• De stelling van vandaag luidt:
    Je hoofdstuk laten bèta'en is gemakzucht, nu er ook een topic is met spellingsregels.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oneens


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Carcass schreef:
    Oneens, waar zijn anders de beta's voor? No offense.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Carcass schreef:
    Oneens, waar zijn anders de beta's voor? No offense.


    "Ignite, my love. Ignite."

    oneens,
    Beta's kunnen je ook tips geven, en war zijn ze anders voor?

    Kunnen de beta's ook gelijk wel weg ja (krul)


    -

    Oneens, er zijn genoeg mensen met Dyslextie en zij zien hun fouten niet eens, en daarbij kun je zelf ook fouten over het hoofd zien, of er gewoon overheen lezen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Smeagol schreef:
    oneens, was deze stelling er niet al eens??

    Nee toen was het dat beta's overbodig zijn door dat topic.
    Oneens,sommigen onder ons(bv dyslectici) kunnen het gewoon niet,met of zonder topic. Daarnaast lees je ook heel makkelijk over je eigen fouten heen


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oneens, je eigen fouten zie je vaak niet. Terwijl anderen ze vaak wel zien.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Oneens.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Oneens. Die topics leggen je gewoon uit hoe het werkt, maar in de practijk worden er nog altijd fouten gemaakt omdat je rap eens op een uitzondering stuikt. Soms worder er ook veel contaminaties of gewoon worden in de verkeerde context gebruikt. Sommige mensen hebben dan ook nog eens last van dyslexie. Een beta is hier dan wel handig. En trouwens niemand is perfect.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Somethnholic schreef:
    Lol wtf, oneens.


    effort never betrays you

    oneens, dan kunnen de beta's nog iets doen, en sommige mensen vinden spelling misschien gewoon moeilijk of willen graag dat het nog een keer nagekeken wordt. vaak zie je fouten die je anders niet was tegengekomen.


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Oneens


    Militat omnis amans

    Oneens, de beta's zijn er ook om je avies te geven voor je verhaal lijn enzo


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    wtf is een beta? ik zit hier a een half jaar op,en ik heb nog steeds geen idee wat dat is...


    If people are trying to bring you down, it means you're above them.