• Landelijke Leerlingen Staking

    Oproep aan alle leerlingen en leraren, Op maandag 4 april 2011 is er weer een Landelijke Leerlingen Staking georganiseert tegen de lesurennorm en de inkorting van de zomervakantie. Hierbij worden niet alleen de leerlingen maar ook de leraren opgeroepen om te gaan staken!! Het plan is dat geen één leerling in nederland naar school gaat, stuur dit bericht naar iedereen door!!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik weet nu al dat er vet veel mensen van mijn school dit gaan doen (':


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Och, ik zie het al. Weer zo'n lesnormdinges. Ik heb maar 4, soms drie dagen in de week les en heb niks te klagen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Eigenlijk zijn de mensen die zeggen dat ze gaan als hun klas gaat best wel meelopers want je moet eigenlijk doen wat je zelf wilt en niet als de rest het doe dat je het dan ook meteen gaat doen (A)


    =

    onze school doet daar niet aan mee.


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    Ik ga dat doen, een excuus om neit na school te gaan en ik ben het eens met die mensen (';
    Een paar leraren bij mij op school gaan ook staken en veel leerlingen ook.
    Hoop alleen niet dat ik erg lang moet nablijven/strafschrijven van de school.


    Me so good.

    Qlimax schreef:
    Uh oke. Daar ga ik dus niet aan mee doen.


    Ik ook niet en trouwens het gaat toch niet lukken.
    Ik vindt het wel gierig dat er steeds een weekje van mijn vakantie's vword afgetrokken.(flower)


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Lijkt me sterk, zijn alleen maar meer kosten :P?


    Life is hard and then we die

    staken is stom.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    alle vakanties worden 1 week en je moet vaker tot 5 uur op school zitten....

    Wij krijgen geen staakrecht maar de middelbare school naast ons wel. DIe mogen dus gewoon staken en ze hoeven niet naar school... bij ons hebben we keiveel problemen dan...


    We'd be forever young, think of it!

    Alle vakantie's zijn normaal ook 1 week behalve op de basisschool.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Als wij gaan staken kan iedereen die dat doet gaan nablijven. Dus ik denk niet dat veel mensen meedoen op mijn school.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Opzich ben ik het met je eens. Er is alleen 1 probleem, je krijgt tegenwoordig geen degelijke opleiding meer in NL. Leraren kunnen het vaak geen fuck schelen of je wel of niet iets doet. Zij krijgen toch wel betaalt.


    voor VMBO/MBO/Grote scholengemeenschappen, mssn, ik heb gymnasium gedaan en doe nu universiteit, en ik kan mijn opleiding toch wel meer dan degelijk noemen.

    Als je wil klagen over je leraren of de invulling van die 1040 uren, ga dan klagen bij je school en niet landelijk, zij kunnen er ook niks aan doen dat scholen/leraren de uren verkeerd invullen

    wij kunnen onmogelijk staken op school, wie verzorgd er dan de 22 paarden en de rest van de dierentuin?


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Onze leaar wiskunde heeft voor dan een poefwerk wiskunde opgegeven, als j die niet maakt krijg je een 1. Maar wij gaan gewoon elkaar ziek melden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ImTheWolf schreef:
    alle vakanties worden 1 week en je moet vaker tot 5 uur op school zitten....

    Wij krijgen geen staakrecht maar de middelbare school naast ons wel. DIe mogen dus gewoon staken en ze hoeven niet naar school... bij ons hebben we keiveel problemen dan...


    ik moet al tot rond 5 uur naar school. we hebben zowizo korte vakanties dan de rest. wegens de dierentuin op school


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.