bèta'en is gemakzucht, nu er ook een topic is met spellingsregels.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oneens, waar zijn anders de beta's voor? No offense.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Oneens.


    Wie du mir, so ich dir.

    Carcass schreef:
    Oneens, waar zijn anders de beta's voor? No offense.

    Lol wtf, oneens.


    Numbers.

    Net alsof die enkele topics die er over gaan alles bevatten op het vlak van schrijven/de Nederlandse taal... :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    oneens, was deze stelling er niet al eens??


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Smeagol schreef:
    oneens, was deze stelling er niet al eens??

    haha dat dacht ik dus ook al. :'D


    Life is a beautiful struggle

    Oneens, je kunt nog steeds fouten over het hoofd zien. Bovendien zijn niet alle fouten per se gemaakt in de grammatica of spelling van woorden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oneens. In die topics staan niet eens alle grammatica regels. Die beta's zijn er om naar fouten te kijken die jij over het hoofd gezien hebt.


    To live would be an awfully big adventure

    Infinitum schreef:
    Oneens. In die topics staan niet eens alle grammatica regels. Die beta's zijn er om naar fouten te kijken die jij over het hoofd gezien hebt.

    Oneens, er zijn mensen die net zoals ik hartstikke veel moeite met de Nederlandse taal hebben en dus wel die hulp nodig hebben. Maar dan kan je alsnog van tevoren eerst een vriendin jouw verhaal laten lezen en als er dan nog getwijfeld wordt dan pas de bèta's inschakelen.
    Maar ik snap wel dat er hobo's kunnen zijn die alles laten bèta'en


    Today will be Girl's Day party with you~

    Carcass schreef:
    Oneens, waar zijn anders de beta's voor? No offense.


    dude, i can move my toes

    Carcass schreef:
    Oneens, waar zijn anders de beta's voor? No offense.


    We accept the love we think we deserve.

    Oneens, natuurlijk merken we (de bèta's) dat haast niemand zich een zak van dat topic aantrekt - no offence - maar we doen het juist graag. Zoals ook al eerder is gezegd, sommige mensen hebben hartstikke moeite met de Nederlandse taal en het is ook zo dat je vaak je eigen fouten niet ziet.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Infinitum schreef:
    Oneens. In die topics staan niet eens alle grammatica regels. Die beta's zijn er om naar fouten te kijken die jij over het hoofd gezien hebt.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain