• Hi,

    Ik ben eergister flauwgevallen op het schoolplein. Toen ik mn moeder belde deed ze heel moeilijk om me op te halen en toen ik thuis kwam vond ze me een aanstelster omdat ik elke keer flauw val. Dat is wel waar. We hebben het nu goed gemaakt maar iig, ik ben erg bezorgd want ik val echt om de 2 weken flauw. Ik snap er niks van..

    Ga naar de huisarts. Wij zijn geen dokters en kunne moeilijk zeggen wat jij hebt c:.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nouja, je doet het niet expres lijkt me? Eet of drink je heel weinig? Ga anders eens langs de dokter.


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    Nouja, je doet het niet expres lijkt me? Eet of drink je heel weinig? Ga anders eens langs de dokter.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Het kan zijn dat dit gebeurd omdat je bijvoorbeeld ijzer te kort hebt. Eet je wel genoeg vlees? Maar ik ben geen dokter dus ik kan niet met zekerheid zeggen dat het dat ook echt is. Je kunt beter maar even naar de dokter gaan.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 16:33 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Mijn broertje had er ook last van. Even naar de dokter gaan, het kan best te maken hebben met je bloeddruk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Pas je maaltijden aan extra vitaminen ijzer etc
    en veel water drinken!


    Dont say why me, say try me

    Inderdaad, gewoon naar de dokter gaan.
    Ik heb er ook last van gehad.
    Bij mij was het bloedarmoede (ijzer te kort dus) en ik moest wat extra vitaminen eten en het werd minder.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ja ik ben al eens een paar keer naar de dokter geweest maar hij zegt dat een paar keer flauwvallen wel normaal is, maar ik val niet een paar keer flauw.. Ik ben vorige week nog flauwgevallen

    Siobhan schreef:
    Inderdaad, gewoon naar de dokter gaan.
    Ik heb er ook last van gehad.
    Bij mij was het bloedarmoede (ijzer te kort dus) en ik moest wat extra vitaminen eten en het werd minder.


    Echt? Maar val je nu ook minder flauw enzo

    xxYasminexx schreef:
    (...)

    Echt? Maar val je nu ook minder flauw enzo


    Ja, ik heb er bijna tot geen last meer van. Ik ben vegetariër en ik kreeg de vitaminen die in vlees zitten te weinig binnen.
    Dus moest ik B12 eten (zit in noten, zuivel, vlees, vis enz.) en het werd beter.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 16:39 ]


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Gewoon nog een keertje naar de dokter gaan denk ik.
    Ben je ook veel duizelig/hoofdpijn? Dan kan het inderdaad aan je bloeddruk liggen
    Het is denk ik gewoon het beste om nog een keertje te gaan, des noods naar een andere dokter!
    Maar er moet wel iets aan te doen zijn (bijvoorbeeld meer ijzer bij een ijzertekort!), want flauwvallen doe je niet zomaar.


    It's never gonna happen, Guys.

    Folklore schreef:
    Nouja, je doet het niet expres lijkt me? Eet of drink je heel weinig? Ga anders eens langs de dokter.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Mijn vader en zus vallen ook heel vaak flauw en dat komt doordat ze een te lage bloeddruk hebben. Ik zou even langsgaan bij de dokter, want dat kan nooit kwaad.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Eet je en drink je genoeg? Het kan indd zo als Ichiya al zegt, ook aan je bloeddruk liggen, heb je misschien suiker?(diabetes) want dan kan je ook sneller flauwvallen


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik heb zelf een hele lage bloeddruk gehad die een tijdje zo laag was dat ik er echt last van had: ik was continu moe en viel vaak flauw.
    Ben je ook vaak moe??
    Maar er kunnen ontzettend veel oorzaken voor zijn, vooral in de puberteit, dus ik zou als ik jou was even langs de dokter gaan
    En persoonlijk vind ik het een beetje raar dat je moeder vindt dat je je aanstelt. Je valt toch niet expres flauw?


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood