• Heey ladies:D
    ik kom ff een mededeling doen
    charissa en ivy hebben ruzie hoorde ik gister van charissa dus ga ze niet lastig vallen [verwijder dit topic niet]
    XxXxX-

    Jezus,... Ja hoor doe maar weer geef me maar weer een schuldgevoel daar ben je zo belachlijk goed in!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ze moeten weer virendinnen worden :(

    ik mis hun zo

    ze zijn niet hetzelfde als ze niet hyper zijn :'(

    Jezus,... Ja hoor doe maar weer geef me maar weer een schuldgevoel daar ben je zo belachlijk goed in!!

    wie?

    (...)
    wie?

    Charissa,...


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Euh, waarom maak jij daarover een topic vind ik vet zielig, Trouwens dat is Privé


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Euh, waarom maak jij daarover een topic vind ik vet zielig, Trouwens dat is Privé

    idd O.o


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    JULLIE MOETEN WEER VRIENDJES WORDE IVY EN CHAR :'( IK WIL NIE DAT MYN GROTE ZUS EN MYN VRIENDINNETJE RUSIE HEBBE :'( DAN WORDK VERDRIETIG EN DEPRESSIEF :'(


    We can only learn to love by loving.

    Nauw ach ik dnek dat Ivy me het nooit vergeeft begrjp ik ook ik dacht niet aan haar gevoels toen ik die woorden zei, weet dt ik enorm veel spijt heb !!!


    *He's the one.

    Ze moeten weer virendinnen worden :(

    ik mis hun zo

    ze zijn niet hetzelfde als ze niet hyper zijn :'(

    EN jij moet helemaal je bek houden je weet niet eens waar het over gaat, en dat weet niemand!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Onzin Trouwens WHO CARES !!!
    de helft kent charissa en ivy niet eens O.o


    PoisonTrash on camera

    Ik weet het en ik voel me er rot over!!!!


    *He's the one.

    Als er een is begonnen met de ruzie willen de mods het eerlijke verhaal horen van diegene die ruzie maakt. Dan lossen wij het wel op.

    Verwijder dit dopic niet? Dat maken de mods wel uit.

    < SLOTJE >


    In Italië tot en met 26 juli! :D