• Ja, ik was ziek vandaag dus ik was alleen thuis vanmorgen. Anyway bellen d'r zo'n Jehova's getuigen aan,ik wou eerst niet open maken maar ze zagen me al dus ja. iig, ze kwamen me geruststellen dat God alles goed laat komen, alle oorlogen en ziektes en rampen die er nu zijn, God regelt dat allemaal wel. Ohja, ze vroegen me wat mijn geloof was. Aangezien mijn ouders islamitisch zijn, antwoordde ik dat dus. En toen begonnen ze me te vertellen dat het christendom zo'n mooi geloof is enzo XD

    Ik uhm. moest mijn lachen inhouden, proberen een neutraal gezicht te houden.. XD

    [ bericht aangepast op 24 maart 2011 - 17:44 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ach, ieder z'n geloof. Ga er geen anderen mee lastig vallen Jehova's . (cat)

    HAHAHA.
    Dat heb ik nog nooit gehad.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    hahahaha, ik zou gewoon niet open doen ;d

    whaha, dat lijkt me zo grappig (';


    Me so good.

    Wij doent nooit open, en ze krijgen ook geen geld van ons xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind die mensen die langs de deuren gaan een beetje eng :x waarom zou je iemand anders je geloof zo opdringen?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    nerveus schreef:
    Wij doent nooit open, en ze krijgen ook geen geld van ons xD

    Ze gaven me een boekje, en beloofden me dat ze over een tijdje terug zouden komen om te vragen wat ik er van vond ;D


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    ik had een keer een jehova aan mijn deur terwijl ik aan het bellen was.
    Nou die jehova stapte nog net mijn huis niet binnen, dat vond ik best asociaal.
    Ik bedoel ze kunnen niet iedereen dwingen om te geloven in God..

    En die vriendin had zich doodgelachen want die kreeg alles mee xD


    I solemny swear i am up to no good

    2D schreef:
    HAHAHA.
    Dat heb ik nog nooit gehad.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik ben zeer geïnteresseerd in het Christendom en vind het een mooi geloof, maar ik haat iedereen die geld vraagt aan de deur.


    Ieder meisje is van binnen wel een bitch.

    SuperJunior schreef:
    ik had een keer een jehova aan mijn deur terwijl ik aan het bellen was.
    Nou die jehova stapte nog net mijn huis niet binnen, dat vond ik best asociaal.
    Ik bedoel ze kunnen niet iedereen dwingen om te geloven in God..

    En die vriendin had zich doodgelachen want die kreeg alles mee xD

    Ik vind ze wel aardig, maar idd asociaal! Ik ben hartstikke ziek, ik was te moe voor een lang gesprek over Hem


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik ben er heel aso in. Ik neem dat boekje, zeg bedankt, en gooi de deur weer dicht.


    SLOAN.

    Hier ook laatst, gaven ze me twee foldertjes, deur dicht, huppa bij het oud papier. Ja sorry hoor maar ik heb niks met het geloof.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hahahah, dat ken ik :'D Een keer kwamen ze bij mij aan de deur, en ze zeiden echt van: "O, als je ouders er niet zijn, dan hebben we wel een traktatie voor je." Dus ik kreeg zo'n foldertje :'D Geweldig, hahaha XD


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Socrates schreef:
    Hahahah, dat ken ik :'D Een keer kwamen ze bij mij aan de deur, en ze zeiden echt van: "O, als je ouders er niet zijn, dan hebben we wel een traktatie voor je." Dus ik kreeg zo'n foldertje :'D Geweldig, hahaha XD

    XD haha, ze zijn wel aardig (:
    Ze waren ook heel bezorgd toen ze mij ziek zagen, en ze zeiden ook zo'n dingen als "Je bent nog jong, zorg dat je de juiste keuzes maakt"
    lief, maar irritant.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..