• Heeyy <3

    Zoals de meeste weten is vandaag de nieuwe hitkrant uit. Maar ik kreeg een mailtje van de hitkrant en daarin stond dat er een TH poster in zit. Maar mijn vraag is dus weet iemand hoe die poster er uit ziet? Als het zou kunnen zou je dan miss een foto ervan kunnen maken en ff hier plaatsen. Danke Schön <3


    Your Words They Eat Right Through Me...

    Ik ga 'm morgen kopen (cool)


    Fight for you're love, cause it worth it

    Ik krijg hem morgen ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb abonoment, en krijg morgen me hitkrant. Ik ben heel benieuwd btw. Staat het niet op de hitkrant site?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Normaal vraag ik me dat ook nooit af, maar vandaag wel! Heel toevallig, ik kreeg ook dat mailtje.


    You'd took my breath but I'll survive.

    ik krijg hem pas morgen

    Ik ben ineens heel verbaasd hoe die poster eruit ziet. Normaal heb ik dat ook nooit.. maar .. het is zo lang geleden dat er een poster in de hitkrant zat.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik heb abonoment, en krijg morgen me hitkrant. Ik ben heel benieuwd btw. Staat het niet op de hitkrant site?


    Nee, ze zetten helaas nooit op de site watvoor posters er in de Hitkrant zitten. (plaatjes ervan)


    Your Words They Eat Right Through Me...

    Hmmm. Ik krijg me hitkrant altijd rond 2 uur ongeveer. Dus dan zie ik het wel ;') Ik hoop dat het een uithaler is 8D


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ahja, het is TH dus het zal wel mooi zijn :P


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)

    Nee, ze zetten helaas nooit op de site watvoor posters er in de Hitkrant zitten. (plaatjes ervan)
    anders gaan mensen die foto opzoeken op google en dan zelf uitprinten
    denk ik =|

    Ik heb m zien liggen in de winkel en ik ga m morgen kopen =D

    Het is volgens mij (als ik niet verkeerd zag XD) een mega poster en Bill heeft z'n haar daar plat


    It's heavy but you are not the only one

    Ik heb m zien liggen in de winkel en ik ga m morgen kopen =D

    Het is volgens mij (als ik niet verkeerd zag XD) een mega poster en Bill heeft z'n haar daar plat



    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Als dat zo is ben ik gelukkig 8DDDDD


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Alleen Bill...? Of staan ze er alle4 op?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Jullie weten vast wel die Hitkrant shoot van Tokio Hotel toch? Ik werd die plaatjes echt zat! Écht elke keer als er iets van TH in de HK kwam dan stond er altijd een plaatje van die shoot in. Dat vond ik écht jammer... Is het jullie misschien ook opgevallen dat de plaatjes in de Hitkrant agenda, waar overigens ook die shoot in zit, in spiegelbeeld staan, moet je maar goed naar het haar van Bill en de pet van Tom kijken. Ik snap echt niet waarom ze dat nou weer hebben gedaan =/. Het ziet er echt vaag uit. En Bill's wbw ziet er ook zo raar uit =S.


    Your Words They Eat Right Through Me...

    Jullie weten vast wel die Hitkrant shoot van Tokio Hotel toch? Ik werd die plaatjes echt zat! Écht elke keer als er iets van TH in de HK kwam dan stond er altijd een plaatje van die shoot in. Dat vond ik écht jammer... Is het jullie misschien ook opgevallen dat de plaatjes in de Hitkrant agenda, waar overigens ook die shoot in zit, in spiegelbeeld staan, moet je maar goed naar het haar van Bill en de pet van Tom kijken. Ik snap echt niet waarom ze dat nou weer hebben gedaan =/. Het ziet er echt vaag uit. En Bill's wbw ziet er ook zo raar uit =S.


    Ja in de hitkrant agenda hé? Ik vond dat er zo debiel uitzien. Ik heb de hitkrant agenda en volgeplakt met stickers. 8D


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]