• De stelling van vandaag luidt:
    Er moet gezondere voeding op school verkocht worden, in plaats van de snoepautomaten die er nu vaak staan.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Moet je niet bij mij op school zeggen, Daar leven we al gezond genoegt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind dat de verhouding tussen soep en gezond eten een beetje hetzelfde moeten zijn. Daarnaast hoeft niet alleen school daarvoor op te draaien, je kunt ook zelf gezond eten van thuis meenemen, eigen verantwoordelijkheid.


    everything, in time

    Eens

    Eens (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat hangt er vanaf op wat voor school je zit.


    Save me from myself.

    Eens, als ik mijn brood/koek/drinken vergeet(en dat is vaak) kan ik niet echt iets gezonds krijgen. Alleen een appel, maar dat kan ik niet met mijn beugel


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oneens, dat is je eigen verantwoordelijkheid.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Eens, als er al zo veel jongeren kampen met overgewicht, dan moet de school niet ook nog eens snoepautomaten gaan neerzetten...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    eens


    Firm believer of all that is magic

    Eens. Ik heb niet eens de mogelijkheid gezond te kiezen als ik op school iets wil kopen.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Oneens, bij ons hebben we een catering en die verkoopt alleen op dinsdag snacks, en de rest van de week broodjes gezond. Maar ook wel roze koeken, snoep en stroopwafels verkopen ze altijd


    live the life you love

    eens

    Het idee is goed. Bij ons hebben er om die reden ooit appels in de snoepautomaat gelegen i.p.v koeken. Die hebben daar gewoon liggen te slecht te worden. (cat)
    Dus oneens; want dat is gewoon appel-verspiling. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wij hebben een snoepautomaat en een gezonde, maar alles wat in die gezonde automaat zit is veel duurder en daarom koopt nog steeds iedereen snoep.
    Maar ik ben het er niet mee eens, want het is je eigen verantwoordelijkheid.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 10:42 ]


    Even a white rose has a black shadow.

    Eens en oneens.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.