• Er zit bij mij een jongen in mijn klas, en ik krijg echt soms een raar gevoel als ik naar hem kijk.
    Hij is knap - bijna alle meiden van mijn klas, zelfs de school vinden dit volgens mij - maar hij is ook meteen een grote sukkel. We praten nooit met elkaar, maar het lijkt of dat we wel een klik hebben.

    Ik liep een keer langs hem af, we keken elkaar heel lang aan recht in elkaars ogen. We bewogen nauwelijks, of ja behalve dat ik dan voorbij liep. Af en toe heb ik het gevoel dat hij naar me kijkt. Maar hij mag me niet echt. Of ja, ik weet niet. Een paar maanden niet tenminste toen snauwde hij me een paar keer af. Maar nu niet meer. Vandaag leek hij ook weer te kijken. In de grote pauze was bijna iedereen van de tafel waar ik meestal bij zit in de pauze uit. Ik ging dus bij andere meisjes zitten, en ook jongens die een tafel naast hem zaten. Ik ging zitten en hij keek me aan. Ik zag hem af en toe weer kijken.

    Ik weet het zeiktopic.


    <3

    Horan schreef:
    Het afsnauwen kan ook komen, doordat hij niet weet hoe hij zich in je bijzijn moet reageren. Dus dat kan ook positief zijn.

    Yeah, boys are strange creatures.


    Quiet the mind, and the soul will speak.